Az olaj és USD kapcsán a következő hír: TETHER EXPANDS INTO OIL TRADE WITH $45M MIDDLE EAST CRUDE DEAL - The issuer of $USDT stablecoin financed a $45 million trade involving 670,000 barrels of Middle Eastern crude oil, marking its entry into the global trade finance sector. - Tether aims to carve out a niche in the $10 trillion trade finance ecosystem, adding commodities finance to its expanding portfolio beyond stablecoin issuance. - Beyond its USDT operations, Tether is branching into venture capital, Bitcoin mining, energy, and AI, seeking new revenue sources amid reported $7.7 billion net profits this year. - CEO Paolo Ardoino highlighted Tether’s goal of modernizing international trade finance, bringing USDT’s speed and cost-efficiency to traditionally slower industries. - Tether continues to face regulatory scrutiny, with recent reports alleging a U.S. investigation over potential sanctions violations, which the company has denied, affirming its commitment to compliance. Source: @BSCNews
Én nem annyira figyeltem a minősítő szót, inkább a többit.... igen, ez baj, hogy az emberek nem értelmes vitába keverednek, hanem jelzőkkel illetik egymást, és innentől kezdve kikapcsol a racionalitás.
Volt, aki már 8%-ot is mondott rá.... igazából lehet, ki tudja, egyre több korábban érvényes korreláció kezd megtörni.. a bond yield-ek most is magasan vannak,de az USD nem tért vissza a korábbi szintre.
Nincs sok értelme a Marsra embert röptetni, tudományosan és üzletileg biztosan, kb semmi. Tkp az emberes űrkutatásnak PRon kivül nincs túl sok értelme. Robotokkal minden sokkal olcsóbb. Ha Musk tényleg meg akarja hóditani a világegyetemet, akkor leginkább azt kéne kutatnia, hogy létezik-e Föld tipusú bolygó valamelyik közeli csillag körül. Azt olcsóbb is lenne kutatni, mint a Marsra repkedni. Utána egyből meglenne a motiváció a csillagközi felfedezésre. A naprendszer bolygóira értelmetlen utazni, kő van a Földön is bőven.
Bar nem írtad le, de ha ez a más amiről szól az önvezetés lenne akkor az mindig csak holnap jön. Illetve fordítva lovon ülés esete ráadásul. Az az irány tökre működik hogy fékaszisztens, sávkövetés, stb, aztán az ember apránként kikopik a vezetésből ha már minden szépen működik. Illetve ne az embernek sipakoljon a gép ha tzavarba jön mert annak nagy a reakcióideje. Vezessen az ember aztán fékezzen helyette a gép mert az gyorsabb. Aztán majd lassacskán nem kell az ember ha minden kiforott, meg a kormánykerék sem. A “teljes önvezetés” meg try and error metódus alapján majd megtanul nem mozgó közveszély lenni ötlet meg mérnöki nonszensz. Illetve lehetne haladni az önvezető kötöttpályás járművekkel, (gumikerekű is) aztán nemtom, kamionkaravánok az autópályán, meg hasonlók. De ez persze nem aznő irányuk.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.