Hatalmas lehetőség van a papírban. Lesz egy kis vissza teszt 120k értékesítést sokan nem fogják vágni mi is az, plusz várható, hogy a DAX és az USA ismét leesik egy bizonyos szintig. Utána abszolút FEL!
Nem véletlenül vagyok itt, 800 körül azt gondoltam, ez lesz a jövő. A melegvíz. Belefeküdtem, amennyire tudtam. Nem ugrálok, mert amatőr vagyok. Szeretem a hozzászólásokat, ez tart itt. Jó a csapat.
Szerintem is felhúzzák 1300-ig, ott egy kis pihenő, de az is lehet, hogy 1400-1500 1-2 hónapon belül. Persze az is lehet, hogy 2000-ig széttépik.... bármi lehet!
Én nem akarok senkit elkeseríteni, de akik kiszálltak elég korán tették,ha szlőrinc beindul, márpedig beindul, akkor itt nagy buli lesz barátaim, 2-3 hét addig az1300-at simán megnézzük, korrekció na azt lehet várni tuti nem lesz!!!
Előtte 3-4-5 működő referenciát kell gyűjtenie a cégnek, mert az nagyon nagy beruházás. Szentlőrinc: 4,4 mill €, Miskolc: elvileg 20 mill €, Nagykanizsa: 140 mill €!!
link
"Négy év alatt akár megháromszorozódhat a földgáz ára, ezért mihamarabb ki kellene aknázni a hazai geotermikus energiaforrásokat – mondta lapunknak Horuczi György, a Pannergy üzletfejlesztési igazgatója. Hozzátette, ez alapot adhatna a magyar gazdasági terjeszkedésnek a környező országok felé, ráadásul a kistérségek számára kiváló munkahely-teremtési lehetőségként is szolgálna.
Részletek a Magyar Nemzet 2010. október 2-i számában. "
Érdekes a cikk, bár nektek szerintem semmi újat nem tud mondani. :)
Írnak benne róla, hogy Mályiban 110 celsius fokos víz nyerhető ki, 6000-6600 liter/perc 2311 méter mélyről. még mélyebbről pedig 150 fokos, csak erre még nincs megfelelő szabályozás. Jelenleg 2500 méterig van szabályozás. Elmondja, ha Pannergy az összes feltárt területén lévő projektét megvalósítaná, ami több mint 30, akkor napi 56 ezer tonna CO2 kibocsátást takarítana meg az ország. További kutatási fázisban lévő projektet: