Szvsz igen kevés az esélye, hogy a romló időjárásban elkezdjék a munkát. Ráadásul mindjárt karácsony, és jövő év elején még fel kell ocsúdni, aztán utána meg pont nem lesz jó az idő... a tempót elnézve jövő ősszel egyre biztosabb, (szerintem teljesen biztos) hogy nem lesz szolgáltatás. Esetleg 2016-2017 telén.
Inkáb itt késsen mint az AUDI projekten. A kötbér ott nagyon fájni fog, esetleges presztízsveszteségről nem is szólva. Várom a nem túl rossz számokat és bízom benne, hogy nálam okosabbak, profibbak pedig szépen kielemzik mindenki okulására. Köszönet érte előre is!
gyj tekintetében elfogadhatatlan a csúszás. (egy komoly cégnél, vagy annaklátszani akarónál)
(itt még olyan mentségek sincsenek, mint a fúrás esetében)
Ha meg egyszeri alkalommal előfordul, lekommunikálom.
A management discountot sikerült alátámasztani ismét. Persze lehet mondani hogy tervezet de éppen a tervekhez képesti csúszások azok amik miatt discount van.
És nem is elegáns dolog...
Köszönöm , mindenkinek elolvastam és tudomásul vettem az egyoldalú válaszát!
Nekem most is az a véleményem,hogy az állam vagy a kormány nem oldhatja meg minden cég problémáját,segítheti persze de csak a lehetőségek határai között!
Abban teljesen igazad van, hogy nem az államnak kell eltartania, viszont lehetőségeihez képest támogatnia azért illene. Ha neked van egy állattartó teleped egyik cégedben meg ezer hektár földed a másik cégedben akkor kinek a takarmányát használod? Ennyit várunk csak de még erre se képesek. Csak akkor nemzeti ez a kormány ha dumálni kell, ha meg kéne védeni a MOL-t segíteni kéne a Rábát vagy az OTP-t a nemzetközi terjeszkedésben akkor meg sunnyognak. És ide illik a Pannergy is ebbe a sorba. Amióta kormányra kerültek a megújulók terén semmi nem történt, szigetelés téren úgyszint. Helyette százmilliárdokkal támogatják a földgázt, mert az legalább nem magyar!!!
"Szóval úgy gondoljátok,hogy egy céget az államnak kell eltartani? "
Dehogy, a megmentésre írtuk.
Ezzel szemben MH megrendelést lefelezték (- 3 mrd)
A buszüzletet ráerőltették a cégre, majd mint megrendelők elfelejtettek buszokat rendelni.
Az árfolyam állam nélkül a 2013-as 207 Ft-os egy részvényre jutó eredményre valszeg megütötte volna a 2000-et.
Ez van, amikor az állam beteszi a lábát az üzleti életbe, ahelyett hogy szabályozná.
Csak rombolmni tud.
hogy átkössük PE-re.
itt is van állami tulajdoni hányad.
DE ez nem feszélyezte, hogy levágja az átvételi árat (talán túlzóan is).
Semmi gazdasági szemlélet nincs az állami döntéshozókban, de ezt a pályát is szeretnék kisajátítani.
PANNERGY