"Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni
kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy
hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon." Már csak nevetek rajta...
Azért ne legyünk igazságtalanok, ők szóltak előre. :D :D :DPersze, hogy a néhány óra kinek mit jelent az más kérdés... "2022.10.20. 10:34 Tisztelt Ügyfelünk!
Fejlesztési
okokból 2022. november 21-én 0:00 órától, néhány órán keresztül, az
online azonosítást igénylő szolgáltatásaink nem lesznek elérhetőek.
OTP Bank"
Kb. ma 15 óra óta a kereskedési felületen nem jelenik meg a kapcsolt számla egyenlege, amit ugyan meg lehet nézni a bankszámla kezdőoldalon, de ha azt nyitva hagyja az ember a háttérben akkor 5 perc után kijelentkeztet (visszaszámlálás az oldal tetején). Ezek teljesen meghülyültek...
Nekem tegnap a SmartBróker-ben történő bejelentkezéskor azt írta "Az ön által megadott azonosító nem létezik." WTF??? Ez ugyebár az az azonosító volt, számlaszámmal együtt, amit az alkalmazás tárolt és korábban gond nélkül be tudtam vele lépni. Gondoltam megpróbáltam újra hátha a jelszót baxtam el, ugyanazt írta. Na akkor begépelek mindent szépen egy ujjal pötyögve nehogy elbaxam. Erre "Az ön bejelentkezése le lett tiltva." Megy a "Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek..."
Az OTPDirekt meg elérhetetlen, most hívtam őket: "a kollégák nagy erőkkel dolgoznak a hiba elhárításán"... :D http://www.otpbankdirekt.hu. PR_CONNECT_RESET_ERROR
Sehol semmi hír arról, hogy megint leállt az OTP... Ismét nem egy előre nem látható dologról van szó, hanem arról, hoyg az OTP már a vétkes hanyagsággával veszélyezteti az ügyfelek pénzügyi helyzetét és nem félek feltételezni, hogy az adatainak biztonságát is.
WOW... és megmozdult az árfolyam... * Ügyfél 2020.09.10. 11:23:01 Halló! * Rendszerüzenet 2020.09.10. 11:23:17 Türelmét kérjük, ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. * Ügyfél 2020.09.10. 11:24:14 . * Ügyfél 2020.09.10. 11:25:26 .. * Ügyfél 2020.09.10. 11:26:55 ... --- ... * Ügyfél 2020.09.10. 11:28:22 Végülis az ügyfél ideje van csak ingyen... * Ügyfél2020.09.10. 11:32:11 ... az előbb is kibírtam 13 három percet, hogy aztán a kis hölgy lezárja a beszélgetést, miközben unalmamban elléptem a géptől... * Róbert 2020.09.10. 11:32:36 üdvözlöm! Miben segíthetek Önnek? * Ügyfél 2020.09.10. 11:32:47 Szép napot! Előre is kérem, hogy ne írányítson át, a többiek sem szoktak. Legyen szíves szóljon a főnökének, hogy jelezze az illetékeseknek, hogy 10:47 óta nem jönnek a valós idejű adatok a DirektBróker felületén, nem csak hozzám, másokhoz se. Illetve ha lenne infó arról, hogy mikorra várható, hogy helyre áll azért hálás lennék. * Róbert 2020.09.10. 11:37:51 Értem. Elnézését kérem a kellemetlenségért! Továbbítom. Sajnos az értékpapír, DirektBróker nem kompetenciám, így az esetleges hibával és javítással sajnos nem rendlekezem információval.. Ha van OTP Direkt telefonos szolg. szerződése a 06 1 3666 666 / 4 / 3-as menüben érheti el az értékpapíros kollégákat vagy ha azzal nem rendelkezik akkor a 06 1 3666 666 / 8 / 5-ös pontban. * Ügyfél 2020.09.10. 11:39:45 Köszönöm. Általában elég szokott lenni, ha önök jelzik és akkor ráugranak az illetékesek.
Hát ez baszki... Ügyfél 2020.09.10. 11:00:06 Szép napot! Rendszerüzenet 2020.09.10. 11:00:23 Türelmét kérjük, ügyintézőnk hamarosan jelentkezik. Ügyfél 2020.09.10. 11:06:36 . Ügyfél2020.09.10. 11:08:43 .. Ügyfél2020.09.10. 11:11:12 ... --- ... Éva 2020.09.10. 11:13:12 jó napot kívánok! Miben segíthetek Önnek? Éva 2020.09.10. 11:14:30 egy
ideje nem válaszolt, ezért lezárom a beszélgetést. Amennyiben kérdése
merül fel, chat szolgáltatásunkon továbbra is elér minket. További szép
napot kívánok Önnek! Rendszerüzenet 2020.09.10. 11:14:48 Ügyintézőnk lezárta a beszélgetést!
Már csak azt nem értem, hogy a webes felületen két tök egyforma gombot miért két tök eltérő módon formáznak meg... Kibogozhatatlan DOM/CSS káosz az egész (sok más weblap is ilyen)... Több adat mozog a megjelenítés "hogyanja", az önfényezés és a reklámok miatt, mint ami a tényleges tartalom maga...
10:47 óta ismét nem jönnek a real-time adatok, ez lehet a külső adatszolgáltató hibája is. "Tőzsdére bevezetett értékpapírok árfolyamadatait a Portfolió Financial biztosítja."
Van jó hír is: a SmartBróker alkalmazás a telefonomon úgy tűnik legalább annyit mégiscsak tud, hogy létezik az anyabank: azt írta, hogy hiba van a rendszerben... :D
Mos éppen az van, hogy a menü, oldalsáv, egyebek megjelennek, de lényeg (portfolió értékelése, árfolyamlisták stb.) helyén egy kis "forgás" után csak ez: "Technikai okok miatt a tranzakció eredményét nem tudtuk megjeleníteni
kérjük, később ellenőrizze a Tranzakciók ellenőrzése menüpontban, vagy
hívja fel az ügyfélszolgálatot a 0613666666-os számon."
Hát igen. Ez már rég nem az "előre nem látható probléma" kategóriába tartozik, hiszen rendszeresen visszatér és tudnak is róla, hogy így van. Tehát ez inkább gondatlanságból elkövetett károkozás.