Topiknyitó: betgyuri 2019. 07. 07. 22:40

NEW OPUS GLOBAL  

Létrejött az új Fórum.
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 08:53
Előzmény: #34019  minimarinéni.
#34020
Dakó urral szoktam beszélni. Nem a részvényesek nevében hívom fel, hanem azért, mert a véleményére vagyok kiváncsi. De azzal nagyon is tisztában vagyok, hogy nem fog nekem elárulni ( Mégha tudna is ) , hogy például milyen üzletek mikor fognak teljesülni.  A lényegi információ pl az lenne, ha tájékoztatna, vagy elárulná mil lesz az árfolyammal, vagy nyereséges lesz-e cég...stb gondolom erre gondoltál. 
Egyébként a cégek közzéteszik az éves beszámolókat (Ingyen itt megnézheted ) : 
https://e-beszamolo.im.gov.hu/oldal/kezdolap
Igaz ez a 2018as adatokat tartalmazza. 
De május 31.ig fel kell tenniük majd a 2019-es adatokat. 
minimarinéni. 2020. 02. 25. 08:41
Előzmény: #34014  betgyuri
#34019

Köszönöm a válaszod.
Akkor ha jól értelmeztem semmi lényegi dolgot nem tudtál meg Dakó úrtól.
A második kérdésre a válaszod viszont érdekes mert vagy nem értetted vagy nem akarod érteni- vagy én vagyok tájékozatlan. Ha tájékozatlan vagyok akkor kérlek segíts már nekem, hogy hol találom meg annak az 53 cégnek a 2019-es féléves jelentését???
NEM 1 nap alatt 53 elemzésről beszéltem.. hanem pl. a Viresol- vagy a Call vagy akár csak a többi 2-3 nagyobb cég KÜLÖN milyen eredményt értek el 2019-első félévben?
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 08:27
Előzmény: #34017  harula
#34018
Persze hogy ők tudják... 
harula
harula 2020. 02. 25. 08:23
Előzmény: #34014  betgyuri
#34017

Szia Gyuri!
Valóban nem, de azt azért elmondanám, hogy a feleségem közép-európai gazdasági vezetőként anno január második hetéig a teljes (!) CEE-t le kellett jelentse. Ami 19 céget jelentett. És ezt nem úgy kell elképzelni hogy a központ nekiáll és egyenként elkészíti az éves jelentést, hanem minden cégnél ott vannak a controllerek akik ilyenkor sokat dolgoznak ellenben nem nagyon esznek és alszanak, majd egy hét (!) alatt szépen elküldik a központba a szép kis excel táblázatokat, majd a központban már "csak" fésülgetnek meg szólnak hogy "Hé 14 volt a terv addig számoljatok amíg 14 nem lesz az excel végén!" És akkor még számolnak kicsit és 14 lesz az excelben...
Viccet félretéve NEM kell 4 hónap ehhez. Ha nem teljesen töketlenek a pénzügyeseik és kontrollereik, akkor ők már régen tudják hogy zárták le a 2019-es évet, lévén február 25 van.
A könyvizsgáló cég által akreditált jelentés más tészta, de gyanítom már az is bőven a csőben van...
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 08:15
Előzmény: #34012  minimarinéni.
#34016
De a folymatok amik most az OPUST illeti, Vasút-Energetika -Építőipar a vezető divízió. 
Az OPUS vezetésének elképzelése nagyban függ jelenleg Brüsszel jóváhagyásától ( TITÁSZ, EON ) 
A Budapest-Belgrád vasút amit 2019 júlisuban tettek közzé a Kínai Eximbanktól függ. Amiket nemrég a média úgy írt le, hogy heteken belül megállapodás lesz. 
Az intézményi befektetők pedig egy olyan cégbe fektetnek be, amely feltörekvő pályán van, átláthatóbb, nyereséges, és hosszú távon kiszámítható. Jelenleg az OPUSnak nincsen 2 egymást követő összehasonlító éve. A beszámolókban is meg fog látszódni ennek eredménye. 
Ami a cég jövőjét illeti, nos látszik a változás : KP van és nem részvényekkel fizetnek ( részvények növelése/ higítás ) illetve közvetlen vásárlás ( OPUS GLOBAL NYRT ) és nem alapkezelőkön keresztüli apportok. 
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 08:09
Előzmény: #34013  minimarinéni.
#34015
Ha van a beszámolóval kapcsolatban kérdésed,, akkor kérlek az OPUSHOZ fordulj, a beszámolóval kapcsolatban írásban fognak tájékoztatni. Ebben biztos vagyok. 
Konkrétan azt hogy mi miért alakult úgy amit nem értesz, abból én sem jövök rá, konkrétan melyik cégre gondolsz. 
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 08:08
Előzmény: #34012  minimarinéni.
#34014
Kedves minimarinéni ! 
A cég áprilisban fog jelenteni, Azért Több mint 53 céget elemezni nem könnyű feladat egy éjszaka alatt. 
minimarinéni. 2020. 02. 25. 07:34
Előzmény: #34012  minimarinéni.
#34013
Esetleg ha arról volt szó, hogy az opus-ban lévő cégek külön-külön teljesítményéről részletes jelentések lennének ( lehet nekem nem tűnt fel és minden adat adott, de én jelenleg úgy néztem a 2018-as zárót és 2019-es félévest is, hogy annyi adat hiányzik éppen amelyek miatt azt nem látható, hogy mi-miért alakult úgy ahogy alakult...)
minimarinéni. 2020. 02. 25. 07:32
Előzmény: #34011  betgyuri
#34012

