Hmmm ...
Új teherautó-akkumulátort fejlesztett a Northvolt és a Scania (vg.hu)
Bizonyára jó ... bár "akkumulátor-cellákról", vagyis jó sok akkuról van szó. A metanol-gazdaság EESWE-járműveihez csak 1 db kell, a személyautók esetében 70 Ah-s, a nehézgépjárművek esetében kicsit nagyobb. De hogy lítium, az a jelen, nem biztos, hogy a jövő is.
Új teherautó-akkumulátort fejlesztett a Northvolt és a Scania (vg.hu)
Bizonyára jó ... bár "akkumulátor-cellákról", vagyis jó sok akkuról van szó. A metanol-gazdaság EESWE-járműveihez csak 1 db kell, a személyautók esetében 70 Ah-s, a nehézgépjárművek esetében kicsit nagyobb. De hogy lítium, az a jelen, nem biztos, hogy a jövő is.
Paksot le kell bontani, új energiastratégia kell, biometánnal és GDP-növeléssel
Mindenki a saját szemével olvassa: micsoda bődületes ökörség a Fellegi-Bencsik páros által összehozott NEMZETELLENES STRATÉGIA, amely csak az energialobbi környezetrombolását szolgálja.
A mezőgazdaság energetikai fejlesztése a legfontosabb, amellyel 12 millió CO2tonna/év üvegházhatás-keltés akadályozandó meg, cca. 1,0 ... 1,3 millió használatlan termőföld kerül - a lehető legkíméletesebb, egyúttal legalacsonyabb munkaigényű - művelés alá, ... de az sem elhanyagolható szempont, hogy a családi agrárgazdaságok éves nettó árbevétele átlagosan 2 millió forinttal nő, hatalmas mennyiségű építési megrendeléshez jut az építőipar és mintegy 90 ezerrel több munkahely keletkezik, mint a minden szempontból kártékony Paks-bővítéssel.
A családi/osztott áram- és melegvíztermelést kell támogatni, mert ez fogja helyettesíteni a 10 ÉVEN BELÜL FELSZÁMOLANDÓ VEZETÉKES ÁRAMRENDSZERT.
A járműpark CNG-re való átállítását kell támogatni.
Igen nagymértékű ENERGIATAKARÉKOSSÁGOT kell támogatni, hiszen az ország energiaigénye HUSZADÁRA CSÖKKENTHETŐ.
Nna. Ez energiastratégia, ugyanis az EGYRE GYORSULÓ GLOBÁLIS MELEGEDÉS LEÁLLÍTÁSÁT összekapcsolja a GDP NAGYMÉRTÉKŰ NÖVELÉSÉVEL!