Sírsz te mindenhol, okoskodol ezerrel, ott is, ahol részvényed sincs. Természetesen, ha spekulációd nem jön be (valószínűleg az életben nem fektettél még be) akár egy lufi cégnél is, tele sírod a paplant a mohóságod oltárán. A közpénzekről hadoválsz, aztán valószínűleg az életedben nem fizettél a jövedelmeddel arányosan közterhet. A vasútfejlesztés kapcsán ágálsz (persze ott sem pontosan), aztán valószínűleg naponta szennyezed a környezeted a személyi gépjármű használattal és az életben nem kompenzálod azoknak az embereknek az idejét és egészségét, akiktől öncélúan elveszed nap, mint nap. Nyugodtan cáfolj, úgy sem hiszek neked, láttam már itt a fórumokon a tevékenységed eredményét.
Igen,draga. Foleg.ugy,hogy azota mar 1700 milliard. Foleg ugy,h jogod sincs.megtudni h mire koltik el a.penzedet,neked csak fizetned kell,a tobbitol kuss! Es meg el sem kezdodott az epitkezes. Se neked,sem nekem nincs akkora fantaziank,h kitalaljuk h mennyi lesz mire megejtik az elso kapavagast,plane meg amikor "atadjak a "kulcsot". Van akinek belefer,h az egyik tolvajbandat elzavarja azon kamu indok alapjan h lop,a masik tiz-szazszoros szabadrablasanak meg ugrandozva eljenez. Hat nekem,es remelem az orszag donto tobbsegenek nagyon nem!
Mindenki le van döbbenve a vasút 700mrd költségén, ami brutálisan hihetetlen összeg. (mondjuk az is).
Csak megjegyezném, (a pontosság igény nélkül) hogy ~2008-ban épült egy 1800m-es völgyhíd 52mrd-ért, de ha hozzá számoljuk a két kisebb hidat is (170, 300m) és rákötő utakat, ~80mrd a költség. Épült a búzamezőben (M6) 4 alagút, a kb 8km-es úton, az 40-60mrd közé van saccolva. Tehát összeadva ezen útszakaszokat, a ~10km-es út került több mint 100mrd-be. 2008-9-ben! Na így is drága a 700mrd!?
NEW OPUS GLOBAL