Topiknyitó: buythedip 2024. 01. 22. 22:09

Eurós részvények vitasarok  

Nem tudtam valamiért a 'Külföldi tőzsde' kategóriát kiválasztani, de talán segít egy moderátor ha ez a topic lesz a fórum sztárja.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Ishar
Ishar 2024. 11. 22. 11:35
Előzmény: #3319  FR73
#3320
Jogos, nekem a Covid-parában sikerült majdnem a legalján shortolni a BUX-ot - talán - 32000 környékén. Azt hiszem pont aznap fordult az index, de szerencsére amikor láttam, hogy rossz irányba mennek a dolgok, akkor még kis bukóval zártam a pozit.
FR73 2024. 11. 22. 10:17
Előzmény: #3317  Borisz
#3319
Veszteséges pozíciót zárni lelkileg nehéz.
Márciusban 112,48-ért eladtam a VOW3-at, amin addig egy kb 6% veszteségem volt.
Ha azt nézem, hogy arany ETC-t vettem az árából (ami 30,4%-ot hozott azóta), akkor nagyon jól döntöttem. Pedig vaciláltam az eladáson O. Blume parasztvakító előadásakor a fényes VW EV jövőről.
Volt másik bukta pozicióm is még 2023 végén, a BAYN-em 40% bukóban volt, mikor 33,45-ért eladtam. Most 20 körül van.
Xis24 2024. 11. 22. 09:36
Előzmény: #3312  buythedip
#3318
Akkor szóba jöhet a korábbi 15 Eur azaz 6xxx halucinációm?
Borisz 2024. 11. 22. 07:15
Előzmény: #3316  palotai4
#3317
Hát igen. Csak mire ez kiderült, addigra én már minusz harmincegy százalékon lettem a Volkswagenemmel, és már csak azon kesereghetek, hogy miért nem dobtam el korábban, kisebb bukóval. Jelenleg ráfizetés maximálás lenne, ha most adnám. Hacsak nem megy még sokkal lejjebb, mert akkor utólag tudni fogom, hogy még most is jó lett volna eldobni. Mindegy, most már szorongatom, és reménykedem, hogy idővel a ráfizetésből valamennyit mégiscsak le fog dolgozni.
palotai4 2024. 11. 22. 06:19
Előzmény: #3311  buythedip
#3316
Európai autóipari részvényt nem szabad venni. Az európai autógyártók most szorulnak vissza Európa határai közé. Nyugat-európai bérekkel, német energiaárakkal nem lehet versenyképesen termelni a világpiacra.
buythedip 2024. 11. 21. 22:05
Előzmény: #3314  Feherlo
#3315
Igen, a 21.xes zárás kevéssé valószínű.
Feherlo 2024. 11. 21. 21:10
Előzmény: #3312  buythedip
#3314
15-on jo lesz
FeherTibi 2024. 11. 21. 21:01
Előzmény: #3310  buythedip
#3313
Par IPO -t figyeltem, amibe nem szalltam be : Airbnb, Arrival, Arm, AML, Race (Ferrari) talan a Porschet is kovettem. Mind sikeres volt, csak az AML nem.  A GM is jol indult 13 evr, par nap mulva +20 %-nal be is szalltam, "sikerult" kozel megfeleznem a penzem, panik eladast csinaltam
buythedip 2024. 11. 21. 20:57
#3312
Ha a Bayer nem lesz holnap nagyon zöld, és nem zár 20.5-21-4 között akkor az nem szerencsés.
buythedip 2024. 11. 21. 20:50
Előzmény: #3309  buythedip
#3311
Még egy gondolat, október 3-án is nyakonverték az autóipari részvényeket és a héten is.
Az AML ma ugyanott van, mint akkor, ez pozitív, egyébként a Stellantis is.
A Renault feljebb van, ez nagyon pozitív.
Volkswagen, Mercedes, BMW, lejjebb, ez negatív.
buythedip 2024. 11. 21. 20:42
Előzmény: #3308  FeherTibi
#3310
Ha végetér az autóipari részvények szenvedése, és megindulnak felfelé (ami nem tudom mikor és milyen hírekre következik majd be), és akkor ipo-zzák majd a Lamborghinit, meg fogják venni. 
A Porschét is felhajtották a mai ár kétszereséig (Év elején még a Raiffeisen topicba írtam hogy 60-ra várom)
buythedip 2024. 11. 21. 20:21
Előzmény: #3308  FeherTibi
#3309
AML-nél sincs negyedéves jelentés, csak féléves (mint Vodafone-nál vagy Pierer Mobilitynél)
Most támaszon van, pattanhat, ezért zöld ma, de ha elveszti, keserves lesz.
Jelentések fluktuálnak, az utolsó jó lett, mire emelkedni kezdett, majd az autóipari pánikban leverték (alaptalanul)?
A H2 jelentés fontosabb lehet, mint a 24 órás LeMans. Elég magas az elvárás, persze nem lehetetlen hogy eléri.
Érdekes, kockázatos, nehéz megítélni.
FeherTibi 2024. 11. 21. 20:00
Előzmény: #3302  buythedip
#3308
Zavaros ez a cég struktúra. Gondolom, ezért se lett olyan sikeres a Porsche részvény, mint a Ferrari. Az Aston Martin, mint kis gyártó se lett sikeres. Jövőre indítják az Aston Martin Valkyrie-t a 24 órás  Le Mans-on. Vajon ha nyer, az megdobja az árfolyamot ? Bár ahogy nézem az időeredményeit a teszt vezetéseken, nem fog győzni.
Olvastam, hogy lehet, a Volkswagen tőzsdére bocsátja a Lamborghini-t. Szerintem nagyon egyformák a modelljei, szerintem nem lesz sikeres a tőzsdén ha elindítják 
nyuszibroker 2024. 11. 21. 17:56
Előzmény: #3305  Feherlo
#3307
Én nyakig benne vagyok vw longban, már 20% minuszban.... 
Ishar
Ishar 2024. 11. 21. 16:58
#3306
Most már minden világos, mindenkinek köszönöm a válaszát!
Feherlo 2024. 11. 21. 16:53
#3305
Batraknak Puma long felpattra
nyuszibroker 2024. 11. 21. 16:46
Előzmény: #3303  todi
#3304
todi 2024. 11. 21. 16:41
Előzmény: #3300  FeherTibi
#3303
A Porsche Holding részvény esetén a VW-ben és a Porschéban is érintett leszel.
buythedip 2024. 11. 21. 16:39
Előzmény: #3295  Ishar
#3302
P911 autógyártó, PAH3 a Porsche-Piech család holdingcége, szavazat nem tartozik a részvényhez (nekik igen). 
A Porsche honlapja szerint: "As far as Porsche AG is aware, the ordinary shares are held indirectly by Volkswagen AG and Porsche SE. The majority of preferred shares are, as far as is known, held indirectly by Volkswagen AG."
Viszont a Barrons szerint a Volkswagennek van 345M P911 részvénye.
A VW 31.9%-át tavaly a PAH birtokolta.
A PAH holdingcégnek mindenféle más cégekben is van részesedése.
Én az autógyártót hoztam szóba, a holdingcéget nehéz megítélni, de aki a VW-re nézne bearish az ne vegyen belőle.
FeherTibi 2024. 11. 21. 16:34
Előzmény: #3300  FeherTibi
#3301
Bar most megnezve, a P911 minusza ma jelentosen nagyobb 

Topik gazda

buythedip
4 4 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek