Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Hol nincs az amit írsz? Engem olyan dolgok motiválnak amit a saját zsebemen érzek. Fiatalok személyi jövedelemadó kedvezménye, lakásfelújítási program, magyarság védelme és még sokáig tudnám írni. :)
Kukorica lesilózva, napraforgón üres szemek. До свида́ния GDP megmentés. Jöhet az áremelkedés ami viszi az inflát, az meg majd a kamatokat. Fogyasztás csökken állami bevétel még jobban. Kiadások nőnek vagy maradnak, foci kell, a ner-nek működni kell. - Egyre szarabbul kezd kinézni a "fényes" unortodox jövő. ....
ugy hallom tele vannak a magtarak, talpon kiperegtek a magok, nem tudtak sok helyen betakaritani, nem volt hova tenni. meg szerencse, hogy a rühes putris geci pont magtarban kampanyolt :D
Pontossan ugyanez történt már meg velünk is. Csak néztünk, hogy ezzel akkor most mit... Meg volt olyan, hogy a termékünket megtaláltuk E-bay en mint alkatrész... Azt se tudjuk honnan került oda..
Infláció??? Termékek 80 % import azaz nem FO$rinttal kell fizetni érte! De írd be nyugodtan, h mindegy mennyi az euró itt FO$rint van! Bármi termék átlag hasonlóan drágult átlagban az eu hoz képest de jónéhány 2-3 szoros mértékben! " Az Eurostat adatai alapján megnéztük, hogy 2017 januári bázison hogy
alakult az új autók ára itthon és az unióban. A különbség drámai, míg
itthon az árak majdnem 72 százalékkal nőttek, az EU-ban mindössze
24,4-gyel. Ezt azt jelenti, hogy egy olyan autó, ami 2017 elején 5
millió forintba került, mostanra 8,6 millió forint. Hogy miért nem veszik az új autókat a magyarok, annak nem csak az az
oka, hogy a hazai vásárlóerő töredéke a nyugat-európainak, hanem, hogy
az új autók ára rendkívüli mértékben megemelkedett. Utóbbi mögött
jelentős részben a forint, elmúlt években látott gyengülése áll." https://www.portfolio.hu/gazdasag/20240318/abran-mutatjuk-miert-nem-futja-a-magyaroknak-uj-autora-674917
Ez abszolút nem automotive specifikus. És ugyan ennél egy kicsit összetettebb, de lényegében igen, az van, amit írtál. Magyar OEM automotive beszállítónak küldött vissza garanciális meghibásodással alkatrészt német gyártó. Kiderült, hogy az alkatrész nem náluk készült. Egyelőre vizsgálják, hogy hogy a búbánatban tudta valaki így meghekkelni a rendszert, de minden nyom Kína fele mutat.... (ez csak egy apró színes....) Amúgy rövid távon szopacs van, de hosszú távon ez is megoldódik. A kínai rendszer motorja a korlátlanul rendelkezésre álló kurvaolcsó munkaerő. Ez nem lesz akármeddig....
és 67 FO$rinttal több, mint 4 éve 2020 óta 330,4 ről FO$rint +20,45% 397 és ez csuda erős ámromán lej +4,33% 344 usdeur + 3,09% 340 zlotyi +1,05% 334 korona -0,38% 329 szerb dínár -0,37% 329 lehetne
annyi egy euró, amennyi az adott sorban állna, ha csak annyit
gyengültünk volna, mint az az ország valutája... az átlagukkal
repesztettünk volna akkor 335,2 lenne 1 euró de a siker ez ami itt van! eurónként 62 egység ellopva! https://imgur.com/a/kHNXH4h
eddig a kulker merleg tartotta tulzottan erosen a forintot, siman lehetett volna kamatot csokkenteni 5% ala. most, hogy a kulker megreccsent, a szalagmunkas multik foldbe alltak, nem tudom mi menti meg a forintot. Akinek van otlete, dobja be!
EUR/HUF
Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.
Szóval EUR/HUF.
308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.
Real:313 (ma volt 314,7 is)