Topiknyitó: feel 2019. 05. 06. 16:37

AutoWallis Nyrt+topic  

Moderalt topic csak szolok :-)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Csibefasirt
Csibefasirt hétfő, 22:58
Előzmény: #30202  ragacs
#30203
olyan hosszú nem hiszem, hogy lesz... 
április 5. KGY előterjesztések, április 15. I. negyedéves sales riport, április 26. KGY,  május 17. I. negyedéves jelentés... szerintem lesznek itt még izgalmak
ragacs hétfő, 15:27
#30202
Úgy látom megint hosszú vegetálás következik szerencsés esetben,de tartok tőle,hogy lassú lejtmenet. 4-6 hónap. Aztán visszatérünk ide,vagy egy kicsit feljebb. A 2024-es  éves eredmény hozhat emelkedést,de az igaza emelkedés 2026 március!! 260-350 ft közti árfolyammal. Ehhez persze az is kell,hogy a világban rend legyen és optimista legyen a piaci hangulat.
spieler hétfő, 09:34
#30201
158,5
Dinnye vasárnap, 21:44
Előzmény: #30199  Labanc
#30200
Ez is egy lehetséges forgatokönyv. Szerintem pénteken nem konkrétan emiatt a hír miatt ugrott meg ismét. Reggel jött pár vétel sorozatban, ami elindított egy láncot, mert sokan hisznek egy újabb jó körben. 
Ezt az új sztorit is remélem leköveti, és indul egy magaslati levegő 🙂
Labanc
Labanc vasárnap, 20:18
Előzmény: #30198  Dinnye
#30199
Csak 3 napot késtek a hírrel... a piac pénteken már többnyire beárazta.
Dinnye vasárnap, 19:58
Előzmény: #30197  Borisz
#30198
Hétfőn indulhat felfelé, ez megint egy jó hír. Rövid idő alatt nem az első!
Még mindig jó beszálló egy kellemes ralli előtt 🙂😉
spieler csütörtök, 17:07
#30196
Záróár: 156
Forg.: 171 m.
Kru
Kru csütörtök, 17:07
#30195
z 156
spieler csütörtök, 15:58
#30193
155
benzeg csütörtök, 14:02
#30192
Kissé mintha elfogyott volna a délelőtti lendület 
Kru
Kru csütörtök, 13:29
Előzmény: #30190  Vinya
#30191
r 156,5
Vinya csütörtök, 13:23
#30190
Hogy allunk? Reál? 
feel
feel csütörtök, 13:19
#30189
feel
feel csütörtök, 12:40
Előzmény: #30187  benzeg
#30188
Ez lesz az uj 125-135 (160-165)
benzeg csütörtök, 12:28
Előzmény: #30185  spt007
#30187
az új fal 162-ön épül, jelenleg 200k
kszsah1 csütörtök, 12:03
#30186
feeeeel gyerünk !  270 re
spt007 csütörtök, 11:53
#30185
már 159! csaknem plusz 8% ma
spt007 csütörtök, 11:27
#30184
158
feel
feel csütörtök, 11:26
#30183
johet 160ft-180ft 
https://ibb.co/7tWNxmn
feel
feel csütörtök, 11:22
Előzmény: #30181  benzeg
#30182
Ennyi😊
benzeg csütörtök, 11:15
#30181
157,5
stacstac csütörtök, 11:14
#30180
bár megnyugtató lenne ha farkasfu meg tudná nézni TA oldalról, hogy most akkor mehetünk e tovább felfelé, vagy még várunk valamire?
