Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Minden bántás nélkül, de mindig értetlenkedve nézem, hogy milyen munka, tevékenység lehet az, ami mellett az embernek annyi szabadideje van, hogy ilyen és ehhez hasonló fórumokon pötyög egész nap.
Nincs benne. Minden tankolásnál írom mennyit tankoltam , mennyiért , és azzal hány km-t tettem meg. A német oldalon (ahol engedélyezett) és lehet is menni ott megyek 150 -180 al. (ennyit meg kulturáltan tud kb.). A lassításokon ugye legtöbbször 80. illetve Braunaunál járok át ausztriába ott 30-40km 100 as. Osztrák oldalon meg 135 tempomal. Így eddig a max 5,5 , de volt, hogy 5,2. FYI , kb 450km ebből a német oldal, 350 meg az osztrák. ;).Viszont céges Tiguan R-line ból nyomtam már ki Stuttgart - Braunau 230kmh nál 12 literes fogyasztást :D (összkerekes a szentem emiatt zabál ha kell ha nem) ekkor mondta munkatársam, hogy én nem gyorsan vezetek, hanem mélyen szállok... csórikám ugrált az anyósban , de nem tehettem mást, utálom azt a csókát...
én lehet hogy boomer vagyok de egy cikket amiben egy beszélgetés tartalma van szivesen átolvasok, a számomra nem érdekes részeket átugorva viszonylag kevés idő alatt, de többórás nyekegéseket, egymás szavába vágást, kacarászást nem bírok megnézni. (nem a surányi féle, csak álatalában.) Ha a media nem teszi bele a félórás-órás munkát hogy megírjon egy cikket, a sokezer olvasó/néző szánjon rá két és fél órát inkább? Nekem nem tetszik ez az irány.
Én pont így vagyok, ha 90 el megyek elkattog 3 liter alatt. ha kinyomom a szemét 150-180 al akkor meg 5,5 öt eszik... 1,6 os dízel ocávia CR. Mikor haza megyünk akkor nem érdekel a fogyasztás, mikor melóba jövök és nincs semmi dolgom akkor néha lassítok picit. Nekem is szebben jár (+ szerelő szerint a nagynyomásúnak is jót tesz meg a DPF nek) ha időnként prémiumot tankolok. Amit én észrevettem, hogy simával 1000km karcos 1 tankal a prémiummal 930 nél még a pirosba se volt... ami 1100km+ jelent. Én minden 2-3 dik alkalommal tankolok prémiumot. Amúgy nem érdekel a fogyasztás, mert menni kell melóba, térítik is részben.. a szerzíz költségeknél azért szoktam felszisszenni (otthon csináltatom)
Ha kint vagy nem kell számolgatni.Nem tudom milyen kocsival mérted.de nekem a prémium nem hozott fogyasztásban megtakarítást,pedig nem keveset mentem vele.Szebben ment a motor,jobban gyorsult,de nem fogyasztott annyival kevesebbet,amennyivel többet fizettem érte,de lehet én vok béna.A sebesség némi csökkentése inkább hoz 1-3 dl-t 100 km-enként.Persze németeknél napi 800-nál nem sok kedvem van nézegetni a fogyasztást,mert az időnyerés többet ér.
németországban most kint 10-12 fok van... télen meg néha van -16 és -20... rohadjak meg inkább tankolnék drágábban a 25 fokban (kb nyári maximum 28 fok... 30 nagyon ritka itt).. feketeerdő + magasan a tenger felett...
Én hülye meg azt nézetegem hogy hét közeben este , vagy kora reggel 5-6 centel olcsóbb :D most a dízel itt 1,5€ körül van . a plémium meg 1,75-1,8 körül amivel kb 10% al alacsonyabb a kocsi fogyasztása (több ezer km statisztikája alapján)
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)