Azért köszi amit leírtál. "a tegnapi ingyenes Portfolio online rendezvényen nem voltunk túl sokan, ez azt jelenti, hogy jelentős lekossági érdeklődés nincs" ."A legrosszabb dolog, ami történhet, hogy 107 Ft-on kapunk sokat" Valami csúnya erősebb lefordulás jön a tőzsdén akkor lehet a 107 ft még sok is....
a félreértések elkerülése végett az eleje a magán véleményem, és a "tegnapi plusz" infó résztől, ami elhangzott. Nem az akkumulátoros elektromos autózás fogja megmenteni a földet.Nincs elég nyersanyag hozzá. Az előállítása meg brutál szennyező. Ez csak egy köztes megálló.
Két autó kapható jelenleg Németországban összesen. ( hidrogén). Toyota. Olaszban 1! helyen tankolhatsz hidrogént. Frankfurtban a reptéren viszont buszok, vontatók ezt a hidrogén üzemanyagot használják.
Ott konkrétan durva munkaerőhiány van. A logisztikai cégek lelépnek a GB-ből, mert nincs munkaerő a brexit miatt. Maguknak keresték a bajt. Szerintem 5-10 éven belül vissza fogják könyörögni magukat, hacsak nem omlik össze addig az egész EU.
Szerintem azért fejben te most nagyon összekeveredtél. Abban igazad van, hogy az inflációban vannak kisebb és nagyobb vesztesek. Kenyér, tej és wc papír részvény nincs a béten. Az autógyártásban most van egy feszítő erő, ez pedig a klímapolitika.Ez fel fog erősödni, csak idő kérdése. A magas üzemanyag és olaj ár csak segíti ezt a folyamatot, egyáltalán nem hátráltatja. Az elektromos autók gyártása sokkal egyszerűbb és gazdaságosabb, mint a robbanó motoros járműveké. Kevesebb az alkatrész, könnyebb a karbantartás. Az árat az akkumulátorok hajtják fel. Én ezért is hiszek a cellás megoldásban, hidrogénben. Pár év és meglátjuk mi lesz. A pénzem egy részét azért én már hidrogénbe rakom és nem olajba. Az, hogy A-ből B-be eljussunk, járműveket fogunk használni a jövőben is. A Wallis stratégiája világos: terjeszkedni. Tehát nem a lokális piacot akarja tovább csavarni, hanem kilépni arról és növelni a piacot. Szerintem ez egy jó stratégia. 165-ig nem kívánok nagy tétellel kiszállni.
Valószínűleg az összeset fogja érinteni.De a szükség nagy úr. Lesznek nyertesek. De ebben az autóipar nem lesz bent. Magyarországnak nagyon nem fog jól esni.A gazdaságunk az autóiparból él. Autó nem kell,termelés minek,nincs fizetés,nincs vásárló erő.Mindenek odavág. Forint gyengül,árak az egekben. Pont autóra lesz szüksége az embereknek. Kezdjük a Chip hiánnyal.Most ezért nem termelünk. Jön az áremelkedés,autóra nem lesz kereslet. Ördögi kör.Elektromos autókkal is az emberek azon gondolkodnak,hogy most vegyek egy benzinest, mikor lassan kitiltják.700 forintos benzinárnál.Most gáz nincs aztán jön a benzin. Anglia jópélda.
a tegnapi ingyenes Portfolio online rendezvényen nem voltunk túl sokan, ez azt jelenti, hogy jelentős lekossági érdeklődés nincs. Vagy már mindenki tud mindent. Az 1-1,5Mrd-os lakosági tétel méretét tekintve akkor sem kihívás. A legrosszabb dolog, ami történhet, hogy 107 Ft-on kapunk sokat- merthogy ettpől még jegyzek természetesen-. Hát, nem tűnik katasztrófának. Az autózásról.Ha piaci korrekció vagy összeomlás jön, akkor az, akinek van pénze könnyebben és olcsóbban tudja felvásárolni konkurenseit. Nyilván az árfolyam sérülni fog, de maga a cég lehetőségeket is kap nem csak kihívásokat. Másik oldalról ha ilyen lesz, az minden részvényre negatív hatással lesz, mindegy, hogy AW-t vagy 4IG-t vagy MOL-t vettél. Tudott, hogy idehaza az egyik legöregebb a személygépkocsik átlagéletkora. Hacsak nem súlyedünk le mondjuk Ukrajna szintjére, ez azért nagyon romlani nem fog. Javulni sem fog drasztikusan, a jövünk fel Ausztriára duma mese, a valóságban távolodunk tőlük szép lassan folyamatosan. Az emberek autó - mozgás igénye csökkeni nem fog. Ez bennünk van. A magas benzinárak és a gyenge forint valószínűleg nem használ a biznisznek, de évek óta ilyen körülmények között dolgoznak az AW-nél, ez sem új pálya. jövő év választási év, lesznek családok, akik 1,6M ft hoz jutnak hozzá.Ez olyan pénz, amit az emberek szívesen el is szornak,lesznek, akik kocsit vesznek. A lényeg másik részen a vállalati gépjármű vásárlások. Több cég a pandémia idején az autó cseréket visszafogta, az idei nyártól , főleg, ha ősszel tényleg nem lesz lezárás, az elhalasztott cseréket megtehetik. Tegnapi plusz infó: a mindenféle kosarakban várhatóan nőni fog az AW súlya.Ez logikusnak tűnik, vételeket generál. Egy bizonyos méret és forgalom után nem kizárt a külföldiek vásárlása a részvényben...hát, mondjuk, de valóban előfordulhat. Számomra mondjuk megfejthetetlen, hogy a 260as elemzés a német cégtől miért jött, és miért ennyi. Ami még volt: nem cél a minél több részvény kibocsájtása, az intézményi ár meghatározásánál fontos, hogy jócskán maradjon kielégítettlen vétel is. Volt előzetes monitoring, és nagy az érdeklődés intézményi oldalon. Illetve nő a közkézhányad, ami szintén hozhat olyan vevőket, akik eddig távol maradtak. kb ennyi.
hetek óta próbáljátok 100 alá beszélni, sikertelenül. intézményi befektetők kezdik hétfőn a vételt, addig 3 nap van ezzel együtt. na most ha azok feltúrják 115-116ig, akkor az egész teóriátok összeomlott.
ez a világ összes piacát érintheti nem csak az AW. tehát a te meglátásod akkor az, hogy mindenki minden papírt adjon el. csak az a gond, hogy a cash-ed sem fog lófaszt sem érni, ha hiperinfláció lesz.
Szia. Jó reggelt Feel. "Mert itt meg mindig slager a kinek van jobb autoja". Ez a magyar gondolkodásmód. SZEGÉNYES sajna nagyon sok értelemben!!. Kint soha nem is kerestem honfitársaink "barátságát". Új autó első éven 24% veszít az értékéből. Nem létszükséglet számomra sem.
Nem riogatni akarok senkit. Valamennyire ismerem a Magyar mentalitást. Hát kíváncsian várom a fejleményeket. Szerintem ami most jön az nagyobb horderejű lesz mint a vírus. Pengeélen táncol a világ.Nagy pofára esés lesz.
Lehet az áremelések előtt még sokan autót cserélnek. Mindenesetre én úgy gondolom az autó nem létszükséglet. Ahhoz pénz kell az meg az áremelések miatt elmegy másra. Még az elején vagyunk. Rövidesen 30-50% áremelkedések jönnek. Örülhetünk ha csak ennyi!
AutoWallis Nyrt+topic