Tök jó trade volt, nálam a régi 52w peak ($6.6) volt a TP, nagyjából hozta is. Amikor végigfutott a Redditen a kereskedési idő elején, h elfogytak a shortok be is szakadt. Ilyen egy 2025 yolo trade. Have fun. Jöhet a következő. ;)
Redditen vki csinált egy összehasonlító elemzést a gme VS bynd kapcsolatban, és ő arra jutott, h ez nem lesz gme2. Persze senki sem tudja a tutit, majd utólag. ;)
Több van, nemrég volt vmi adósság rendezés rv csere ügylet keretében. Asszem 316m db részvényt adtak át, így kb 400m db van forgalomban. Ettől függetlenül a tegnapi 2 mrd db is bőven a teljes mennyiség többszöröse volt. Ja, plusz tegnap bekerült a #bynd a Roundhill Meme Stock ETF-be is. Bármit is jelentsen ez. ;) Amúgy van vola szépen. 8.5 aztán most 7.1.
Már a FOMO viszi, premarket $6 felett bőven. Tegnapi forgalom ~2 milliárd (!!!!) papír volt. Adják veszik a #bynd army arcok. Eladják, aztán nézik még feljebb ment és újra beugranak. Őrület van. Célárak $10-Holdig. ;)
Bőven $3 fölé ment, sőt, a szint elérésekor valszeg egy újabb SQ lőtte fel $4 közelébe. After hours jelenleg $4 felett jár, azaz a mai záró +146% után még némi pluszocska. Nice. Izgi 7 lesz...
Gondolom ahogy te is látod a "Reddit-Army" durván mozgósítva lett a "gonosz shorosok" ellen, premarket már +50% körül jár... ~1 óra múlva élesben is útjára indul, és kivi leszek elrepül-e ma $3-ig... (Sztem igen).
Uppsz. Nem gondoltam, h van topikja a BM-nek... Múlt héten figyeltem fel rá, amikor $1 környékén járt, ekkor kezdtem el venni egészen $0.6-ig. A pénteki forduló és a tegnapi sq szépen megreptette: +127%. Jelenleg PM +30%. $3 környékét várom, aztán ki tudja...
EasyJet PLC (LON:EZJ) shares are rallying on Tuesday following unconfirmed media reports of possible bid interest from shipping company MSC. The budget airline’s stock was up 3.5% by 07:55 GMT after initially soaring more than 7%. The shares have declined 11% so far this year, compared with a 2% fall in the European travel and leisure index. According to Corriere della Sera, citing market sources, maritime giant MSC Group, is considering a bid for Easyjet as part of a transport integration strategy. The acquisition would particularly benefit MSC’s cruise operations due to Easyjet’s strong position in key markets. Any official acquisition move would value the airline at approximately £4 billion and would likely involve MSC partnering with an investment fund, similar to its previous transactions. Based on the current share price, the airline is valued at approximately £3.6 billion. MSC previously acquired Italo high-speed trains with Global Infrastructure Partners and made port investments with BlackRock.
Wizz Air Holdings (WIZZ.LN) ranks third with an "outperform" rating and a £30 price target. The ultra-low-cost carrier is forecast to post 2025 reported EPS of €0.04 before a substantial rebound to €2.48 in 2026. For the quarter, Bernstein estimates revenue of €1.95 billion and net income of €311 million, both exceeding consensus expectations. The report highlights Wizz’s strategic shift away from the Middle East to focus on Central and Eastern Europe, described as "an under-penetrated region offering significant opportunities." Lower fuel costs and reduced capital spending are expected to help Wizz reduce net debt by €1 billion and decrease leverage from 4.3× to approximately 2.3× net debt/EBITDA within two years.
Napos MA20 felett zárt, magas forgalommal, akár trendforduló is lehetne... Kiderül... Akik HUF-ban kereskedik, azok nyilván figyelik a GBP/HUF keresztet, ahol viszont az idei trend (carry trade hatás?) eddig font gyengülést hozott... Ergo deviza kockázatot is futnak...
Barclays has upgraded Wizz Air Holdings (LON:WIZZ) from Equalweight to Overweight and raised its price target to GBP15.00 from GBP11.00, citing improved mid-term EBIT margin expectations.
Barclays has upgraded Wizz Air to “equal weight” from “underweight” and raised its price target from £9 to £11, citing the carrier’s exit from Abu Dhabi as a strategic correction, in a note dated Thursday.
IPO alatt: itt már valóban érdemes lehet átgondolni, mi van ill. mi nincs még beárazva a jelenlegi árfolyamba? És mire következtethet ebből egy "kapzsi spex"? ;)
kiszálló pakkot adogatnak kb.15 óra óta a díjkori hátraarc hírre, sztem...
az időpont miatt valszeg 1 US order, de passz... és amíg el nem fogy
jeligére...
Ha jól láttam, akkor mtel P/E 9 körül jár, dtel (mutter) pedig 25 (bármit is jelentsen ez). Bajdovej, amíg infláció alapon áraz, addig befektetői oldalról szimpi... Apró léptek jeligére...
amikor elkezdik venni! ;)) most h1-en van egy lájti rsi
div, de sztem ez csak shortzárás... mivel itt a 7vége talán újabb
shortok nem fognak nyílni, meg amúgy is sztem nagy tér már nincs
lefelé... viszont a vevők is tartózkodni fognak, kivárnak... szal jelen
állás szerint a mai napon itt fog cirkulálni a prompt a jelenlegi szint
környékén... de ez csak tipp ;)
Múlt hét óta Dalmáciaban (Ho) cirkulalunk, hülyeségek az árak a cikkben. Július 1ig pl a gázolaj 1.37 juro volt mindenhol (azaz 400-as eur/HUF számolva is) 548 HUF/L, kedden ment fel 1.45-re, ami 400 számolva 580/L. És ugyebár hatósági árszabályozás van, mégsincs készlet hiány sehol, pedig dübörög a nyaralási szezon. Érdekes...