szóval továbbra is úgy néz ki, hogy Szivek az enefi kapcsán sok pénzt lát a jövőben, és az egy évvel ezelőtti részvényvásárlása azt mutatja, hogy a cég értékében látja ezt a potenciált.
nem biztos, hogy rosszul jártak a volt hitelezők azzal, hogy ő is megjelent a cég körül.
a csőd idején elég kétséges volt a szerepe, de azóta sok félelem nem igazolódott be.
na de meglátjuk, mit hoz a jövő, érdekel az enefi esete, ritkán látni olyat, hogy nagy felívelés utáni összeomlásból, csődből újraépül valami :) persze itt se biztos, hogy ez összejön...
és van itt egy Saródy Ferenc, aki közvilágításban, ESCO-ban érdekelt: www.farmos.hu/e107_themes/jonipeti_v10.0/data/jegyzokonyvek/2013/2013.11.19e.pdf
www.pacsa.hu/Elemek/dok/kozerdeku_adatok/kozvilagitasi_szerzodes.pdf
www.tapiogyorgye.hu/online/content/doc/testuleti/20131014/5_napirend_ajanlat.pdf
Komonczi Zsolt (új IT jelölt) lehet y-nal írja a nevét...
link "... az ügyvezető az angyalföldi Semiramis Házak projekt ügyvezető igazgatója, Komonczy Zsolt, míg az az igazgatóság tagja az a Szivek Norbert, aki a szintén főként XIII. kerületi építkezésekkel foglalkozó Autóker Holding műszaki vezetője..."
Az látszik, hogy valami nagy történik a vállalat körül, de nagyon nem tiszta a kép.
A menekülés Romániából nem meglepő, azt szerintem mindenki várta már, és a kedvező jogi fordulat szinte követelte a maradék jelenlét felszámolását is. Hosszabb távon ez biztos pozitív lesz, főleg látva a román önkormányzat hozzáállását, hiteltelen társulat, a szerződés összes pontját megszegik és a lakosságot is a cég ellen hangolják már évek óta.
Az új projektek is üdvözlendők, de azért meséljék csak el, hogy pontosan miről is van szó. Ezek szerint jobban megéri azokba vágni, mint a saját részvényeket vásárolni és bevonni?
Gáz lesz a kitörési pont. Cng. Még. SJ is felbukkanhat a kegbol.
Törölt felhasználó2015. 07. 31. 10:18
#5286
Meglepő napirend, egyelőre nem tudom hova tenni a pontok többségét.
Elsősorban a személyi változások vetnek fel bennem kérdéseket.
Fekete Attila és Poják Zoltán helyére bekerül az az ügyvédnő, akit az E-Star kért fel a csődben a tárgyalások levezetésére, egy csődspecialista? Mire fel van most erre szükség?
Miért kell ilyen gyakran igazgatósági tagokat váltogatni? Miért távozik Vágány Tamás?
Nekem ez így homályos. Remélem nem én leszek az egyedüli kisrészvényes a közgyűlésen.
úgy érzem most nem lesz szükség megismételt közgyűlésre, előbújik Szivek is, és az elmúlt napok nagyobb kötései is elkezdenek értelmet nyerni (Soós-Szivek páros próbál az otp-allianz fölé nőni)
kérdés, hogy az alapkezelők mit szólnak ehhez. ha nagyon nem teszik nekik, akkor lépniük kell. eladni nem nagyon tudnak, így venniük kellene. vagy durcáskodni, de az nem vezet semmire.
ha meg nekik mindegy, akkor ez egy előre lebeszélt esemény.
épp ideje volt már gyergyót felmondaniuk, évi 2 millió euró veszteséget hozott
gondolom a nemrég hozott román bírósági ítélet hatására megtalálták a bátorságpirulát
azért érdemes megnézni, hogy mit invesztáltak gyergyóba:
Az E-STAR CDR a koncessziós szerződés aláírásával a következő kötelezettségeket vállal:
- 74 079 EUR éves koncessziós díj. Ez a szerződés teljes időszakára 1 851 980 amit a szerződés első 6 évében kell kifizetni egyenlő negyedéves megosztásban.
- 604 744 EUR tartozás átvállalás az előző szolgáltatótól amit ki kell fizessen 3 hónapon belül a szerződés aláírásától
- 891 266 EUR bankhitel törlesztés átvállalás az előző szolgáltatótól
- 8 314 190 EUR értékű 2009-ben elvégzett folyamatban lévő beruházások kifizetése amit ki kell fizessen 3 hónapon belül a szerződés aláírásától.
ez úgy kb. 12 millió euró, amit ki tudja mennyin tartanak a könyvekben, de az biztos, hogy jó pár millió eurós leírás jön (tippem szerint 5-6 millió euró között)
és persze ezzel együtt egy újabb per (mert hogy gyergyó nem fog dalolva fizetni, az biztos), perérték meg 10+ millió euró.
A romániai (Gyergyószentmiklós) mekkora veszteségeket szokott okozni? Egyszerűen ott kellene hagyni a román piacot, és erre most van is lehetőség (jogalap)....
A CNG LNG üzletág gondolom valamilyen állami támogatású projekt lehet, olvastam, hogy 2020-ig 100db töltőállomást kell megépítenie az országban..
Na majd meglátjuk...
ENEFI - THE BEST