Mi kell egy befektetéshez?"Nemrég döntöttem úgy, hogy társtulajdonos leszek Pállal. A zsinagógában közös ismerősünk, Bodnár Dániel mutatott be minket egymásnak. Az így létrejött kapcsolat vezetett a befektetéshez– mondta a Media1-nek az izraeli-grúz Shabi Michaeli, aki a napokban 50 százalékos tulajdonossá vált a 168 Órát és az Elle Magazint kiadó Brit Mediában." Rogán Antal tíz éve a barátom, de soha nem volt közös üzleti ügyünk
"Orvos még spécibb meló. Ők joggal sztrájkolhatnának. " . A legiiranyito felelosege szerintem meg nagyobb. Esetenkent nem 1-1 ember hanem 1-200 ember elete mulik azon hogy o hogyan dont hogyan iranyit. Altalaba itt is mindenki alapnak veszi hogy nincs tragedia baleset de azert e mogott eleg kemeny melo van es precizitas. Azert egy orvos felrekezelhet par beteget max mondjuk hogy o is emberbol van tevedhet. De ha egy legiiranyito elbassza es a foldbe all egy gep vagy osszeutkozik egy masikkal....
Apropó gázszerelés. Egy légiforgalmi irányító havonta átlag 12-szer van beosztva, 12 órás időtartamra, melyben váltott posztokon és pihenőidőkkel dolgoznak. 6-szor nappal, 6-szor éjjel, és ahogy kijön, vasárnap, karácsonykor, szilveszterkor. Ha két misi most a nettó, akkor műszakonként 165e forintot kapnak. Nálam pontosan két éve dolgozott egy gépész egy hétig, napi 150 ezret kért, persze számla nélkül. Két éve. Egy egységsugarú értelmi képességű gépész. És ezt olyan napon is megtette, amikor reggel fél nyolckor megjelent és negyed tízkor (!) már le is lépett. Meg az utolsó napján amikor dél után pár perccel végzett. De a többi napon is fél nyolctól fél tizenkettőig dolgozott, aztán elment a bótba vagy valami büfébe, délután egytől meg még megtolta 14.30-15-ig a melót. Az egyheti így végzett munkája egy misibe volt plusz anyag, amin nyilván szintén keresett. Ja, fél nyolctól nyolcig reggelizett a kocsibeállón kipakolt ládáján ülve. A kettő közül nem a légiforgalmi irányító akasztja le az irreális pénzt.
Az orvosnak a baleseti sebész és a mentős kivételével van ideje plusz vizsgálatokat kérni, konzultálni, a legjobban dönteni. A légiforgalmi irányítónak (nem légiirányítónak) ez nem opció, nem mondhatja hogy egy pillanat, mindenki álljon meg mert át kell gondolnom valamit. Szerintem ne tapsolj a jogaik korlátozásához, valószínűleg ők se akarják a te jogaidat elemezgetni meg meghatározni.
Egy éjszaka megjelent kormányrendelet (Orbán Viktor s.k.), mától betiltja a légiirányítók sztrájkját. Nem látom, hogy passzol ez Ferihegy megszerzésének szándékához, mert nem passzol. Vagy csak megint találtak egy maroknyi ellenséget, akitől megvédenek bennünket, így utazások idején?
- Tudjátok, akinek ad a kormány annak adatik. Innováció, intervenció, inkvizíció - ez a négy talán a legfontosabb. Aki nem dolgozik, annak nem lesz szállodalánca. Négy-öt körű föl kő kelni, és akkor hét-nyolc körül már lesz egy kastélyotok ... - Jaj, de mekkora hullámok ezek, Andi! https://youtu.be/W6Efnxiu32s
ORBÁN TAKARODJ !!!
- gazdasági barkácsolását
- a kormány / FIDESZ folyamatos hazugságait
- a magyarok, európaiak, EU, IMF, befektetők folyamatos lekezelő HÜLYÉNEK nézését
- gazdasági visszaesést
- korlátozott szólásszabadságát
- magyaroknak fél-ázsiainak minősítését
- az ellenség nélküli szabadságharcát
- Orbán Viktor magyarok nevében történő nyilatkozatait
- stb......
magyarul ma már nyíltan ki meri mondani, hogy
ORBÁN TAKARODJ!!!!!