 
jó spekit mindenkinek
spt007 csütörtök, 11:13
#30179
megindult 157 
benzeg csütörtök, 11:12
Előzmény: #30176  spt007
#30178
többek közt én sem.r157
stacstac csütörtök, 11:12
#30177
akkor indulás
spt007 csütörtök, 11:10
Előzmény: #30173  benzeg
#30176
a dugó már csaknem kihúzva (ezt sem gondolták volna sokan egy órája)
forgalom meg már 90M
benzeg csütörtök, 11:10
#30175
na, jutott nekem is a reggeli vétel mellé.
még 49k
stacstac csütörtök, 11:08
#30174
mindjárt ugrunk  :-)
 
jó spekit mindenkinek
benzeg csütörtök, 11:01
#30173
191k
Miki71 csütörtök, 10:52
#30172
233k - fogyogat
spt007 csütörtök, 10:50
Előzmény: #30168  benzeg
#30171
hamar elkelt 343k indulóból, forgalom már 60M
benzeg csütörtök, 10:49
Előzmény: #30169  Csibefasirt
#30170
jaja. :)
nekem is lesz belőle :)
Csibefasirt
Csibefasirt csütörtök, 10:48
Előzmény: #30168  benzeg
#30169
100k nal begyorsul majd a szublimalasa :D mindenki akar majd belole meg, mielott elfogy
benzeg csütörtök, 10:46
#30168
252k
feel
feel csütörtök, 10:37
Előzmény: #30166  medve4444
#30167
Szerintem atviszi.
medve4444
medve4444 csütörtök, 10:35
#30166
Meglátjuk mennyire lesz forgalom. Nem alap, hogy azért azt átviszi, de ha átivszi akkor valszeg masszív menetelésbe kezdhet még onnan. 
Robotka csütörtök, 10:34
Előzmény: #30163  Miki71
#30165
276
Miki71 csütörtök, 10:30
Előzmény: #30160  Robotka
#30163
Már csak 283k, csipegetik
spt007 csütörtök, 10:28
Előzmény: #30160  Robotka
#30162
jönnek rá a vevők már! elindult fel! ma csaknem 6% plusz
Robotka csütörtök, 10:24
Előzmény: #30160  Robotka
#30161
remélem a következő megálló 210 ezekutána
Robotka csütörtök, 10:23
#30160
156,5 -ön 343.000.- eladó....
spt007 csütörtök, 10:23
Előzmény: #30152  benzeg
#30159
elkezdődött a falbontás 156,5
spt007 csütörtök, 10:22
Előzmény: #30157  feel
#30158
én is úgy elemeztem, meg lesz az éves rekord 168 a napokban, aztán irány amit Te írsz
feel
feel csütörtök, 10:19
#30157
Irany adott 180ft+
https://ibb.co/qxPngN3
spt007 csütörtök, 10:17
#30156
ragacs csütörtök, 10:17
#30155
Ez is egy olyan befektetés,amely az év második feléről szól. Ettől ma nem hiszem,hogy a múlt hét eleji  forgalom és emelkedés lenne. Majd amikor az eredmények beépülnek,akkor várok jelentős emelkedést.
spt007 csütörtök, 10:15
Előzmény: #30152  benzeg
#30154
igen, alakul a forgalom is. beszállás indul!
Labanc
Labanc csütörtök, 10:15
#30153
tetszik a könyvben az a 344 ezres dugó 156,5-ön... most először látok ekkorát
benzeg csütörtök, 10:14
#30152
mai napra nézve mindenképpen pozitív, hogy veszik. remélhetőleg nemsokára elkezdik bontani a falat is. 
feel
feel csütörtök, 10:03
Előzmény: #30148  ronaldinyo
#30151
Ledugoztak meg alatta szeretnenek venni.
spt007 csütörtök, 09:59
Előzmény: #30145  benzeg
#30150
jöhetnének a befektetők erre meg a korábbi hírekre is, elég jók a kilátások, reméljük átviszik a jelzett szintet
benzeg csütörtök, 09:58
Előzmény: #30148  ronaldinyo
#30149
ez elmúlt napok forgalmához képest ez rengeteg. Kellene egy múlt hetet idéző forgalmas nap.
ronaldinyo
ronaldinyo csütörtök, 09:56
Előzmény: #30145  benzeg
#30148
50 misi semmi
medve4444
medve4444 csütörtök, 09:55
Előzmény: #30142  feel
#30147
Ez kifejezetten jól hangzik, mert bár jók azok a szerződések is amelyek Bosniában szereznek jogokat, de azért a lengyel-román-osztrák(!)-cseh piacban nagyobb a potenciál.
A kínai márkákra az AW meg gondolom kicsit ilyen kettősen tekint. Vagy legalábbis én biztosan. Egyrészt egy kockázatkezelési mechanizmus, hogy amennyiben elkezdenék elenni a részesedést az európai gyártóktók, azoktól akikkel jelenleg van szerződése az AW-nek, akkor az ne kizárólag szívó ágon legyen. Másrészt ez nem csak egy kockázatkezelési opció, hanem egy opció arra is, ha valamelyik jobban befutna. Ha befutnak akkor a Wallis is fel tud szállni a hátukon, illetve mivel nincsenek még itt valszeg jobb szerződéseket lehet velük kötni, ha pedig kialakul egy stratégiai együttmőködés, akkor ez valszegg hosszabb távon is megmarad. 
benzeg csütörtök, 09:54
Előzmény: #30144  spt007
#30145
sajnos 156.5-ön van egy elég nagy fék...314k
spt007 csütörtök, 09:52
#30144
156 most. Visszatérhet a pár héttel ezelőtti éves rekordhoz a hírek hallatára.
ronaldinyo
ronaldinyo csütörtök, 09:25
#30143
ennyi jo hirekre már 200 fölött lenne a helye.ja nagyspekák nem veszik
feel
feel csütörtök, 09:21
#30142
SAJTÓKÖZLEMÉNYAz AutoWallis lesz a kínai Geely Csoport elektromos haszonjárműmárkájának importőre 8 régiós országbanBudapest, 2024. március 14.– Tovább erősíti nemzetközi pozícióját az AutoWallis Csoport,miután megállapodott a Geely Auto Group által gyártott, új energiaforrású, Farizon márkájúhaszonjárművek kizárólagos forgalmazásáról 8 közép-kelet-európai országban. A kínai GeelyCsoport a világ egyik legnagyobb autógyártója, élen jár az autóipari innovációkban, beleértveaz önvezető technológiákat, az elektromos- és hibrid járműveket, valamint más fejlettmobilitási megoldásokat.Újabb jelentős megállapodást kötött az AutoWallisCsoport, miután megállapodott a világ egyik legnagyobbautógyártó vállalatával, a Zhejiang Geely Holding (GeelyAuto) Csoporttal a Farizon haszonjárművek kizárólagosforgalmazásáról 8 régiós országban (Magyarországmellett Ausztria, Csehország, Horvátország,Lengyelország, Románia, Szlovákia és Szlovénia). AGeely Auto tulajdonában lévő, 2016-ban indultFarizon Kína első olyan haszonjármű márkája, amelyúj energiaforrásra épülő teljes termékpalettát kínál, így nehéz és könnyűhaszongépjárműveket, buszokat, továbbá nevéhez kötődik a világ első M100 metanolmeghajtású nehéz teherautójának kifejlesztése is. A Farizon a zöld, nulla kibocsátásúközlekedés támogatására törekszik, és ehhez saját fejlesztésű hajtásrendszerekkel rendelkezik. Amárka az ázsiai sikereket követően a nemzetközi piacokra is belépett, jelen van Dél-Amerikában, aKözel-Keleten és Délkelet-Ázsiában, 2024-ben pedig megkezdte az európai terjeszkedését.Ormosy Gábor, az AutoWallis Csoport vezérigazgatója a megállapodás kapcsán elmondta,hogy az AutoWallis az elsők között lépett partnerségre olyan kínai márkákkal, mint a BYD ésaz MG. A vállalat folyamatosan vizsgálja a további üzletfejlesztési lehetőségeket annakérdekében, hogy a Csoport 16 országos lefedettségét tovább növelje, és a Farizonnal 24-rebővülő márkakínálatát olyan innovatív és népszerű márkákkal szélesítse, melyek a következőidőszak meghatározói lehetnek mind a forgalombővülést, mind pedig az eredménytermelő képességfokozását tekintve.Andrew Prest, az AutoWallis Csoport Nagykereskedelmi üzletágának