A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Egyetértek. Szerintem is lassan az alját kell, hogy fogja és talán érdemes lenne gyűjtögetni, mert a kamionok járják az utakat, nem beszélve arról amikor a vírusnak vége lesz. Üzemanyag olcsó, forgalom kicsi ez kedvez a teherfuvarozóknak. SZVSZ.
BEFEKTETŐI KÖZLEMÉNY
A Waberer’s elhalasztja az éves rendes közgyűlését
Budapest, 2020. március 27. – A WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt. (a továbbiakban: Waberer’s)
ahogy azt a 2020. március 20-án közzétett közgyűlési meghívóban is jelezte, ezúton bejelenti,
hogy a koronavírus járvány okán kialakult helyzet miatt a 2020. április 20-ra tervezett éves
rendes közgyűlése későbbi időpontban kerül megtartásra.
Amint döntés születik a közgyűlés új időpontjáról, a közgyűlés összehívásra kerül. A Waberer’s a
közgyűlési meghívót és az előterjesztéseket a rendkívüli helyzetre vonatkozó jogszabályi
rendelkezéseknek megfelelően teszi közzé.
WABERER’S INTERNATIONAL Nyrt.
Független a cégtől, vannak régi mondások: "ha valami jó hírre sem emelkedik, esni fog, ha valami rossz hírekre sem esik, emelkedhet." illetve: "buy the rumor, sell the news"- ez ugye a pozitív irányra igaz, másik irányba a fordítottja. ma nem nagyon voltak pánikolók és voltak vevők, pedig minden nap jön valami rossz hír. a mai képe kereskedés szempontjából nem volt rossz a sok rossz hír fényében/árnyékában.
A céget már maga az adóssága is komoly kihívás elé állította az elmúlt időszakban, erre most még rájött a válság, cégvezető is azonnal lelépett, pótkocsik hegyekben parkolnak, cég haza hoz kb mindent és leállítanak, maguk írták.
Most biztosan nem csak km alapú a fuvarok elszámolása, ha akár plusz napot kell a határoknál ácsorogni. Másrészről a Wabe költségeinek 80% változó ktg. Ergo, ha nincs fuvar, akkor nincs ktg sem. Ha véget érnek a határzárak, akkor visszaáll a szállítmányozás is a korábbi szintre (kivéve,aki időközben bedobta a törölközőt) Ezügyben a nagy tőkeerős versenyzők vannak előnyben, szerintem Wabe is ide tartozik.
nem vesszük bé ezt a sok süketelést a csődrúl meg a többi maszlagot egy 3000 ft ot érő cégrűl. egyébként a sok pancser itt csődrűl beszél holott nincs is csőd ,úgyanis - hadd jogászkodjak - azt bé köll jelenteni. de ha csőd lenne az se próbléma mert azért van a csőd hugy rendezze a sorait a cég.
Az alacsony olajárak miatt lement az üzemanyagok ára, a nagy speditőrök rögtön levitték az alvállalkozók fuvardíját. Mindez társult azzal, hogy visszaesett a termelés. Pillanatnyilag nagy túlkínálat van fuvarkapacitásból a piacon. Január, február amúgy is holt szezon szokott lenni, márciusban pedig a koronavírus megölte a piacot. Kínából a konténerek sem jönnek, így az erre specializálódó fuvarpiac is elkezdett más területre dolgozni ami szintén növelte a túlkínálatot. Az azonnali piacon nagyon nyomott árú munkák vannak, ráadásul olyan kerül ki oda amivel többet kell dolgozni. (a sz@r melót amit a közvetlen alvállalkozó nem akarja megcsinálni az kerül oda). Ilyenkor ez a baj az FTL munkával. A határokon több helyen hosszú várakozások alakultak ki, áll az autó a fuvardíj pedig futott kilométerhez van kötve. Ha valakinek most nincs fix megbízója (pl. termelő cég) akitől direktbe speditőr kiiktatása nélkül kapja a munkát annak még az is nehézséget okok, hogy a lízinget vagy a fizetést kitermelje. A kettő együtt szinte lehetetlen.
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link