A tranzakció nyomán létrejövő cég, a KBC Equitas megújuló szolgáltatásairól, termékportfóliójáról 2007. május 3-án, sajtótájékoztató keretében ad részletes információt. Az ügylet a romániai Swiss Capital 2006. december végi megvásárlásával együtt jól tükrözi a KBC Securities azon törekvését, hogy tovább erősítse jelenlétét a közép- és kelet-európai piacokon.
Komolyan mondom ki az a mongolidióta, aki az ügyféltörzs átszerződtetését az első kereskedési napra rakja és nem már az elmúlt 1 hónapban megcsinálja a régi rendszerrel párhuzamosan?Nyilvánvalóan mindig vannak bugok, amik ilyenkor jönnek ki, mindig van terhelési probléma ilyen tömeges igénybevételnél. Kb mintha menet közben cserélnél téli gumit centrirozással. Informatikai analfabéták, semmi jót nem lehet várni tőlük.
11 óra körül újra próbálkoztam, ezúttal már küldte az sms-t azonnal, és így mindent be tudtam állítani, beleértve az appot is. Szokatlan a felület, de mivel nekem csak havi 1-2 tranzakcióm van, illetve google sheet-ben követem nyomon a szükséges folyamatokat, részemről tűrhető.
Okmánymódosítás: formos bejelentésem után jött most SMS kód, hogy okmány módosítása sikeres volt. Belépek. Erre a jóváhagyott okmány "Személyi igazolvány", amikor a jogsit jelentettem be és arról is küldtem be képet. Hihetetlen. Kezdem feladni...
Kollégám lassan nyugtatót vesz be!Ugyan ezt mondja! Most én is ránéztem! Elképesztően gatyi lett, és lassú, idétlen! Részvétem mindenkinek! Az hogy nincs piaci vétel, és eladás nálam a Number 1.
MNB a sok MLM, betétgyűjtő kamucégek, bank/biztosítók büntetése és megregulázása mellett igazán végigszánthatna szolgáltatás/minőség/költség szempontból a hazai befektetési szolgáltatókon is. Ha már "tőzsdefejlesztés" meg "tőkepiacfejlesztés" van a zászlaján. A befektetők piachoz hozzáférése egyre szarabb feltételek és magasabb költségek mellett valósul meg.
Jó kurva anyjukat milyen átállás ez? Lekapcsolják a régi felületet és másnap lehet aktiválni az újat, de nem működik? Küldtek egy levelet még tavaly, abban az volt, hogy semmi teendőm nincsen. Erre január 1től nem tudom elérni a számlámat. Hova érdemes átmenni?
Döbbenet az egész. Belépés után 4 nyilatkozatot kell elfogadnom 2 körös azonosítással. Ezek elmebetegek. Bele sem merek gondolni, hogy min kell átesni majd egy megbízás beadásához. Nem normálisak komolyan mondom. Az sms-t persze nem küldi ki a rendszer, hiába várom. Az Erse-vel sokat hadakoztam egy évvel ezelőtt, egyszerűen nem értették, hogy miért használhatatlan a rendszerük. Teljesen vakon vannak és ahogy olvasom egy év eltelte után még mindig ugyanolyan xar. equitas csak egy fokkal volt jobb, de csak tényleg egy fokkal, most azt is leváltjuk egy szarra. Komolyan mondom nem tudom mi történik itt. Egy 20 évvel ezelőtti peti kenderbe verné még ma is az itt elérhető összes felületet. Akkor újra Leírom: fölfoghatatlan, érthetetlen ami itt megy. Virág elvtárs gyere vissza!
Köszi, ez alapján én is küldtem most egy közvetlen bejelentést a "Kapcsolatfelvételi űrlapon" bejelentkezés után, az űrlap átvette a nevemet. De először nem engedte beküldeni, mert valami olyasmit írt, hogy "Írjak be egy használható betűt" :)) Nevemben vannak magyar ékezetes betűk is, mea culpa... ékezetes betűk nélkül már beküldte. Ekkora fost.
Jelen pillanatban inkább semmi. Nem küld kódot, nem tudok belépni. Szerencse, hogy nem hagytam bent semmi olyan megbízást amiből baj lenne. Basszus ezzel a dilettáns hozzáállással milliókat kockáztatnak az ügyfelek!!!!!
K&H Értékpapír (KBC Equitas)
link