Azt ertem, tudom, hogy per.pullanat ez van. De arra gondoltam, hogy USA melle csatlakozhat -e Kanada, Ausztalia szerinted a jövőben. Tudod ők egy brancs, egy irany.
Kicsit RIG-ezek, mert már hiányzik a drága. :) Nem az történt a jelentés után, mint amire számítottam, és nem ugrott fel a 9,50-körüli ellenállási szintre. Sőt, okozott néhány khm... meglepő pillanatot. Viszont, ahogy látom, kialakított egy kis platformot, egy kis oldalazásba ment át, de egyelőre a helyzetnek, piaci környezetnek ezt megfelelve teszi. Most úgy vélem, hogy az fog dönteni a közeli jövőben a további irányról, hogy ezt a kis oldalazó sávot 8,10-8,80 dollár között merre fogja elhagyni. Feltételezésem szerint a felfelé történő kilépésre van továbbra is a nagyobb esély, mindaddig, amíg értelem szerűen az olaj is tartja magát és kuszimbálódik szépen tovább felfelé. Még egy zászló formációt is bele tudok látni ebbe az alakzatba, miután a korábbi ékből igaz többszöri kísérletre, de kitört. Ilyenformán nálam a RIG fő trendje továbbra is long. Bízok benne, hogy a működési környezet sem fog elromlani, és az olaj tartja magát. Ami a téma aktualitását adhatja éppen a mai nap eseményei, a nap elején szerintem minden RIG-es kollégára ráhozta kicsit a frászt, de most utóbb már egy leszúrásnak, egy visszatesztnek gondolom ezt a mai 7,67-es napi minimum értéket. A kis sáv alá leszúrt, de szépen visszajött a sávjába, mehetünk tovább fel. http://keptarhely.eu/view.php?file=20230808v05x19mk1.png
Kizart. Az AI jelenleg hypeolt iteracioja, a generativ nyelvi modelek (chatgpt es tarsai) tanitasa rengeteg adatot, oriasi szamitasi kapacitast, es jelentos emberi validaciot igenyel. Tehat nem olcso dolog. A legnagyobb use-case amit latok, a keresomotorok interface-enek levaltasa, egyszeru szovegmezorol es talalati listarol egy interaktiv, "beszelgetos" verziora. Ezt pedig ket erdekkor tudja kivaloan kihasznalni: - a reklamipar, aminek regi vagya, hogy a tokeletesen osszemossa az erdemi digitalis tartalmat a reklammal - a mindenkori hatalom, aminek kifejezetten jol jon, ha iranyithatja, cenzurazhatja, manipulalhatja a felhasznalo ele tart digitalis tartalmat A felhasznalo pedig megint a termek lesz, aki orul neki, hogy nem kell kritikus gondolkodast alkalmazva, egymasnak gyakran teljesen ellentmondo talalatokbol osszeraknia a valosagot. Ezen felul B2B use-case-t latok, ahol specializalt feladatra, specializalt adathalmazon tanitott verziokat fejlesztenek es adnak el jo penzert. Sajnos a kozjo megint csak alom marad...
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.