Fedre megrángathatják a Dollárt, ami az olajat is rángatni fogja. Akkor le-fel szurkálás lehet, az lehet ad majd egy dojit a hétre, utána kell figyelni. Hiába vesszük fel előre a pozit, ha szerdán FEDben kiverik a stoppokat, meg certiket. Én azt megvárom a héten.
NG 1D: link
2015 decemberben NG nagy valószínűséggel 3/3 of 5 hullámát rajzolja. Ha így van, akkor még sokat fog esni.
A projekcióm szerint 20151218, 20151230 és 20160118-a körül lesz egy kis kalamajka NG háza táján.
Hát a kérdés mennyire akarunk pontosak lenni. Kanócra húzzuk vagy testre. Nálam itt valahol 35,2-34,6. Akár már most is fordulhatna, az alakzat teljes, de fordulós jel, bármilyen nemű emelkedési hajlandóság nincs. Tehát inkább az alsó van érvényben.
Azért csodákat ettől se várj mostanában:
"A Cambridge kutatói sajtóközleményükben leszögezték, hogy ugyan még legalább egy évtizedet kell várni, mire az első lítium-levegő akku kereskedelmi forgalomba kerülhet"
Igen, legbölcsebb most kivárni, ha megindul sem veszek bele. Megvárok minimum egy duplaaljat, bár a gas karalterisztikája teljesen más szokott lenni, ha trendfprduló van megindúl és vissza sem néz, imádom.
Pár hónapja próbálok olajjal kereskedni szinte nulla sikerrel és mindig az tol ki velem hogy nem hiszem el hogy mehet még lejjebb.
Bár technikailag látom magam előtt egy ideje nekem 31,50 körülre jön ki egy alj és egy másik 28,6-ra de ez mégiscsak a fekete arany nem? Létezik ma az hogy akár 15 dollárig is lemehet?
USDCAD is forduló gyanús a dollár mégis csak izmosodik milyen hatása lesz akkor a kamat döntésnek főleg az olajra? Meddig szúrhat ez le a 15 dolláros árat már végképp nem birom semmivel se kiszámolni...
Szerintem a N.Gas-nak jobban kellene, de foedulõs jelnek semmi jele, ezért még ilyen szinteken sem merem venni, pedig szerintem itt az alja.
Árpi kitartást, együtt érzek veled.
"Majd, ha a tesla munkásai, a beszállítók kamionjai is elektromos meghajtással járnak, akkor lehet miről beszélni. "
Az első nagy forradalom az autógyártásban akkor volt, amikor Ford megalkotta a T modelljét, amit már sorozatgyártásban állított elő. Az első vevők a saját munkásai voltak, úgy tudom. Lehet, hogy a Tesla munkások előbb fognak elektromos autót venni, mint hinnénk, ugyanis a Tesla vezér Elon Musk is hasonló forradalomra készül. Már tervezi Nevadában a Gigafactory nevű üzemét, ahol az akkumulátorokat fogja előállítani és ami tervek szerint 2017-ben készül el. Megjelentek cégek Nevadában, akik Líthium bányászattal akarnak foglalkozni, az eddiginél hatékonyabb (gyorsabb és olcsóbb) technológiával. Világszerte folynak kísérletek a Líthium-levegő akkumulátor fejlesztéséről; ebben elméletileg majdnem annyi energiasűrűség van, mint a benzinben. Összességében sokkal nagyobb fejlődési lehetőség előtt állnak az elktromos autók és akkumulátorok, mint a kiforrott benzines technológia.
Ehhez jön a környezetszennyezési hatás. A múlt héten Pekingben emberek milliói tapasztalhatták meg, milyen is az igazi szmog.
Olaj és Gáz
Ugyanakkor elég jó kis forgalom megy bennük, certiben is és forexen is és jók a lehetőségek is benne (nyerni is és veszteni is.) :)
Lehet a kutya sem jön be, meg látjuk.