Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Kedves gyerekek! Az ismerősöm most egy meredek, hajmeresztő mesével jelentkezett. A történetnek természetesen semmilyen valóságalapja nincs, de hát ezért mese a mese. Volt egyszer, hol nem volt… „A kelet-európai szocialista országok védelmi szervezetében, a Varsói Szerződésben a Szovjetunió kidolgozott egy olyan titkos tranzakciós rendszert, mely a szovjet és Stasi titkosszolgálati pénzeket a vasfüggöny nyugati oldalán lévő egyetlen kommunista érdekeltségű Central Wechsel und Creditbankon (CW Bank), a Magyar Nemzeti Bank bécsi leányvállalatán keresztül forgatta a háttérben. Fekete János, Kádár János pártfőtitkár magánbankára, szakmai gárdájával karöltve tévesztette meg a nyugati hitelezőket, később pedig az IMF ellenőreit az államadósság és a kötvénypiac valós adatainak manipulálásával. https://atlatszo.hu/kozpenz/2012/11/13/volt-e-fekete-janosnak-offshore-szamlaja/ A Szovjetunió felbomlott, a rendszer azonban nem állt le és annak felelőse a rendszerváltás után évtizedekig Naszvadi György közgazdász, egykori PM államtitkár volt. https://hu.wikipedia.org/wiki/Naszvadi_Gy%C3%B6rgy A sok százmilliárdot érő tudást a bennfentesek egymásnak adták tovább, így életben tartva azt hosszú évtizedeken keresztül. Jelen esetben ez a tudás Orbán birtokába került és használja is azt, azonban soha olyan mértéket nem öltött ez irányú tevékenység, mint ami most zajlik Magyarországon. Az idők során a CW Banktól a Magyar Államkincstárhoz (MÁK) került a rendszer központja, mely megadta a lehetőséget a jelenlegi rendszernek, hogy a szovjet rezsim által megalapozott állami csalás részletei teljes körűen működjenek. Egy jól ismert példa, hogy Magyarország 1973 és 1989 között 1 milliárd dollár „valódi” hitelt vett fel, melyet 11 milliárd kamattal terhelten fizetett vissza úgy, hogy egyrészt hosszú éveken keresztül csak az aktuális kamatok fizetése céljából vett fel kölcsönt, másrészt pedig mindeközben az adósság a törlesztés ellenére 1989-re 20 milliárd dollárra nőtt. Később ugyan jelentősen megjavultak a további kölcsönök kamatfeltételei, valamint a már felvett hitelek egy részét is átalakították kedvezőbb kamatozására, de az „adósság” megmaradt. A magyar rendszerváltás előtti utolsó pillanatban aztán Németh Miklós miniszterelnök „hirtelen talált” még 20,5 milliárd dollár külső adósságot, melynek bejelentésével egyidejűleg közölte, hogy még a 80-as évek közepén is hamis adatokat közölt az adósságállományról annak érdekében, hogy ne ijessze el a külföldi hitelezőket. https://www.30eveszabadon.hu/1989-november-21--nemeth-miklos-kozli-az-allamadossag-valodi-merteket Miből keletkezett további több, mint 20 milliárd dollár adósság úgy, hogy a korábbi 1 milliárd dollárt 17 év alatt 12-szeresen már visszafizettük? Azóta is nagy rejtély…a „szovjet pénzügyi csoda”. Nyugati szakemberek több alkalommal is felvetették a manipuláció gyanúját, mivel a nemzetközi és a hazai pénzügyi mutatók között furcsa eltéréseket észleltek, azonban bizonyítani sosem tudták, mivel a politikai vezetés nem adott lehetőséget a teljes körű átvilágításra. Mi tehát a nagy titok? Hogyan lehet elektronikusan, fedezet nélkül pénzt gyártani? A magyar és szovjet titkosszolgálat által összerakott csalás alapvető lényege, hogy az állam a valóságban a még be nem szedett bevételeit 7-8 hónapra előre képes lekönyvelni, azaz olyan pénzeket tud kimutatni, amik nem állnak a rendelkezésre. Az összegek jönnek, mozognak kezelik őket, miközben a valóságban azok nem léteznek. Ezzel az eszközzel vált a politikai vezetés képessé arra, hogy a nemzetközi hitelezők és befektetők megtévesztésével több esetben is elkerülje a teljes pénzügyi összeomlást. A pénz előállítása a mi időnkben professzionális keretek között működik, kontroll alatt tartva azt, azonban jelenleg már nem csupán az összeomlás elkerülését, a külföldi befektetők bevonzását szolgálja a pénzgyár, hanem mindenfajta egyéb elképzelést is e módszer által valósítanak