Az olajosok nem nagyon "hisznek" az olajár emelkedésében. A szervizesek pl elég nagy mínuszban vannak: az Ensco ma letörte az utolsó komolyabb támaszát a mélypont fölött.
Ahogy elnezem, ma mar SPY zarasig oldalazasban marad. Ez talan wave(iv) hullam. Es ha jol szamozom a rovid tavon, akkor meg egy erosebb felszuras van benne. Szoval, a chart arra utal, hogy hetvegen lesz pozitiv alaphangu G20 vam-haborus hir, talan egy resz-kompromisszum elkepzelheto. A piac meg Trumpnal is jobban tudja. De az a moszkvai 100 szintes luxus-torony epites, meg a mogottes Putin-kapcsolat eleg budosnek latszik; jogilag az dominalhatja es lekotheti az elnok kovetkezo 2 evet. Az nincs benne az Indexben. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20181130v01ppbro.jpeg . December jon, a hetvegen at kell neznem a fo indexeket ujra, es kigondolni az ev vegere nekem megfelelo legjobb portfolio osszetetelt.
Ma újra esik ez a fos olaj, de egyelőre nem drasztikus RIG korrekciója. Szerintem ha nem esik vissza 9,3 alá akkor a jövő héten mehet tovább fel. 9,5 foghatja, de 9,3 is támaszként funkcionálhat. Egyébként elég kabaré, hogy minden nap 2-3%-ot ide oda járatják wti és brent árfolyamát, érthetetlen. Az oroszoktől érkező hír a vágással kapcsolatban eddig tartott? Komoly short túlsúly lehet.
A legnagyobb esélye az 1. verziónak van szerintem, mert többszörös hosszútávú technikai szintről fordult + elliott is jól néz ki. Viszont jelenleg trend ellen megy, de eddig is átcikázgatott a 200-ason, szóval az nem tűnik erősnek.
Szerintem 3 verzió van. 1. Kb. 10,2 fölött zár, és akkor jó eséllyel 5 hullám lesz felfelé, valamint (elvileg!) a csúcs fölé kéne zárnia. 2. Nem zár az A fölé és így talán nincs kész a C. 3. Nem zár az A fölé, és lehet, hogy ez nem ABC, hanem 5 hullám lefelé (pech :)).
Ritkán írok bárhova is... Autós témában jelenleg nagyon képlékeny a helyzet, és túl sok a változó, nálam sokkal okosabbak sem tudják merre van az előre. Tesla ügyről van a legmarkánsabb véleményem: bámulatos hogy sikerült nyereséget csinálni dehát megvan ennek az oka. Minden autógyár a jobban felszerelt modelleken keresi a profit nagy részét. A Tesla pedig egészen egyszerűen a nagy darabszámú modelljének csak a legnagyobb nyereséggel eladható változatát hajlandó egyelőre gyártani, nyilván hogy azon van pénz. Kérdés hogy annak a nagy varólistának a modellmixe hogy néz ki. Mindettől függetlenül bámulatos hogy nyereséget tudtak felmutatni, tényleg meglepett. A "hagyományos" autógyárak közül aktuálisan pesszimista vagyok F, GM ügyben, nem látom hogy reagálnának a piaci változásokra, én nem vennék belőlük addig amég nincs nekem tetsző termékük. Daimler iránya szerintem jó, sok fontos modell jön most, de nálunk éppen elég nagy a vámháború potenciális hatása, ill. mellé a mesterségesen generált dízel sztori is további bizonytalanságot ad. Viszont azt gondolom hogy nálunk worst case van beárazva, de várok még egy nagyobb esést akkor amikor a korábban bejelentett profit warningnak megfelelő számokat tényleg közöljük is. Nissan/Renault: hát jelenleg a Ghosn ügynek ki kell forrnia magát hogy érdemben lehessen róluk beszélni, most nem piszkálnám őket, szerintem lesz még esés bennük, viszont 15-20%-kal lejjebb vennék belőlük, mert a pénzügyi teljesítményük jó, és megtalálták a megfelelő vásárló réteg nyelvezetét.
Csináltam egy grafikont arról, hogy az utóbbi 6-8 évben mennyire alulteljesített az olajszervíz. Persze a volatilitás csökkent, de összességében az esésre jobban reagálnak, mint az emelkedésre. Az a kérdés, hogy fundásan tényleg csak ennyit érnek? Mert vagy nagyon alulértékeltek, vagy gáz van. https://www.tradingview.com/x/FqmCdmXh/
Nem mert az USA számlámon nem tudok Equinoxot venni. Ha tudnék, akkor nem Frankfurtban venném. Bezzeg a Teslát állandóan rendben tartják. Azt mind az USA, mint az EUR számlámon tudom venni. A Teslánál nincs különbség.
