Szerény elképzelésem szerint, az airporton az osztozkodás aránya a leendő tulajok között hasonló lesz, mint a Vodafone-nál volt.Kedvezményes állami hitelből 4iG, esetleg az Indotekkel közösen kiszakítanak 51%-ot, a MOL 7-10%-ot, ami a reptéri Airport Fuel Supply (RÜK Kft), azaz a Reptéri Üzemanyag Kiszolgáló rendszerének az értéke lehet, s a maradék rész pedig az államé. A MOL szállította eddig is (csővezetéken és vasúton) az üz.anyagot a Százhalombattai finomítóból,s ebben az opcióban a reptéri kiszolgálás is az övé lehet. Azért az sem semmi, hogy az állam 2011-ben 36,6 mrdhuf-ért eladta a reptér maradék 25%-os tulajdoni részét, most meg alaphangon 1600-2000 mrdhuf-ért vissza, ill. megvásárolja. Minden bizonnyal nagyon jó üzlet lesz ez is "valakiknek".
mindegy hol élek. Most ez a véleményem. Egyelőre PR fogásnak találom a bejelentést, pláne: "A reptér tulajdonosai az RTL Híradó kérdésére megerősítették, hogy a
kormány ebben a hónapban ismét bejelentette szándékát a Budapest Airport
megvásárlására, de a tárgyalások még nem kezdődtek el. Mint írták:
annak ellenére, hogy nem ők kezdeményeztek, kötelesek mérlegelni minden
vételi ajánlatot." https://telex.hu/gazdasag/2023/02/11/budapest-airport-ferihegy-kormany-megvasarlas De ha nagyon akarják, úgyis megoldják. A MOL viszont akkoriban nem fizetett extraprofit után különadót.
nem. de a kérdés lekerült a porondról. Úgyhogy ez a ár sem viszonyítási alap már. Közben volt egy választás, Palkovics, a tárgyaló már sehol, közbeszólt a szomszédban egy háború, a kormány küzd az EU-val a pénzekért, még a pedagógusok se kaptak semmit... Nem mellesleg a kormány tárgyalási pozíciója is más lett közben.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.