Dehogy, max 30 és 15+15 kombinációban. A Dt-nek tök mindegy hogyan veszi ki a lóvét, neki az is jó, ha felvásárolja apránként a közkézhányadot, oszt arra sem kell fizetni az osztalékot, neki semmi érdeke, hogy nekünk, maradék kisbüfiknek is jó legyen, szarik rá magasról...
Az SRV egyre érdekesebb lesz. A saját tőke dec 31.-ig. Akár 700 Ft / rv lehet. Most nagyon megérné bevásárolni annak aki erre ajánlatot tesz. Egyre kevesebb a likvid részvény aki most vesz és SRV elad simán nyer, mert közben még az oszti is leesik neki, ami osztalék: 20 Ft várok. Az SRV 15 Mrd várok. 35 Mrd lazán belefér és meg az eredménytartalék is nő még bőven. Emiatt 460-470 Ft még az idén. Oszti előtt 490 Ft. Majd 1 év hullacsend, majd kezdődik minden előlről magasabb számokkal. Amíg a friccek be nem nyögnek egy saját tőke kivásárlást kb.800 -900 Ft és 3 év múlva. Addig már nem lesz forgó részvény, csak a részvénysivatag. Napi 30 milla sajátkötés és néhány apróbb valódi részvény amit kisbüfi ad el aki megszorul. A kivezetés belátható idő, 3 év. Vélemény Sorstársak?
Minden várakozás felett, minden eredmény! Akkor elkezdődött! Minden negyedév erősebb lesz Y/Y. Sokkal!!! Várjuk az értékteremtést!!! Várjuk az osztalék emelését!!!
Szokásos qrva jó gyj, holnap csoroghat le... MERT MOST SEM MONDOTT SEMMIT A ROHADÉK AZ OSZTALÉKRÓL VAGY BÁRMI MÁSRÓL. Amellett a tavaszi közgyűlés óta lógnak az srv (mostmár 2 évi) beígért bevonásával, ami csökkentené az rv darabszámot, így az 1 rv-re jutó eredményt, saját tőkét, etc.
Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója, elmondta:
„2021 harmadik negyedévben is kedvezően alakult a működési környezet, mivel tovább csökkent a COVID-19 piacra és a Magyar
Telekomra gyakorolt hatása. Stratégiánkkal összhangban folytattuk gigabit-képes hálózatunk építését és modernizációját, aminek
köszönhetően a harmadik negyedév végére 2,89 millió hozzáférési pontot értünk el.
Éves összevetésben a Társaság jelentősen tudta növelni árbevételét, bruttó nyereségét és EBITDA-ját egyaránt. Ez a kiváló hálózati
minőségnek és a kiemelkedő ügyfél-elégedettségi eredményeinknek köszönhető, amely lehetővé tette, hogy sikeresen monetizáljuk a
távközlési és adatszolgáltatásaink iránti erős piaci keresletet.”
Mtelekom