Ahol dragabb ott ad el ahol olcsobb ott meg vedd a ketto kozotti kulonbseg nem fog orokke fennmaradni. Szoval a kulonbseg a tied, persze ebbol nyilvan meg lejonnek a kereskedesi jutalekok. En nem szoktam ebbol ugyet csinalni, ha 2 broker vagy broker es CFD szolgaltatonal nagyon kulonbozo az ar en lekereskedem az arbitrazst.Persze az esetek tobbsegeben erre elobb-utobb rajonnek es vagy kozelebb kerul az ar vagy modositanak valamit.
Orulok hogy itt is irsz. Mi nem szoktunk egyeterteni, de az is szinesiti a latokort. Jo lenne, ha az aktualis autos temakrol irnal. Hogy latod Daimler, Nissan, Tesla, GM es F helyzetet? . 1)Addig egyetertunk, hogy a GE elkepesztoen baragadt az eladosodott allapotba, es mar jo regen. 2013 ota az arbevetel is, a bookvalue is, a margin es profit is kb.felezodott, am az adossag ehhez kepest keveset csokkent. Csak most kezdik leepiteni, es kell 2-3 ev mire a 115Mrd lecsokkentheto 80-90Mrd szintre; az mar elfogadhato volna. . De ha az adossagcsokkentesi 2-3 ev alatt, kozben a profitot is feljebb tudjak vinni 20-30%-al a 2 evvel ezelotti szintre, es a mostani alularazottsagi PE=9 majd ujra beall a sokeves atlagos 17-18 szintre, nos, akkor GE jo value vetel lehet itt. . 2)Szerintem is, (T) igen jo viharallo valasztas, bar a VZ-t, ami sokkal inkabb a mobiltelefonos mufajra fokuszal, (es nem a kabelre mint T), azt jobbnak gondolom. Dehat a T, a TimeWarner vetellel, betyarul eladosodott, Igaz, van neki HBO meg CNN, dehat ha osszeadjuk a nyugdij tartozast meg a lease kiadasokat, akkor 250 Mrd a total adossag. Az elkepeszto sok a 230Mrd Capitalizaciohoz kepest. Es az akvizicio miatt mostmar versenyezni kell Netflix, DirecTV es mas high-tech cegekkel is. Az is igaz, a mostani aron az osztalek vilagbajnok 6.5%. . 3)Egyebkent most T es GE mellett az IBM is a "bezuhant nagymenok" meg a "strukturalisan kerdojeles" lista legelejen van, es nyilvan azt is sokan nezegetik a Value mufajosok.
Eddig még csak korrekcióról beszélhetünk. Az olajnál még mindig nem egyértelmű a fordulás. Az esés kezdetén 5-7 napot oldalazott, most az 5.napban van. 1-2 napon belül el kell indulnia valamerre. Ez meghatározhatja az olajosok irányát is.
Jövő héten simán meglehet a 10,2 feletti zárás. Jól feltételezem, hogy a 5 hullámú impulzus 5. pontja a korábbi csúcs (14,45) fölé kell, hogy menjen és valahol a 2017. év eleji 16,2-nél tetőzzön valahogy így? . https://www.tradingview.com/x/4bpf4m1g/
Ez nem hasznalhato ki? Peldaul nyitsz egy nemet es es USA szamlat. Megveszed a nemetre az alul arazottat, es aztan Transzferalod az USA szamlara? Vagy az olcso nemet vetellel az opcios piacon manoverezel?
Az Equinox árazása nagyon érdekes. USA árazásához képest (ami meg sem mozdult), a német árjegyző 10 EURO centtel teljesen alulárazza a vételi és az eladási oldalt is, ami az USD árazásból USDEUR kereszt visszaszámítással, több mint 14,65%-os piaci manipuláció, gyakorlatilag csalás. Kérdem a tisztelt német hatóságokat és az Erste Bankot, hogy önök nem szoktak, vagy nem tudnak számolni, esetleg tudják, hogy mi a helyzet, de nem érdekli önöket? A jegybankot is kéne, hogy érdekelje, mert amikor az ember belép egy pozícióba, akkor megállapít egy arányszámot és egy feltételrendszert. Azt azonban nem kalkulálhatja bele, hogy menet közben az árjegyző eldöntheti pl. hogy XY részvény USA-ban 20 USD, Frankfurtban meg csak 10 EUR. Mondhatnánk, hogy ez az arbitrázs lényege. No igen, de a XXI. században, ahol egy szoftvernek kellene automata módon az árjegyzést módosítania, ott ez már elfogadhatatlan, hiszen egy Frankfurtban vásárló ekkora hátránnyal indul. Ez már több napja megfigyelhető, tehát nem csak a piacnyitás előtti állapotnak fogható fel.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.