Vélhetően kihúzzák 23.59-ig a közzétételt... Gondolom arra kalkulálnak, hogy éjjel senki sem fogja elolvasni, senki sem elemezi. Reggel, a megrendelt cikkben úgyis mindent, de mindent meg fognak illletve ki fognak majd magyarázni.....még a sz@rból is kakaóscsigát csinálnak... Lehet, hogy a 4ig- nél is ezt kellett volna alkalmazni, ahogy nézem a fórum beírásokat...
OPEL a Q1-ben is benne volt és éppen az OPEL-el van nagy probléma.... Q2-ben kb 1500 autóval kisebb volt a nagyker forgalma az AW-nek mint Q1-ben. 2019-es OPEL eladási számokkal kalkulálták az idei 230 milliárdos tervezett bevételt de nagyon visszaestek az OPEL eladásai. A szervíz órák növekedése és az autókölcsönzés "felpörgése" viszont kompenzálhatja a kiesést, már ami az eredménytermelő képességet illeti. Az tuti, hogy az idei bevétel az biztosan nem éri el idénre tervezett 230 milliárdot .Gondolom ezt meg is említik majd a jelentésben.... vagy nem :-)
Most gondolkodnak még mi is legyen a szokásos hangzatos címe a jelentésnek. Egyébként nem kell rájuk várnod! Íme: 88-91 milliárd közötti lesz a H1 bevétele, az eredménytelenség mértékét még nem tudom :-) de minimum 800 milla adózott eredményt illene elérniük. Hogy ez sok vagy kevés? Döntse el akit érdekel :-)
AutoWallis Nyrt+topic