Kedves Gyuri!
Ha lesz időd én tisztelettel várom a válaszod a tegnapi kérdésemre.
( vezetői tájékoztatás a megváltozott körülményekre tekintettel a cég elkövetkező 1-2-3 évre tervezett nyereség ill. EBITDA tekintetében)
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 07:22
Előzmény: #34010  irodek333
#34011
 :) +++
irodek333 2020. 02. 25. 07:04
Előzmény: #34009  betgyuri
#34010

Ez mind szép és jó lesz valamikor. De rövidtávon, hogy elkezdjünk kimászni a gödörből valami ilyesmi híreket kéne olvasnunk:
Szijjártó Péter külügyminiszter és Orbán Viktor miniszterelnök közösen ellenőrizték a tollat, mellyel pénteken aláírják a szerződést a Budapest-Belgrád vasútvonal építésének elindításáról...
...
Vagy:
Sikeresen átesett a kínai delegáció a koronavírus teszten a Liszt Ferenc repülőtéren, akik azért jöttek Budapestre, hogy aláírásukkal megindulhasson a vasút építése Budapest és Belgrád között...
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 06:46
#34009
Bevásárolná Magát a magyar állam a Rail Cargo Hungária-bá
Régóta tárgyal a kormány a tulajdonszerzésről, a Magyar Nemzet szerint kedvezőek a feltételek ahhoz, hogy a magyar kormány és az osztrák Rail Cargo Group megállapodjon a Rail Cargo Hungaria részleges visszavásárlásáról.Tárgyalások zajlanak a magyar kormány és az osztrák állami vasúttársaság árufuvarozó cége, a Rail Cargo Group (RCG) között a magyar leányvállalat, a Rail Cargo Hungaria (RCH) tulajdonrészének megvásárlásáról - közölte a lappal Kovács Imre, az RCG igazgatósági tagja, az RCH elnöke. A reménybeli megegyezés kölcsönös érdekek mentén jöhet létre: a magyar kormány régi törekvése, hogy újra tulajdonos legyen olyan stratégiai fontosságú cégekben, amelyeket 2010 előtt privatizáltak. Az RCH-nak pedig fontos, hogy maga mögött tudhassa a kormány támogatását, amikor többek között közszolgálati jellegű feladatokat vállal magára.A magyar állam ismételt tulajdonszerzéséről már a MÁV Cargo 2008-as privatizációját követő években megkezdődtek a tárgyalások az osztrák tulajdonossal. Volt olyan időszak, amikor a felek egészen közel jutottak a megállapodáshoz. Rövidebb-hosszabb leállásokkal folytak egyeztetések, amelyek ma sem szünetelnek.Kovács Imre szerint ha a kormány a tulajdonszerzés mellett dönt, olyan vállalatba száll be, amely Európa második legnagyobb vasúti árufuvarozó cégcsoportjának egyik legfontosabb társasága, egyben a magyarországi vasúti export meghatározó szereplője. Forgalmának 80 százaléka nemzetközi, kombinált fuvarozásával