talán annyit hibáztam, hogy a 3 utolsó zöld alá behúzhattam volna a vékony fekete vonalat, egyfajta Kitörésnek tekinteni ezt a 3 zöldet, mint legalul. Csak ott közel 10%-os pattanás történt, itt meg 2%-os, itt is van különbség. Lent van egy kalapács gyertyánk 36knál, most 1 inverted hammerünk van, ami lehetne egy long fordító. Macus szokta emlegetni ezt az inverted hammert,de akkor holnap pattanni kell, ez az alapja.
A 3 zöld gyertya már magasabb "bázison" ücsörög, nem 39600-on, hanem 40k-n, longos jelecske, csak kellene még valami long -vételi jel. Lehet,h látják már a nagyok, én amatőrként l....szt sem látok. Amatőr vagyok, számtalanszor leírtam már. Június első felében kiderül, kinek volt igaza, kinek a tippmixe jött be csökkenő ék-ből kitörés, vagy mégis berottyan, de ahhoz USA támogatás is kell. (bár furcsa módon az OTP önmagától is esik-eseget), USA pedig ATH-n van, talán ez egy kicsit negatív. Valaki USA-t még innen is felfele, kérdés meddig tudják tartani a tempót, és mire.
Ez az én spekulációm: https://kephost.net/p/MjQxOTI3NA.png Anno Macibear szerette az "azonos dolgokat" vizsgálgatni. És ha már azonosság. A zöld vonal meredekségét lemásoltam fentebbre, ezt mutatom a vastag zöld vonallal. a 2 piros ~ dupla alj szerűségből, vagy csökkenő aljakból már 3 zöld van, az is stimmel. Csak az a különbség, hogy ott a 3. zöld kijött új tetőre, míg a 3. most egy csökkenű fej vállú alakzatot csinált. De még ez a zöld vonalka tarthatja. Ha nem tartja, akkor a piros kicsi sáv aljára esik: Myrath, nálad is kb. ez az ék alja. Ha ez a piros sávocska sem tart, az emelkedő zöld vonallal, onnantól validálódik a GAP szívóhatás 38800-39000-ig. 40k alatt az előző 2 zöldet ignoreálja, tehát be kellene állniuk alá, tartani.
jajj szegény dax barát, tudta mi vár rá, de a töménytelen sarki fény váró, képtelen elengedni a longját, már csak a GAP-nél. Én ezt tartom nevetségesnek, amig nem ment bele a GAP-be, addig nincs rotty. UGyanez vár az OTP-re, ha bemegy 40k, és 39,6k alá. Stop!