Ráfogják a portfoliora,hogy azokkal vagyok szerződésben rajtuk keresztűl,mert ők csak segédként vannak benne a bizniszben,tehát a portfolió szolgáltatja nekik a valós idejű adatokat,amit nem továbbitanak nekik és ezáltal nekem sem tudják ezáltal ők mint otp tovább adni a valós idejű real time adatokat.Csak tudnám az otp mi a kúrva annyáért,nem a bétről kéri ki a real time adatokat.Vagy az túl egyszerű lenne?
Én beírnám ha jó lenne,de sajnos még mindig dolgoznak a a hibaelhárításán.Igaza van BuxVelem kollégának.Az új dizájnos felület helyett egy stabilan működő számítógépes rendszert kéne az OTP-nek felépíteni.Nem igaz,hogy nincs rá pénz.Orrba-szájba veszik a leánybankokat külföldön, a belföldi ügyfelek meg levannak xarva?Mekkora presztíz veszteség ez egy valamikor jó hírnevű banknak.Vagy már ez se számít?
Sajnos öregem ezt be kell kockázatként kalkulálni.Én sok pénzt buktam már az OTP ill. az ERSTE miatt.Úgy gondolom a háttérben csak ejnye-bejnyézés van.Szóban történik lecseszés a valóságban nem történik semmi.Sajnos ez nem csak pénzügyi kérdés,itt már a politika is bejátszik.Mind a kettő szinvonaltalan.Bezzeg ha foci vagy stadion lenne a tét!Na szóval mindegy!
Srácok, Nem lehetne feljelenteni ezeket? Ha nem is kapunk semmi kártérítést, de legalább jól megb.sznák őket. Annak idején amikor konzummal kereskedtem pár százezrem múlt azon, hogy nem tudtam a rendszer hibája miatt eladni.
OTP Direktbroker problémák