a keleti áruforgalom nélkülözhetetlen lebonyolítója, úgynevezett egyes kocsi fuvarozása révén pedig az egyedüli garancia arra, hogy a magyar cégek gazdaságosan és környezetbarát módon juttassák termékeiket nyugat-európai piacaikra.Az RCH-nak ma 45 korszerű mozdonya, képzett személyzete van, és az eltelt évek alatt a korszerűtlen vagonpark is megújult. Az osztrák fuvarozó vasút a magyar céggel és piaccal megerősödve nemzetközileg is jelentős szereplővé vált, amely megkerülhetetlen hálózatot működtet a Németország és Törökország közötti áruforgalomban - jelentette ki az osztrák vasúttársaság magyar elnökségi tagja. Az RCG megnövekedett jelentőségét mutatja, hogy nagy nemzetközi szállító vállalatok befektetőként érdeklődnek iránta. A világ egyik legnagyobb tengeri szállítója, a COSCO Shipping Group tagvállalata, az Ocean Rail Logistics S.A. 2019 novemberében 15 százalékos részesedést szerzett a cég logisztikai központjában, a Rail Cargo Terminal - BILK Zrt.-ben.Az együttműködés irányába mutat az is - mondta Kovács Imre -, hogy Európa, valamint a magyar kormány számára is kiemelt jelentőségű a fenntartható fejlődés és a klímavédelem támogatása. A zöldfordulat pedig kiváló lehetőséget kínál a környezetbarát vasúti árufuvarozás részarányának növelésére az erősen szennyező közúti szállítással szemben.
Forrás :HVG http://hvg.hu/kkv/20200225_Bevasarolna_magat_a_magyar_allam_a_Rail_Cargo_Hungariaba HVG Android alkalmazásából megosztva. http://digitalis.hvg.hu ;
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 25. 05:58
#34008
Jó reggelt ❤ Opus részvényesek! 
irodek333 2020. 02. 24. 21:50
Előzmény: #34004  Törölt felhasználó
#34005
Amikor van rv-e akkor kiabál 800-at. Amikor venni akar, akkor jön a kissgoodby.:))))
Amcsik közben olvadásnak indultak, csak szólok...
Törölt felhasználó 2020. 02. 24. 21:00
Előzmény: #34001  Törölt felhasználó
#34004
Szerintem Te inkább ne okoskodj. 
800 as árfolyamot jósoltál 2019 végére.. 
betgyuri
betgyuri 2020. 02. 24. 20:59
Előzmény: #34001  Törölt felhasználó
#34003
Márpedig a Tőzsdén vannak, és maradnak.. Sőt... 
KKR13
KKR13 2020. 02. 24. 20:51
Előzmény: #34001  Törölt felhasználó
#34002

Ne kezdjed már te is a kivezetés lemezt.
Most komoly, ezért menyit fizetnek?
Törölt felhasználó 2020. 02. 24. 20:50
Előzmény: #33999  betgyuri
#34001
Cégnek biztos, hogy van jövöje.
Gazdaságilag és politikailag is.
Tőzsdén nem hiszem.

Topik gazda

betgyuri
betgyuri
2 5 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek