Nem értem miért jön erre ennyi mínusz. Nem örülök neki, hogy ez a helyzet, de jelenleg csak ezért lehet ennyire olcsón MOL-t venni. Mindenki olcsón akar venni, de az alulárazottságnak mindig oka kell, hogy legyen. Nálunk az országkockázat, a politika az ok.
megy a bux ba a parasztvakítás/a hunok fordítva ülnek ma is a lovon/ meg a 3. péntek aztán indul a bux vagy 56 ra vagy 50 re de lehet az első irány lesz a rossz
Ez ujabb szanalmas kapaszkodo, akik nem akarnak szembenezni a valosaggal. Hasonlitsam Chevron, Total, Shell vagy mas olajoshoz? Sajnos ugyanez a vegeredmeny. MOL szamara, es mas magyar reszvenyek szamara is, sulyos tehertelel Magyarorszag jelen allapota.
2800-as ellenállást nehéz lesz áttörni. nagyon sok a 2017-2018 óta benne ülő részvényes, aki egyből szabadulni fog tőle nullában. szegények 4 év alatt semmit sem kerestek olajos részvénnyel, reál értéken meg legalább 25%-ot buktak az évtized legnagyobb olaj rally-ában. még a szomszéd mari néni a máp-pal is megverte őket ,(
kedves kollega, ertem. AZt allitod, hogy MOL-ra nem hatnak a magyar sajatsagok? Aha. . De, akkor elmagyaraznad nekem, hogy miert van az a +60% arfolyam kulonbseg mondjuk a MOL es OVM kozott? Pedig ugye azt allitod, a magyar sajatossag nem szamit, tehat mindkettore ugyanazok az erok hatnak? . http://keptarhely.eu/view.php?file=20220120v00xzxc0u.jpeg . Es ha mar erted, akkor miert van, hogy a magyarhoz hasonlo kornyezetben ulo lengyel olajceg, PKN, miert van pont ugy lemaradva, mint MOL ? .
"MOL sincs olyan messze a pandémia előtti szinttől. Úgyhogy csak mértéktartóan vetítsük a kormány megítélését rá erős tőzsdei cégekre." Ja , sőt a 2010-es szintektől sincs nagyon elmaradva, mindössze csak 8-10%-al. Ja és euróban közel 40-50%-al van lemaradva nominál értékben 2010-hez képest az árfolyam.
P/E alapon is
nyomott árazáson forog a papír, ami részben indokolható is azzal, hogy
az elemzők profitcsökkenésre számítanak a következő években. -MOL-A Mol
fennállásának egyik legerősebb negyedévét tudhatta maga mögött. Az
elemzői várakozásokat is messze felülmúlta az energiaipari óriás, majd
hidegzuhanyként érte a vállalatot és a piaci szereplőket a kormány
november 15-étől három hónapra 480 forinton rögzítette a normál benzin
és a gázolaj árának felső határát. Az ár maximalizálása
csökkentheti a Mol negyedik negyedévi EBITDA szintjét, de a fogyasztói
szolgáltatások szegmens csak 20 százalékát teszi ki a csoportszintű
EBITDA-nak – mutattak rá a Raiffeisen elemzői. Az olajipari
cégek részvényeinél leginkább figyelt EV/ EBITDA mutató alapján a Mol
továbbra is alacsonyan árazott, igaz, az elemzők nem is számítanak
érdemi EBITDA-növekedésre a következő években. https://www.vg.hu/penz-es-tokepiac/2022/01/eros-negyedeve-lehet-a-hazai-reszvenypiacnak
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.