Infláció szempontjából nem releváns annyira, mert ugye a jegybank azért tartaná magasan a kamatot hogy a befektetéseket visszahúzza.... viszont üzemanyaginfláció nem a kereslet magassága miatt van, hanem szimplán drágábban kapjuk a naftát.
"Erősen kétlem, hogy az OTP bevételeit jelentősen befolyásolná a Barátság vezeték. Max kevesebb osztit kap majd a Mol részvényei után, de attól nem fog egyhamar csőbe menni. " Én meg erősen kétlem, hogy az otp-re nem lesz hatása. Veszélybe kerülhet az ellátás biztonsága, termelések állhatnak le, illetve a magas energiaárak visszafoghatják. Drágulhat a szállítmányozás, amely beépül a termékek árába is ezáltal emelkedik újra az infláció. Lassul a gazdaság és romlik a költségvetés helyzete is.
18290, szegény shortosok fosnak a 18500-tól ha átviszi cumi lenne nekik, várják a csodát, addig is nyomják lefelé, kicsi a forgalom is, egyenlőre tartják a papírt
Mondanom sem kell, masszívan zavaró,h gyenge német adatok ellenére dax simán hozza az ATH-t, tegnap is, ma is. OTP meg, bő 1000 pontra az ATH-tól. Persze "simán benne van", de nincs ott.
Hogy is mondjam...nekem az is üzi, hogy nem esik. Ez a tipikus "vennék még de nem merek" sztori. Ilyenkor szokott egy kósza hír vagy adat impulzussá válni. Remélem nem "eladós" lesz az a hír vagy adat! :)
"Rövid távon mit játsszunk?" Nem tudom...szűkül minden és látom hogy nincs erő. De ez érthető itt fennt. Nehéz elhinnie a piacnak, hogy vétel. Nem is hiszi! :)
érdekes gondolat, bár én némi beleerőltetést érzek abban, hogy azért generálnak mesterségesen forgalmat, benyelve evvel a kötésekből adódó külön költségeket, hogy ugyanazon napon magassabb mennyiséget tudjanak srv-ből venni. De nem lehetetlen, csak én túl bonyolításnak érzem az srv intézményéhez mérve. Amúgy a 10%-ot ha jól emlékszem nem lépték át egyszer sem, lehet tévedek.
OTP részvényesek ide!