VW megegyezést gyengébbnek tartják az elemzők mint azt várták, továbbá a VW elnöke szerint jövőre több mint 700000 autóval kevesebbet fognak gyártani. Ezek alapján természetes az esés.
UBS "Sell" ajánlást adott rá ki, mert szerinte 75 lesz. 2021 júliusában €200 körüli árfolyamon "Buy" ajánlást adtak ki, €300 célárral. Még mindig az elemzők a kedvenceim.
Bayer pénteken zöld volt, és jelentős volt a forgalom is. UBM Development-et vettem (nem azonos a magyar UBM-mel) a Pierer helyett, hátha ez is esik 70%-ot. Osztrák papírok közül foglalkoztatott még a Zumtobel és a Lenzing, Voestalpine, de az UBM-nél húztam meg a ravaszt.
Pierer Mobility elkelt €19-en. Beker átlag 24,7, -23% a realizált eredmény. Miért adtam el: -korlátozott technikai elemzői képességeim csúcsként látták ezt az árat, ettől függetlenül mehet tovább, szerencsére nem volt olyan sok darab hogy sávosan adjak el -Ha valami 7,3-ról felmegy 4 hét alatt 21-re (majdnem +200%), akkor nem azt nézem, hogy nekem mi az átlagom hanem eladom.
Köszönöm a válaszokat. Az évek rutinja hiányzik még ahhoz, hogy a veszteséges eladásokat el tudjam engedni lelkileg. A lent említett papír nekem roppant érdekes. A múltbéli mozgásokat összevetve a jövőbeli kockázatokkal és lehetőségekkel sem igazán tudom megtippelni hogy mit kezdjek vele. Valószinűleg még nézni fogom egy darabig. 😃
Eurós részvények vitasarok