Pont a maradék PMÁP tulajok szívatása zajlik az alacsonyabbnak kimutatott inflával. Nem kell foglalkozni vele, ha téged nem zavar. Mindenki azt vesz, amit akar.
aki akar tippeljen a júniusi éves inflációra természetesen bárki, bármilyen tippel lehet nyertes, de a kommentelők "konszenzusába" szvsz nem számít bele 4 alatti és 4.9 feletti tipp, a tippelés komolyságára tekintettel (a májusi éves infláció 4.4% volt)
Akárhol megtehetnék, hogy hatósági árakat alkalmaznak. Nem teszik, mert: .... mert miért? Mert tüntetnének? Gyújtogatnának? Külföldön néhol 2-3%-os inflációs van, lenne 1,8-2,8%? Nem ezen múlik a világ sorsa, pl. Németországban? Nálunk valószínűleg 0,5%-nál is többet jelent, ezért trükköznek. Amíg R+S+T+X+Y+Z = infláció és amíg ez az Uniót nem zavarja, mert tökéletes a képlet, mert hibátlan, addig azt csinálnak amit akarnak. Ha nem tetszik, fektess másba. BMÁP, ott a lehetőség. Értem amit írsz, hogy KSH... nem is a gyógyszerárak a lényeg, hanem a valós árak elfedése, ezáltal az infláció kamu adat. Az árak ott vannak az excel fájlban, nyomon követhető. Némelyik árral nem értek egyet, pl. 4000Ft-os tejföl és még sorolhatnám. Árrésstop előtt sem volt ilyen magas tejfölár, és ez csak egy példa. Akkor kérném a KSH-t, hogy javítsa ki 2000 Ft-ra, akkor kijönne egy -50%? A tejfölnél? Ez a reális.
"Maga a kifejezés latin eredetű. Eredetileg a szó a katolikus egyház 1622-ben létrehozott adminisztratív szerve, az úgynevezett Congregatio de Propaganda Fide nevéből származik. A szervezet tevékenységének középpontjában a nem katolikus országokban való hittérítés állt."
"A modern propaganda felfedezése a filléres sajtó és egyben a tömegkommunikáció megszületése után történt, mikor először figyelhették meg, milyen hatása van egy cikknek, képnek, szövegnek az emberekre, a közvéleményre. Az első (még nem tudatos) propaganda Pulitzer József és William Randolph Hearst lapmágnások között kitört verseny eredményeként született, Pulitzer a lapjain keresztül olyan mértékű spanyolellenes hangulatot teremtett, hogy az 1898-ban a spanyol–amerikai háború kitöréséhez vezetett."
A propaganda (a latinpropagare szóból = „terjeszteni”) az emberek befolyásolása azzal a bizonyos szándékkal, hogy az ítéletüket vagy cselekedetüket egy meghatározott irányba terelje. Olyan meggyőzési technikák összessége, hogy egy nézetet vagy ideológiát minden rendelkezésre álló eszközzel terjesszenek.[1]A propaganda célja általában bizonyos nézetek vagy szándékosan hamis információk terjesztése a közvélemény manipulálása érdekében.[2][3]
Magyar Állampapír tulajok