Egy kész csarnok felbecsülhetetlen kincs, amiért sorba állnak a befektetők minden városban. Ha feleslegessé is válna a kapacitásuk egy része 5-10 éves távlatban, az AUDI nyilván azonnal hasznosítaná valamilyen formában a környezetbarát és létező leghatékonyabb fűtéssel ellátott csarnokait.
Ha megszüntetnek műszakot ,csarnokot ,hatékonyságot növelnek, optimalizálnak akkor természetesen ez alól a fűtés sem kivétel. Véleményem szerint ez nem lessz tétel, inkàbb ez a szokatlan enyhe november fog meglátszani a pénzügyi soron.
Na ilyesmi gondoltokra szamitottam, ilyen velemenycsere jeleggel, köszi. En nem vagyok epületgepesz...ilyen termelesvisszafogasoknal müszakokat szoktak pl megszüntetni, az ejszakait, mert azon a legtöbb a potlek....+ akkor van a leghidegebb -> akkor kell legtöbbet füteni. Ez pl nem lehet bajos? Illetve en nem ismerem a letesitmenyt, csak videokat lattam mekkora hodaly, rengeteg nagy csarnokkal. Letezik ilyen egy atstrukturalas soran, hogy pl egy (ket, hä') csarnokrol "lemondanak"? (hogy mondjuk annyira visszafogunk valamit, hogy azok atmenetileg (?) kihasznalatlanok maradnak (ergo ott csak valami kis temperalas maradhatna allagmegovas miatt?)
Véleményem szerint átalakuláson megy keresztül az autóipar ,jelenleg létszámstop van ,a szerződeseseket nem foglalkoztatják tovább ,túlórák hétvégi műszakok megszüntek. A lényeg a darabszám h elektromotort gyártanak ,vagy benzinest és egy csarnokba nem 300 ember van hanem 100 akkor is fűteni kell .Minden rendszer bizonyos hőmérsékletre van optimalizálva. Ez miatt szerintem nem kell aggódni. Geometrikus fűtési megoldásnál nincs jobb, Energetikus már biztos agyon optimalizálta a rendszert h minél kevesebbet fizessenek. Sztm új beruházás már nem lessz jelenlegi tulajdonosi struktúrával, csakúgy mint srv emelés sem. Tárgy év után osztalékot várok ,majd tranzakciót. Azt következő időszak a nagy talány.
Akkor legyen tetszőleges az időtáv... 1 év, 3 év...mindegy. Aki esetleg vágja minimálisan az ottani viszonyokat vagy esetleg az autóipari gyártást általában. Milyen scenariokat tudtok elképzelni? Mennyivel csökken a fűtésigénye egy magasan robotizált cégnek? Egy ekkora gyár ami még idén is bővült (új csarnok, a napelemek), megéri az anyavállalatnak esetleg szép lassan leépíteni az egészet (visszatartó erő egy ekkora mammutnál a sok meglévő csarnok, stb megléte? Hogy inkább itt marad és ide hozza az új technológiákat vagy igazából nem ezek a tételek hanem a bérköltség?) Én csak véleményekre vagyok kiváncsi.... Mennyire leszünk esetleg "rákényszerülve" új beruházást keresni... Hogy mikor lesz esetleg a "nyitott szemmel járunk" kevés
Nem egy könnyű temaz, de én "szeretek" agyalni. Ki mit vár az audival kapcsolatban, mondjuk 5 év múlva, hogy fog kinézni szerintetek az ő igényük? (tudom, hogy a fogalmam sincs az egyetlen helyes válasz, de kis képzelőerővel) Amúgy mekkora lehet százalékosan az értékesítés feléjük cég szinten?
Elbeszélünk egymás mellett. Persze hogy a vezetőség tehet róla. De itt az a kérdés hogy te kit hibáztatsz a bukód miatt? Magadat hogy rossz döntést hoztál a részvényvásárlással vagy a vezetőséget. Itt van köztünk a különbség, mert szerintem a legegyszerűbb másra hárítani minden felelősséget. Totál naivitás azt várni bármilyen tőzsdei cég tulajdonosaitól hogy majd bármilyen formában a saját érdekeik helyett azt fogják lesni, hogy mi jó a tőzsdei kisrészvényeseknek. Persze lehet ezen dühöngeni, de amig világ a világ a cégtulajok mindig is a saját üzleti érdekeik mentén fognak döntést hozni. Egy kisrészvényes pedig csak annyit tehet hogy megpróbálja kitalálni, hogy a nagy tulajok épp miben törik a fejüket és megpróbál velük sodródni. Minden más totál naivitás. De ezt szerintem kár tovább ragozni...
Hála Istennek, hogy neked vissza jött a bukta de akkor is erről a vezetőség tehet és szerintem nem véletlenül, hogy itt tartunk. Nálam biztos nem ez lenne (sporttámogatás, VROP, stb)a sorrend. A csibész becsület mást diktálna...... de ezek ettől nagyon távol állnak.
Ebben is mind igazad van, de ezeket az infókat mind tudjuk, és ezek birtokában eldönthetjük, hogy tartjuk ezt a részvényt mert ezekkel a hibákkal együtt is még bőséges emelkedést várunk vagy inkább eladjuk, mert emiatt nem megy már sehova.
Megértem, hogy mérges vagy rájuk, de szerintem tavaszig megbocsátasz nekik mindent... Vrop már nincs, jön az srv emelés és jó jelentések sora, a tudjuk hogy fogytán a türelmed de szerintem már nem kell sokáig türelem ehhez a papírhoz.
Megértem, hogy mérges vagy rájuk, de szerintem tavaszig megbocsátasz nekik mindent... Vrop már nincs, jön az srv emelés és jó jelentések sora, a tudjuk hogy fogytán a türelmed de szerintem már nem kell sokáig türelem ehhez a papírhoz.
Megírtam már neked, én ugyanakkorát buktam, csak én realizáltam is a bukót és utána újra beszálltam azóta nagyobb a nyerő. De se akkor se később nem jutott soha eszembe szídni a részvényt vagy a céget. Nem az ő hibájukból buktam, hanem saját magam miatt, hogy én is álmodtam egy szép történetet 2009-ben mint te, de a valóság sajnos egész más lett. illetve nem más, hanem csak sok évvel később ér oda a történet ahol lennie kell. De a saját rossz vagy inkább korai döntésünk miatt nem szabad folyamat másokat hibáztatni.
Meg még annyit, hogy nem a vizilabdát, kézilabdát, meg a rally sportot kellene támogatni és VROP-ot megszavazni saját maguknak amíg a befektetők 10 év után is bukóban ülnek. Igen, fizezhetnének osztalékot és talán többet tehetnének az árfolyam emelkedés érdekében is.
PANNERGY