Topiknyitó: pampa 2015. 09. 13. 07:52

MIGRÁCIÓ, EU-ból való kilépés ,napi hírek, Magyarország  

Lassan el kell kezdeni elemezni ezt a lehetőséget is,hiszen teremthet az EU olyan új feltételrendszert ami miatt már egy olyan ország amelyik nemzetállamként képzeli a jövőjét nem maradhat a közösségen belül.

A migráns kérdés nagyon időszerűvé teszi ezt a lehetőséget,hogy számolni keljen vele.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
pampa 2019. 03. 28. 15:07
Előzmény: #20297  bigyula
#20300
8 év alatt képtelenek voltak megépíteni!
.
 ezt hiába próbálod elpoénkodni!   :)))
 azonos kormány és azonos városvezetés mellett!   :)))
.
 mert az a "gaz" FIDESZ ellenzékből gáncsolta őket.....
:)
bigyula 2019. 03. 28. 15:05
Előzmény: #20294  pampa
#20299

"rekordidő, három év alatt épült meg"
.
Meddig tartott a tervezés/engedélyeztetés/finanszírozás biztosítása?
pampa 2019. 03. 28. 15:05
Előzmény: #20291  bigyula
#20298
Ember! Az, hogy elölről kellett kezdeni a tervezést is, az neked mond valamit? Ami 1998 előtt is többévig tartott."

tervek ELÉGETVE..... indul az újratervezés.....  :)))))
bigyula 2019. 03. 28. 15:04
Előzmény: #20294  pampa
#20297
Most arra akarsz rávilágítani, hogy a fityesznek kifúrt alagúttal is lassabban ment? Mert nekik sem ment túl gyorsan...
pampa 2019. 03. 28. 15:03
Előzmény: #20292  ts3
#20296
még szerencse!
mert általában a "másképp" gondolkodók döntenek így!   :))))
Törölt felhasználó 2019. 03. 28. 15:02
Előzmény: #20279  Phylaxa
#20295
Ez egy újságíró cikke, tehát nem biztos, hogy ért a statisztikához, de semmi gond, a KSH-nak van honlapja, meg tudod nézni.
pampa 2019. 03. 28. 15:02
Előzmény: #20291  bigyula
#20294
"A madridi MetroSur
A spanyol főváros tizenkettedik metróvonala rekordidő, három év alatt épült meg. A mintegy 41 kilométer hosszú vonal fúrását 2000-ben kezdték el, és a 28 megállóhelyes MetroSur-t idén április 11-én adták át a háromilliós városnak. Az építkezés - nem számítva a metrókocsikat - amúgy hozzávetőlegesen egymilliárd euróba került."
bigyula 2019. 03. 28. 14:57
Előzmény: #20290  pampa
#20293
Tudod "hivatalosan", azaz "poltpetisen" nincs ELIOS ügy sem. Csak az a fránya OLAF nem tud róla... :)
ts3 2019. 03. 28. 14:57
Előzmény: #20283  pampa
#20292
A világ így működik, nem minden lányból válik anya, sőt nem minden fiúból lesz apa.
bigyula 2019. 03. 28. 14:56
Előzmény: #20286  pampa
#20291

"8 év nem volt nekik elég egy megtervezett beruházás megvalósításához? "
.
Ember! Az, hogy elölről kellett kezdeni a tervezést is, az neked mond valamit? Ami 1998 előtt is többévig tartott.
pampa 2019. 03. 28. 14:55
Előzmény: #20287  bigyula
#20290
szóban és ő is csak tippelt, hiszen azt mondta valószínű.
én úgy gondolom, hogy a HIVATALOS indok az amit figyelembe kell venni.
bigyula 2019. 03. 28. 14:54
Előzmény: #20286  pampa
#20289

Ha nem kezdték volna el, akkor szerinted hogy adhatta volna át Tarlós és Orbán? :) Ja, ők 2010 után kezdték, és pillanatok alatt át is adták... :)
.
" A szerződés végül 2003. év végén került aláírásra.
A beruházás csak 2004-ben kapott finanszírozást. 2006-ban megindultak a felszíni munkák, majd 2007-ben az alagutak kivitelezése."
pampa 2019. 03. 28. 14:54
Előzmény: #20284  bigyula
#20288
Madrid tartomány kormánya az elmúlt négy évben 90 kilométer új metrót és 80 állomást épített a spanyol fővárosban, tudta meg az Inforádió a tartomány Közlekedési és Infrastrukturális Tanácsadó Testületének sajtóirodájától.
A munkák során a város különböző pontjain 17 építkezés folyt, és egyszerre tíz alagútfúró dolgozott. A vonalak fele mélyalagútban fut, a másik fele pedig felszín közeli, olcsóbb szerkezetű. A teljes projekt összesen 4,4 milliárd euróba, azaz 1144 milliárd forintba - a budapesti 4-es metró árának mindössze kétszeresébe - került."
bigyula 2019. 03. 28. 14:52
Előzmény: #20285  pampa
#20287
"...a munkaügyi osztály egyik munkatársa arról tájékoztatta: valószínű, hogy újra elmenne szülni..."
pampa 2019. 03. 28. 14:52
Előzmény: #20284  bigyula
#20286
8 év nem volt nekik elég egy megtervezett beruházás megvalósításához?
pampa 2019. 03. 28. 14:51
Előzmény: #20282  bigyula
#20285
itt nem nyitok meg linket, ezerszer leírtam.

hogyan olvasnám a NET-en a híreket másképp?  :)))))
.
 de ennél maradva.....
 nevét elhallgatva egy jóakarója a fülébe súgta, hogy tudod azért mert.....

az a "bizonyíték " nálad más eseteknél is elfogadott?
 vagy csak abban az esetben ha a  te nézetedet támasztja alá?
bigyula 2019. 03. 28. 14:49
Előzmény: #20281  pampa
#20284
" Volt lehetősége a koalíciónak 2004-2010 között megépíteni!
2002-10 között az MSZP-SZDSZ volt kormányon a Fővárosban is!"
.
El is kezdték elölről - mert megint onnan kellett -, miután Orbán törölte a több év alatt előkészített beruházást.
pampa 2019. 03. 28. 14:48
Előzmény: #20280  ts3
#20283
Én?
 nem!
 a lányok lettek azok!
ők nem adnak lehetőséget az utóduknak, hogy legyen véleménye!
.
mert ők nagyon OKOS lányok!!!!! nem szülnek Orbánnak!!!!!   
bigyula 2019. 03. 28. 14:47
Előzmény: #20276  pampa
#20282

Látom, megint átment a lényeg:
.
""Dórát azzal biztatták, hogy próbáljon meg egy újabb gyakornoki állásra pályázni, amit néhány hónappal később írtak ki, de itt nem járt sikerrel. Amikor rákérdezett, hogy miért, a munkaügyi osztály egyik munkatársa arról tájékoztatta: valószínű, hogy újra elmenne szülni. Később egy volt kollégája is megerősítette, hogy az „ismétlődő szülés veszélye” az elutasításának oka."
.
Ezek szerint nyitsz meg linkeket... :)
pampa 2019. 03. 28. 14:46
Előzmény: #20277  Peterbond
#20281
1996-ban elkészült a megvalósíthatósági tanulmány, a költségek megosztásában pedig 1998-ban a kormány döntött. 1998 novemberében a kormány kivonult a beruházás mögül. A szerződés végül 2003. év végén került aláírásra.
A beruházás csak 2004-ben kapott finanszírozást. 2006-ban megindultak a felszíni munkák, majd 2007-ben az alagutak kivitelezése. A közösségi támogatás igénybevétele érdekében a megvalósíthatósági tanulmányt átdolgozták, és több költségnövelő kiegészítő létesítményt elhagytak. 2011-ben a főváros elállt a második szakasz építésétől.[1]
A 4-es metró 452 milliárd forintból készült el, 332 milliárddal többért, mint ahogy annak költségét 1996-ban a megvalósíthatósági tanulmány megjelölte.[2]"
.
 Volt lehetősége a koalíciónak 2004-2010 között megépíteni!
2002-10 között az MSZP-SZDSZ volt kormányon a Fővárosban is!

Topik gazda

pampa
3 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek