Figyelhetjük a 70et, de ez sem tartós , ha eltűnik még egy pár autó a raktárkészletből . Az értékesítő kolléga a felsőkörben kiváló értékesítő címmel :-)
most boli aljáról fordulgat, ha 77 alá zár, akkor van dráma. no akkor szerintem újra fiókozható 2021 Q2-ig. addig meg lehet csipogatni, hátha megpattan egyet 94-95-ig az már 20% innen.
Ti, mint öreg wallisosok, lehet hogy tudtok nekem segíteni! Nem emlékeztek rá, hogy a WAE mikor került be az Alterába? Azt tudom hogy mikor volt a tőkeemelés, de ott már apportált cégként említi, viszont nem találok 2017-ből erre vonatkozó közleményt.
Ne feledd! a biológia csodálatos dolog.Az életért való küzdelem minden élő organizmus alapvető génekbe kódolt tulajdonsága.ez tart meg ilyen-olyan formába minden élőlényt.Aki-ami nem alkalmazkodik,módosul,fejlődik eltűnik a sorból és helyét azonnal az az organizmus foglalja el amelyik életképesebb.Ez a vírus is ilyen sokáig velünk lesz,aki nem alkalmazkodik hozzá,azt eltakarítja az útjából.Ha lesz vakcina.majd alkalmazkodik hozzá,ahogy a sima influenza is remekül elvan,csak az ember immunrendszere már kidolgozta a vele való együttélés stratégiáját.Az oltóanyag jó biznisz lesz a gyártóknak.Aki nem használja,vagy nem hisz benne,magára vessen és egyenes utat jelöl ki magának az örök vadászmezőkre.
Az oltóanyagnak sosem a "végtelen" védelem a célja. Már 1-3 éves időintervallum teljesen felszámolhat egy járványt, hiszen ha a terjedési ráta 1 alá megy, akkor spontán megszűnik. Tehát a cél annyi, hogy a megfelelő célcsoport oltásával elérjék, hogy a 2-2,5 körüli számot mondjuk levigyék 0,5-re.
Azt azért ne felejtsd el, hogy korántsem biztos az oltóanyagok hatékonysága, illetve az, hogy egy-egy oltás végtelen időre biztosít immunitást. Egyre több hír szól arról, hogy többször is meg lehet fertőződni a covid vírussal, ami számomra azt sugallja, hogy az oltóanyag valószínűleg nem biztosít végső megoldást: arra számítok, hogy előbb-utóbb megtanulunk majd együttélni vele (ez kb. 10-15 év).
Most az autós papírok ideje fog jönni. Európai piacon VW, Daimler, Porsche, PSA, Renault is szépen jön fel, mint a talajvíz. Teki papírok túlárazottak lettek, itt még van a háttérben funda. Csak összehasonlításként Renault pl 4,2P/E, Toyota 16P/E, ellenben Tesla 1088 P/E. Ok, az első "túlélésért" küzdő cég, utolsó agyonsztárolt, de sztem a VW és a Toyota még messze jobb befektetés, mint a Tesla vagy a NIO (mindegyik papírból van, szal nem felbeszélek, bár a legtöbbet nem a Teslan fogtam, hanem a NIO-b és a VW-n) Szóval nagybefektetőknek kell ráfordulni a témára és akkor megindulunk. 3-4 nap alatt fel lehet rántani 160-ig is akár.
Nekik van lockup. Azért remélem nem annak lejártáig szenvedtetik itt a papírt. 1 hét se kellett anno nekik, hogy erről a szintről 260-ra vigyék. Most se lenne nehéz egy 140 körüli normál árat beállítani.
Lehet, hogy már nem nyomják le. Viszont nem is erősítik a bizalmat. Pedig több módon is lehetne. Pl. részvényásárlással a menedzsment részéről, a saját részvényvásárlás elkezdése, uram bocsá' egy külföldi roadshow- val. De nem teszik, pedig nemcsak a kisbüfik vannak beragadva, hanem azok is, akik tulajdont, vagyonelemet adtak cserébe a részvényért..
Ha valaki 50% tulaj több cégben az mint Holding ként kell kezelni🤔 egy apeh kos kolléga szerint!!!! Akkor mit szórakozik itt az árfolyammal lassan felvásárolhatja az egész országot az árfolyam mégse mozdul!!! Inkám kössenek forgalmazói szerződés a Neoval aztán🚀🚀🚀🚀 tesla árfolysm😊😄😄😄 elektromos lesz a világ😊😊😊
Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt. vezérigazgatója arról beszélt, hogy a cégnél egy sokkal nagyobb csapásra is fel voltak készülve a koronavírus-válság miatt, de azt látják, hogy az első féléves tranzakciókra nem volt hatással a válság.Szezonálisan is az első félév szokott a gyengébb lenni, a negatív adózott eredmény a COVID-válság számlájára írható – mondta. Az autókölcsönzés szempontjából nem számítanak jobb adatokra a második félévben sem. Az autóértékesítés viszont az év második felében már jelentős javulást mutathat.Az akvizíciókkal kapcsolatban elárulta, hogy augusztus végére sikerült minden függőben lévő tranzakciót lezárni, ezzel a finanszírozókban és a partnerekben is fent tudták tartani a bizalmat. Ezektől plusz árbevételt 2021-től várnak, mivel a második félévben várható ezek lekönyvelése.Magyarországon is tervezik bővíteni a márkaportfóliót, a Jaguar Land Roverrel már bővült itthon tavasszal, az Iniciál csoport integrálásával 8 másik márka is bekerült a portfólióba
Hát igen, tartok tőle, hogy sok a hangzatos duma, de a háttérben igazából nem sok tartalom van. MIndegy, egyelőre tartom és kivárok. A sötétben tapogatózó FB-től származó infókat meg tedd csak fel ide nekünk is, hátha egyszer-egyszer villanófény is volt! :-)
nem egyszerűbb és mint a példa mutatja, nem az :D ahol a fb is sötétben tapogatózik és úgy kell felügyeljen, az inkább problematikus nemde? nehogy a set-es úúrrrak szintjére süllyedjen ez a cucc is, az út mindenesetre ki van kövezve..
80,1 és továbbra is mekkora kuss van a hűtlen kezeléssel.. múlt héten találkoztam fb kontakktal, még nekik(!) sem mondanak semmit, ez a téma -bár napirendi pont volt- egy mondattal el volt intézve... Pedig lesz itt még meglepetés, csak a mikor a kérdés; akkor azért itt leszek.
AutoWallis Nyrt+topic