igazgatója az új márkakapcsán elmondta, hogy a Farizon forgalmazása 2024 második felében indulhat el, kezdetbena V6E és a SuperVan modellekkel. Az AutoWallis által a Farizon kapcsán lefedett 8 országban2023-ban 176.839 darab kishaszonjárművet helyeztek forgalomba, melynek harmadát alengyel piac tette ki. Ezzel kapcsolatban kiemelte, hogy a megállapodás stratégiaifontosságú, hiszen Lengyelországban az AutoWallis eddig alkatrész forgalmazással volt jelen, amostani lépéssel a Csoport olyan jelentős piacon alapozza meg a jelenlétét, ahol az éves teljes újgépjármű-értékesítés 2023-ban 576.850 darab volt.A Zhejiang Geely Holding Group (Geely Auto) a világ egyik legnagyobb autógyártó vállalata,számos márkával van jelen a piacon: a Geely mellett ilyen többek között az Európában is ával van jelen a piacon: a Geely mellett ilyen többek között az Európában isismert Volvo, a Polestar, a Lotus, a Zeekr, a Proton és a Lynk & Co. A Geely élen jár az autóipariinnovációban, beleértve az önvezető technológiákat, elektromos- és hibrid járműveket, valamint másfejlett mobilitási megoldásokat. Az elmúlt években a vállalat a szektorban betöltött pozíciójával ésszéleskörű tevékenységével az autóipar globális térképén is jelentős kínai szereplővé vált.AutoWallis CsoportA Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában, valamint a BUX és BUMIX indexekben jegyzett AutoWallis Csoport célja,
signal2
signal2 csütörtök, 09:12
Előzmény: #30139  Donqatto
#30141
Lehet, hogy nem lett volna elég a szezon, hogy az optimális sávban maradjon a tőkeszerkezet.
Donqatto
Donqatto csütörtök, 09:05
Előzmény: #30136  signal2
#30140
Volt egy cikk tavaly vagy tavaly előtt ahol igen, talán 3. helyre került az XC90, 2 range rover előzte meg csak 
Donqatto
Donqatto csütörtök, 09:01
Előzmény: #30138  signal2
#30139
Csak azt nem értem miért kellett ehhez tőkét emelni? Zseton van elég a cégben...vagyis lett volna...hacsak nem azért mert a kedves tulaj tudta, hogy 1 év múlva majd duplán adja el a papírjait
signal2
signal2 csütörtök, 08:59
Előzmény: #30137  Donqatto
#30138
Mondom, ha az a konstrukció, hogy forgalomarányos díjat fizet inkább, akkor nem olyan nagy rizikó. Végül is az elmúlt 1 hónapban 3 új értékesítési szerződést kötött. És ehhez 6 mrd Ft tőkét emelt elvileg. 
Donqatto
Donqatto csütörtök, 08:54
#30137
Persze ettől még lehet ez lesz a jövő, ki tudja :) Kicsit úgy érzem hogy kockáztat a Wallis ezzel az úttörő magatartással...de végülis 50% esélye van, vagy bejön vagy nem
signal2
signal2 csütörtök, 08:53
Előzmény: #30135  Donqatto
#30136
Tényleg ott van?
Donqatto
Donqatto csütörtök, 08:52
Előzmény: #30134  signal2
#30135
A volvo is azóta van a top3 szerviz listán első 3 évben mióta átvette ez a kínai cég...
signal2
signal2 csütörtök, 08:48
Előzmény: #30132  Donqatto
#30134
Egyébként valóban jó lenne tudni, mennyibe kerülnek ezek a jogok. Jó esetben kicsi upfront fee, és inkább forgalomarányos jutalék. Úgy nem olyan nagy a finanszírozási igénye.
Donqatto
Donqatto csütörtök, 08:41
#30133
Én nem erőltetném ezt a kínai vonalat mert, ha az EU úgy fogja érezni, hogy veszélyben az autóiparjuk, jönnek majd szép vámok és drágább lesz mint mondjuk egy VW...
Donqatto
Donqatto csütörtök, 08:39
Előzmény: #30131  benzeg
#30132
Hát ez elég sok pénzbe kerülhetett hogy megkapják és elég lutri...ocsmány egy autó annyi szent XD
Labanc
Labanc szerda, 16:47
#30129
Ezt ma jól lecsapták... és még nem is láttuk Manci nénit
tözsdecapalit. szerda, 12:06
#30128
Rengeteg érték került bele ,sok autó márka 23 féle ,csak felfelé van az út... 🚀
ragacs szerda, 10:16
#30127
Az a probléma,hogy sok papír nem befektetők,hanem szerencsejátékosok  kezében van. Már azok is kezdik eladni akik 130 felett vették. Van rajta néhány forint nyereség,így eladja. Nem tud másik papírt,amiben nagyobb potenciál van,de eladja.Lassan,de haladunk lefelé,sok idő kell,mire a 200-at fogja támadni. A 2024-es éves jelentés lesz,ami komolyabb változást fog hozni felfelé. Persze egy negatív tőzsdei fordulat ebbe is beleszólhat.
Labanc
Labanc kedd, 17:30
#30126
Jár a keksz ma is Manci néninek
benzeg kedd, 12:57
Előzmény: #30124  tomspice
#30125
számtalan alkalom lett volna átvinni, főleg nyitások után, de valamiért nem akarják.
tomspice kedd, 12:39
#30124
A 160 atvárom nagyon
tözsdecapalit. kedd, 12:26
#30123
Itt már fordulni fog ezen a szinten irány fel ... 🚀
gyula1971
gyula1971 kedd, 11:06
#30122
Jó napot! Private Banking friss:-AutoWallis napi: Még mindig érdekes a papír, bár a forgalom csökkenőben.   A nagy kiugrást követően korrekciót láthatunk, de valós koncentrált eladói tevékenység nem jelent meg.  A visszatesztelés mértéke sokat elárulhat, mekkora további lehetőségek lehetnek még a papírban. Fontos lenne, hogy minél kevesebbet jöjjön le és a 137-es szint alá semmiképp se jöjjön le.   A hosszú távú csökkenő trend törése és az elmúlt 34 év mozgási mintáját alapul véve a 200 környéki célár is kijöhet, mint számított érték.  Ellenállások: 175; 187,5; 200; 212,5. Támaszok: 137,5; 125. 
ragacs kedd, 10:58
Előzmény: #30116  medve4444
#30121
A nyereség jelentős részét a nagyker tevékenység és a szerviz szolgáltatás hozza.A bérbeadások eredményét a "vigo" elviszi! A múlt évi Q1 nagyon erős volt. Árbevétel és nyereség szempontjából is. Azóta folyamatos csökkenés tapasztalható! 2023 Q1-ben nagyon erős volt a nyereségtermelő képesség,azóta folyamatosan csökkent. Az elektromos autó pályázat nem tudom,hogy mennyire fogja segíteni a Wallist,de az egyenlőre még nem jelentkezik az eredményekben.Az évi kb 700 db cseh kisker tevékenység és a koreai autó +4 országra szóló nagyker tevékenysége sem érinti a Q1-et. Ami az elemzést illeti: Ott is arról van szó,hogy a második fél év lesz sokkal erősebb /valószínűleg belép még a képbe 1-2 nagyker lehetőség /
Az első fél évben inkább stagnálást várnak. Az elemzés is éves eredményről beszél a lehetséges akvizíciók nélkül. Az akvizíciók hatására további jelentősebb cél árfolyam emelkedés is jöhet.A múlt évi nagyon erő Q1 miatt most nem várok semmi jót,de éves szinten jelentő eredmény javulást várok. Nem szabad pánikolni,a papírt venni kell,mert jelentős nyereségre lehet szert tenni vele.Türelem és nagy lesz a haszon. Most is eladhatnám jelentős nyereséggel,de nem teszem,mert tudom,hogy sokkal több van benne. Türelem-türelem. 

Topik gazda

feel
feel
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek