Én 99%-ban mobilról kereskedek, mivel munkámból adódóan nem tudok gép előtt ülni. Alkalmazásbak ugye az otp smart brokert használom valós idejű árfolyamra pedig a portfólióra vagyok előfizetve. Lényegében a böngészőben megy a háttérben az árfolyam adat, illetőleg a smart bróker is és egyik alkalmazasból a másikba lépkedek. Elég gyorsan meg tudom oldani és reagálni a változásra.
Sziasztok! Van olyan OTP-s, aki mobilon szokott kereskedni? Milyen alkalmazást használtok? Ha jól tudom, a Smartbróker van erre kifejlesztve, viszont ott csak "vakon" lehet kereskedni, ahogy láttam, mert nem mutatja az ajánlati könyvet, csak a kötési árat. Ti hogy tudjátok ezt a problémát áthidalni?
Most nem használom a DirektBrókert, de más funkció nálam is elromlott pénteken az OTPdirektben. Utalni nem tudtam, és nagyon gyanús volt, hogy senki nem panaszkodik miatta sehol (pedig ez olyan alap funkció, hogy hamar hír lesz belőle). Aztán megnéztem másik böngészőből, ott működött. Az lett a megoldás, hogy az első böngészőből törölni kellett az OTP-s sütiket, utána már az is működött.
a kötés ideje minden kattintás után változik. GYEREKEK ,2024-et írunk... azért legyen már elvárható egy tőzsdés rendszertől,h "patentul" működik.........
Figyelmébe ajánljuk telefonos szolgáltatásunkat, ahol
munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak rendelkezésére: +36
1/20/30/70 3 666 666 Ja, 30 perc várakozás: nincs munkatárs, aki felvegye a telefont, bár megértem őket. mondjuk ők mit tehetnek róla, aki a telefon mögött van? semmit.
Eddig is beengedett a bankszámááig.. Ez nem újdonság. még a direkt bróker is bejön, ha nagyon türelmes vagy, betölt kb. 3 perc alatt:D utána rákattintasz a BÉT megbízásokra, na ott keresztbe fossa magát.
"Az őrültség nem más, mint ugyanazt tenni újra és újra, és közben azt várni, hogy az eredmény más legyen." Albert Einstein. totoro 2015. 11. 03. 14:04#25Komolyan, mi a frászért vagytok az OPT-nél? Évente sok-sok ezer forintit dobtok ki a fenébe egy vélt biztonságért cserébe. Egy KBC-nél is ott van a biztonságos banki háttér (bár én őket cseréltem le a Randomra az árak miatt) és töredékét fizetnétek ötször jobb szolgáltatásért. Ha én váltanék mondjuk OTP-re, akkor milliós nagyságrendű lenne a brókerdíjak különbsége. Normális ember nem hagy ott súlyos pénzeket kényelemből, vagy a biztonság hamis illúziójáért, de ti tudjátok. goapsy1 2016. 01. 14. 05:23#41Felfogni nem tudom, hogy a francba képes valaki éppotp direktbrokerrel tőzsdézni :DDD Mintha egy autóverseny előtt, ahol megválaszthatom, milyen kocsiba ülök, én a sok rendelkezésre álló ferrari, porsche, stb közül kiválasztanám a defektes trabantot. :) angyal67 2016. 07. 19. 08:54Előzmény: #198 angyal67#199Ma sem megy a DIREKTBRÓKER órája........stb , stb , stb
Törölt felhasználó2024. 04. 22. 12:53
#3316
Érdekes, ha valamelyik telekommunikációs céggel, vagy a Facebookkal baj van akkor a Portfolio is cikkezi. Ezt nem?
Az, hogy nem megy az oldal, az csak bénázás, de az, hogy nem tesznek ki egy tájékoztató üzenetet ideiglenesen a direktbroker oldal helyett, az az ügyfél POFÁTLAN leszarása.
Erre? hétvége óta dolgoznak rajta... elvileg..gondolom már hétvégén elbaszták. aztán azóta se jó, vagy nem is tudják, hogy elcseszték. bár gondolom a több 1000 bejelentésből már rájöttek. :D
Igen, tényleg úgy van. A bankszámla kezdőoldalra gyorsan visszalehet térni a számlák áttekintése menüpontból, és oda vissza, de a megbízás menüpont az nem töltődik be.
Most teljesen kiléptem az otpdirekt-ről (kilépésre kattintva), majd visszaléptem, és újra van Direktbroker a menüben, de a BÉT megbízások oldal ugyanúgy nem működik, ahogy eddig :)
Tipikus "javítás", amíg nem működik, inkább nem mutatják. Amúgy ha nincs direkt bróker a bal oldalon, akkor meg az értékpapír-os linknek kellene ott lenni legalább. már 1 óra, kőkemény azért.
A link eltűnése csak következmény. Nekem az egyik oldalfrissítésnél az jött be, hogy nincs is direktbróker szerződésem (de van). Ezután tűnt el a link.
BÉT megbízások
A tranzakció indításához
szükséges feltételek
Az értékpapír szolgáltatás igénybevételéhez értékpapírszámlával és hozzá kapcsolódó forint, illetve devizaszámlával kell
rendelkeznie. Az Őn számára jelenleg az
árfolyam adatok lekérdezése funkció érhető el az Értékpapír árfolyamok
menüpontot választva. Amennyiben nem rendelkezik értékpapír számlával és szeretné
szolgáltatásunkat igénybe venni, kérjük, keresse fel valamely értékpapír
forgalmazással foglalkozó bankfiókunkat, nyissa meg a számlát és
rendelkezzen az OTPdirekt számlakörébe vonásáról. Ha Ön már rendelkezik értékpapír számlával, akkor az internetes
szolgáltatásban is bevonhatja számláját a számlakörébe a
"Beállítások" főmenü "Számlakör karbantartás"
menüpontjában, vagy jelezze igényét az OTPdirekt telefonos ügyintézőinek
a 06-1/20/30/70-366-6666-os vagy a 06-40/366-666-os telefonszámon.
Na, fasza, most már teljesen eltűnt a bal oldali menüből a Direktbroker menüpont, mintha megszűnt volna a d.b. szerződésem.. Az egész OTP-s netes szerencsétlenkedésben az a legidegesítőbb, hogy semmit nem kommunikálnak, hagyják az ügyfeleket sötétben, tanácstalanul..
nekem sincs, de nem is lesz. ilyen fapados szar rendszert simán feltörhetnek. egyszer az OTP simplepay-t is feltörték volna, vagy valami adathoz hozzáfértek. Ezért nem mentem el sehol sem a bankkártya adatokat, számlaadatokat. fejből megy minden hülye kód.
Igen, évekkel ezelőtt ide fordultam itt jelentettem fel őket. Sűrű bocsánat kérések közepette, előre nem látható rendszer hibára hivatkozva, kidobtak mint macskát szarni.
Nekem pár éve elengedtek 4 havi számlavezetési díjat mert feljelentettem őket. Persze az általuk okozott 800.000 ft-os kárt nem tudtam bizonyítani, mivel a rendszerük ugyanilyen szar volt mint most és nem fogadta az eladási szándékom. Korábbi alkalommal több milliós kárt okoztak ugyanígy, akkor 1 évig 0.1 százalékkal csökkentették a tranzakciós díjat, hát kitörölhettem vele a seggem. Mocskos, tetves szarházi banda!! Az ország legnagyobb bankjától ez óriási szégyen, gyalázat!!
Amikor más jellegű probléma miatt fordultam hozzájuk néhány hónappal ezelőtt, akkor 1 havi visszatérítést adtak, az 3000ft volt. Hát nem a bruttó összeget adták amit tőlem levontak.
Szerintem meg ér, mert nincs annál idegesítőbb ügyfélszolgálati reakció, mint amikor azzal akarják letudni a panasz kezelését, hogy "még nem érkezett jelzés a hibáról"..
Már arra is gondoltam, hogy szándékosan csinálják, hogy áttereljék az ügyfeleket az új felületre (netbank ?), csak azt nem tudom, hogy ott is van-e már rendesen működő megfelelője a Direktbrókernek ?
Ma én is mínuszba kerültem, mert nem tudtam realizálni időben. Erste se egy álom, de legalább nem okoz váratlanul a rendszerük károkat. Metatrader platform külföldi brókerrel a legjobb. Csak ugye ott meg nincs BÉT…
Arról nem is beszélek, hogy ha már beloginoltam. Egy tőzsdei tranzakciónál, miért kell megerősítés, ami kb. 15 másodpercig tart. Továbbá minden egyes tranzakció módosítás 377 Ft. Jártam már úgy, hogy "módosítás", először ugye visszavonja a megbízást...és kapásból egy új megbízást csinálhatsz, na ott "technikai probléma"....de az eredeti megbízást legalább törli, ami néha szar ügy, mert mire megadom az új megbízást, addigra elmászhat az adott piaci "érték". Technikailag egy hulladék a rendszerük.
Annyit tudunk tenni, hogy várunk, ülünk a seggünkön. Nem mellesleg elmondanám, legutóbb "ilyen jellegű" technikai problémánál a +25000es pozimból lett -25000, és zárni kellett... Kb. a 3300 Ft "csepp a tengerben".
Nagyon bosszantott, mert van OTP számlám is és szerettem volna gyorsan pozíciót zárni. Azt hittem nálam a hiba. “megnyugtató,”, hogy más is ezt tapasztalta. Illetve így megerősítem, hogy ma tényleg gond van a rendszerrel. Erste számlám sokkal stabilabb, OTP- nél én sűrűn tapasztalom ezt.
Törölt felhasználó2024. 04. 22. 10:55
#3252
Kb egy 1/2 órája kidobott a rendszer. A folyószámláig eljutottam, de a Direktbrokert nem nyitotta meg. de már belépni se enged.
Bpali
ma, 10:14
#1264043
Otp már tegnap este elkezdte a rendszereit
karbantartani.. Ki is volt írva 22.00 után bizonyos szolgáltatások nem
lesznek elérhetőek....
Ez fasza még az igazolás sincs kész!Ezt írja ki!ETÜ IgazolásAdóév 2023A lekérdezés nem adott találatot. Kérjük, ellenőrizze a tranzakciók lekérdezése menüben, hogy volt-e önnek a kérdéses időszakra vonatkozó teljesített tőzsdei eladás ügylete. Amennyiben nem volt, úgy az ETÜ igazolás sem került az ön részére kiállításra.
Osztalékok: Információk -> Bizonylatok Itt azt a hónapot kell kiválasztani, amelyikben az osztalék jött, kategória: "Részvény", típus: "Értesítés részvény osztalékról". Mondjuk azt amit az OTP postán küldött ki a saját osztalékáról, azt nem találom digitális formában. ETÜ: Információk -> Számlakivonat, igazolás Itt az "ETÜ Igazolás" kell szerintem. 2023-ban nem zártam pozíciót, de a 2022-es igazolás alapján azt tudom mondani, hogy bár a dokumentum január 31-re van dátumozva, de a letölthető fájl szerint nem tartották be akkor a határidőt, február 8-án készült el egy éve.
OTP Direktbroker problémák