"
A készülékértékesítés brutálisan felpörgött, a mobil szegmensben 23,5 százalékkal 21,4 milliárd forintra, a vezetékes szegmensben 39 százalékkal 5,7 milliárd forintra ugrottak a bevételek, amelyek a negyedévben a csoport bevételének már közel hatodát adták. A Telekom azzal magyarázza a szegmens bevételeinek felfutását, hogy erős az okos eszközök iránti kereslet, Magyarországon az értékesítési mix-ben megnőtt a drágább készülékek aránya, Észak-Macedóniában pedig nőtt az okostelefon eladások volumene, de nem lennénk meglepődve, ha - nagyon logikusan - a Digi magyarországi mobilpiaci érkezése miatt igyekezne magához láncolni az ügyfeleket támogatott készülékekkel és 1-2 éves hűségidővel a Telekom. Tavaly egyébként a Magyar Telekom volt a mobiltelefonok és táblagépek legjelentősebb online értékesítője, övé volt a piac harmada."
A készülékértékesítés brutálisan felpörgött, a mobil szegmensben 23,5 százalékkal 21,4 milliárd forintra, a vezetékes szegmensben 39 százalékkal 5,7 milliárd forintra ugrottak a bevételek, amelyek a negyedévben a csoport bevételének már közel hatodát adták. A Telekom azzal magyarázza a szegmens bevételeinek felfutását, hogy erős az okos eszközök iránti kereslet, Magyarországon az értékesítési mix-ben megnőtt a drágább készülékek aránya, Észak-Macedóniában pedig nőtt az okostelefon eladások volumene, de nem lennénk meglepődve, ha - nagyon logikusan - a Digi magyarországi mobilpiaci érkezése miatt igyekezne magához láncolni az ügyfeleket támogatott készülékekkel és 1-2 éves hűségidővel a Telekom. Tavaly egyébként a Magyar Telekom volt a mobiltelefonok és táblagépek legjelentősebb online értékesítője, övé volt a piac harmada."
Mtelekom