Credit Suisse? ... Zárult a jegyzés , ha jól emlékszem 2,52 áron... Szerinted megfordult az a hajó amiről pár éve beszéltünk , hogy nagyon lassan fog fordulni...? Közben Raiffeisen a mélypont óta ment +70%... Erste is szépet ment...
Na most az van, hogy egyelőre így van, aztán hogy mi lesz a jövőben azt nem tudjuk. Az állítólagos önvezetés egyelőre egy "unknow territory", de ami tény hogy 2016 óta gyűjtenek adatokat egy olyan rendszerrel(software), amit más autógyártó képtelen volt kitolni magából egyelőre. Kis túlzással azt is tudják, ha a sofőr fingott az ülésbe, mindent tudnak az autóról. Ráadásul az adat a növekedéssel eddig exponenciálisan nőtt, iszonyat sok lehet naluk, folyamatosan fejlesztgetnek valamit, és online küldik rá az autóra. Többiek mit is csinalnak? Navit frissitenek, a szervízben.. ez egy vicc. Na de mindegy is, nem ide akartam kilyukadni. Az árversenyről. Mivel saját maguki gyártják az akksikat, így rengeteget spórolnak meg, és egy versenyben valszeg szenne fogjak gyalulni a többi gyártót, aminek a marzsai igy is a beka feneke alatt vannak. Még több eladott autó, még több adat, még több adat, kitudja? egyszer talán önvezetés. más oldalról. Futtatjak fel a 4680-as sakksit aminek a sűrűsége sokkal jobb mint az elődeié, nem lennek meglepve, ha a hatótáv ugrásszerűen nőne naluk és sokkal olcsóbban tudnának akksit előállítani, még a mostaninál is. A KUKA Robotics-tól hamarosan érkezik majd egy rakás összeszerelő robot, amit elsősorban az éveket késett Cybertruck gyártásához fognak használni.Mint az Amazon, ahol a termékek felismeréséhez, illetve leválogatásához kfogjakmunkára a robotpajtást. még rengeteget lehetne írni, de az hogy csak egy autógyártó lenne, azt kétlem.
LinkedIN-en láttam, de nem gondoltam bele sokat, egy tech-es hívta fel rá a figyelmet "Next Big Thing" címmel. .https://www.businessinsider.com/chatgpt-creator-openai-talks-for-tender-offer-at-29-billion-2023-1?amp
Szerintem arra gondolnak, hogy a Tesla bevételének nagy része az autókból van (az okos emberek szerint a modellek is régiek már, nincs bennük újítás), az egyetlen dolog, amivel többet tud, mint a többi elektromos autó, az a software része,. Most már Elon sármja sem biztos, hogy segíteni fog, főleg, hogy mostanában még inkább bajt is csinál.
De hogy lenne csak autógyártó amugy? most 3 hónap alatt autógyártó lett belőle? :)) tegye fel a kezet aki szerint autógyártó marad, nem lesz neki olyan kütyüje, ami megváltoztatja a mindennapokat, vagy mondjuk a solar téma azért nem volt naluk első helyen, mert egyszerűen minden kellett a kocsikhoz. Durva potencial van a Teslaban, en nem azt mondom h nem lesz 70 dollár mert miért ne, de egy pattanasra tuti jó :)
A Tesláé a legmagasabb, pont erről szólt a lenti ábra, hogy vajon a Tesla Tech cégből most már autógyártó cég lesz-e.... mert akkor nem egészen éves duplával fog mozogni az árfolyam.
Egyébként, ahogy Kosztolanyi mondta, kemény kezekbe került a Tesla papírja, benn lehet az ideiglenes, néhány hetes/hónapos (vagy végleges) alj. Egyszerűen nincs eladó.
Ez nem igaz, szektorosszehasonlitasban Tesla net marginja a normal gyartok 3/4xese. 16 % volt a net margin es 25% korul a gross margin. Mercedes es Bmw tudtommal egyszamjegyu ligaban fociznak.
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.