meg. A nagy ívű csalásnak két alappillére van. Egyrészről a jogszabályi háttér megteremtése, más részről a technikai feltételek biztosítása. A szabályozás alapját képező államháztartásról szóló törvény (ÁHT) így pontosan ennek a szellemében íródott: annak ellenére, hogy az alrendszerekre történő bontás nem fedi le az államháztartási szektor teljes finanszírozási körét, a jogalkotó még is ezt a bontást használja. A központi költségvetés számainak pontos megállapításához szükségszerű lenne rögzíteni a törvényben egy erre vonatkozó pontos számviteli tartalmi leírást. Ennek ellenére a finanszírozási források megjelölésére a pénzügyi megközelítés az uralkodó. Ez a megoldás bőséges teret enged a számadatok miniszterelnöki igény szerinti megfelelő manipulálásra abban a tekintetben is, hogy mit tekintenek a költségvetési kör részének és mit nem. Habár az ÁHT rögzíti, hogy a költségvetési kiadások az előirányzatok mértékéig teljesíthetők, ennek ellenőrzése-megfelelő számviteli előírások hiányában nem valósul meg. Vagyis nem ellenőrzik, hogy az év közben megvalósult kiadás szerepelt-e a költségvetési előirányzatban, illetve a zárszámadásban. Ennek mellőzésével lehetőség nyílik az információtorzításra. Nincs egységes költségvetési számviteli rend, többfajta kézi adatgyűjtésen alapuló jelentés készül, amelyek a legtöbb esetben nem egyeznek egymással. A kötelezettek olyan mérlegjelentést nyújtanak be, amelyet ők jónak látnak, mely nem feltétlenül fedi le teljes mértékben az adatszolgáltatás körét. Ennél a pontnál újabb lehetőség nyílik az adatok manipulálására és tetszőleges megváltoztatásra a politikai igények szerint. Uniós tagállam révén a hazai szabályozásnak a jogharmonizációs kötelezettségnek eleget téve integrálni kellene az EU-s jogszabályokat. Ilyen azonban nincs. Ez a mulasztás lényeges pontja az évtizedes csalásnak, mivel így nem rendelkezünk az Unió számára is átlátható pénzügyi nyilvántartásokkal, mely fényt derítene a hamis adatközlésekre. A rendszert védő kódok évről évre azonosak, nem figyelhető meg a védelem fejlesztésre irányuló törekvések sem. Mindez az EU-s források ellenőrizetlen, átláthatatlan felhasználásához vezet. Ezzel át is térünk a pénzgyártás technikai és adminisztrációs hátterére, mely alapvetően az információszolgáltatás torzításán alapul. Általánoságban elmondható, hogy az államigazgatáson belül a papírforma élvez elsőbbséget, az adatokat papír alapon gyűjtik be és kezelik, amely miatt azok áttekinthetetlenné válnak, így könnyen torzíthatok. A Nemzeti Adó és Vámhivatal hatásköréből és működéséből adódóan rendszer-szerűen tartozik a Kincstárnak. Amennyiben azonban a NAV előirányzatban szereplő összeg nem érkezik meg hozzá, úgy ő sem tud fizetni. Ebben az esetben keletkezik egy államháztartáson belüli tartozás. Ahhoz, hogy ennek nyoma lehessen hivatalosan is, olyan komplex adminisztrációs eljárást dolgoztak ki, mely azt eredményezi, hogy az ezzel kapcsolatos papírok 7-8 hónapig vándorolnak aláírásokra és egyéb ügyintézésre várva, így már nem lesz szükség a hivatalos papírokra sem, vagyis az egésznek nem marad nyoma. A 2008-as biztonsági tartalékként felvett IMF hitelt a Valutaalappal kötött megállapodás értelmében a 2010-es választások után kellett elkezdnie törleszteni az Államnak, melynek megfelelően azt folyamatosan fizette is Magyarország. Aztán hirtelen határidő előtt rendezték a teljes fennmaradó összeget, 2,2 milliárd EUR-t. Ismét felmerül a kérdés, mégis miből? A semmiből GYÁRTOTTÁK. Tudni kell hozzá, hogy amikor egy ország hitelt vesz fel a Valutaalaptól, akkor azzal együtt vállalja azt is, hogy az IMF betekintést nyer az adott ország pénzügyi rendszerébe. Így már bizonyára érthető, miért vált olyan égetően fontossá Orbán számára az adósság visszafizetése, mielőtt még fény derül a sorozatos adathamisításra. Semmi sem változott, a hamisítás folyik tovább. A valóság az, hogy Ferihegy kínai lett, amely egyben a legfontosabb NATO bázisunk is. Árulás...nemzedékeken át...”
Akinek ennyi pénze van az nem nálunk alapít céget... ha meg ráadásul még magyar is a tulaj, akkor meg főleg nem.... Ezek a cégek csak arra kellenek, hogy ez az irdatlan összeg legálisan kijusson az országból...
Amúgy meg nem régen volt a Káncz Csabának egy írása,amiben arról beszél, hogy 89 előttről örökölt nemzetközi pénzmosodát üzemeltet a kormány. Nem másoltam be,túl scifinek tartottam,de már mindent is el tudok hinni.
Mocskos nagy összeg!? 40 000Mrd-al nőtt orbánék alatt az államadósság és ez csak a forintos rész, miközben meg semmire nem költöttek, az EU-ból meg szintén csilliárdok jöttek a habokra.
Rendőrállamban te komolyan mást vártál ?? Ott a törvények pénzre gumivá változnak, minden megoldható. Ház felépült utólag engedély--> sima... De azért komolyan érdekelne, hogy ekkora mocskos nagy összeg úgy mégis miből jön össze (vagyik kiktől és kik vannak mögötte) mert ez jó esélyel nem friss pénz, és nem bitcoin eladásból van. ).
Miközben Magyarországon ilyen esetek fordulnak elő, tegnap egy névrokon a szomszéd topikban azt találta megoldásnak, a költségvetés és az államadósság helyzetének megoldására, hogy csináljanak vagyonosodási vizsgálatokat a minimálbéren élő embereknél,vállalkozóknál! Maaaargit,maga nómális!?:-))))) Amúgy a Fletóék anno csinálták. Nagy vállalkozó vagy politikus véletlenül sem akadt fenn a hálón,de Suzuki Swiftet vásároló kisvállakozóról tudok. Azt meg is csinálta rendesen a nav.
Hát na nem kicsit beszták el... megcsúszott a ceruza... Azért kiváncsi lennék az ilyen emberre a való életben... kis szürke bácsika iszogatja a koktélokat, néha egy senioritával eltáncolgat... de vajon mIBŰŰŰ???
A zöld dosszié sokat elárulna erről... Meg amikor az USA titkosszolgálata kiderítette, hogy mi volt a Budge ügyben... Történet lényege, hogy a visszautalt áfa-nak felét, előre meghatározott alapítványokba kellett utalni... Na ez a bődületes összeg így össze is jöhetett.....
13,5 ezer milliárd forint azért az már dollárban is egy szép
összeg (~40 milliárd dollár). Érdekes, hogy csak úgy a semmiből felbukkan egy
ilyen T. János György , - "akinek a két cégével Európa 5., a világ
36. leggazdagabb emberének kellene lennie" -, és nem tudni róla semmit.
Mindenesetre nagyon érdekes sztori lehet ez.... Honnan van ekkora pénz, mert ez egy bődületes összeg és ilyen vagyonnal már felfigyelt volna rá a világ... Hatalmas mutyi lehet itt a háttérben...
És teszem hozzá “mészáros” vagyona is cégekben van. Az “na akkor ma átutalok hatezermilliárdot” az világszinten is párezer ember, pláne zuglói ikerházrészben…. Hát ha ekkora húzások csak véletlen szúrnak szemet valakinek akkor baszott nagy baj van a világgazdaság ellenőrzésével….
Ez amúgy csak nekem furcsa, hogy konkrétan a 100 leggazdagabb magyar ÖSSZ vagyonánl nagyobb forgalom van 2 sejthetően shell cégben ? És mivel ellen van jegyezve elvileg még igaznak is kellene lennie, most ez vagy valami giga csalás, vagy elírás... Ha pedig igaz az felvet pár kérdést... pl NAV felé is...
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)