Topiknyitó: Törölt felhasználó 2014. 02. 20. 15:09

EUR/HUF  

Sziasztok!



Sokszor foglalkozunk vele, gondoltam legyen egy ilyen topic is.



Szóval EUR/HUF.



308 átütésével szépen feljött már többször 314ig, de úgy fest itt mindig elakad, pedig a következő ellenállás 318 környéke lenne csak, mint történelmi csúcs.



Real:313 (ma volt 314,7 is)
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
combo 2023. 03. 14. 15:18
Előzmény: #39430  Madeinhungary
#39440
Aki egy kicsit is érti a dolgokat, az látja, hogy az EURHUF árfolyam elsősorban nem rajtunk (és nem is a chartokon) múlik, hanem a külső környezeten, azaz tulajdonképpen a szerencsén.
1) Továbbgyűrűzik a bankcsődpánik az USA-ban, ideges (kockázatkerülő) befektetők -> Rakétátás 400+ fölé.
2) Lenyugodnak a kedélyek, optimistává válnak a befektetők (FED lazításbannis bízva) -> Irány 380 alá.
Az 1) és 2) derült égből villámcsapásként jöhet, lásd múlt péntek, akár felváltva. (Itt most feltételeztem, hogy az MNB nem nagyon csinál semmit, ahogy tegnap.)
Madeinhungary 2023. 03. 14. 15:13
Előzmény: #39437  EURHUF_goes_to_haven
#39439
Én olvastam olyat is, hogyha sokáig forogsz a székkel körbe-körbe, elszédülsz. 
Madeinhungary 2023. 03. 14. 15:12
Előzmény: #39435  geza77
#39438
Semmi baj, g, nem tudja mindenki jól olvasni a tőzsdét, ne emészd magad emiatt. Kellenek palimadarak is, akiket mindig rászednek és azt hiszik, megyünk 400 fölé 😆
EURHUF_goes_to_haven 2023. 03. 14. 15:12
Előzmény: #39429  Fsociety
#39437
Nálam még nem tért vissza a csatornába, de nekem kicsit máshogy volt rajzolva ;) 
@Géza. Az enyém 150k-val vettem most van benne 180k 1 év után, és DPF gyári, figyelek is rá, vettem hozzá OBD olvasót figyelem mikor regenerál és akkor nem állítom le, vagy úgy időzítem a dolgaim hogy végig tudja csinálni. Városban nem használom kivéve nagybevásárlás, ahhoz kell a kombi csomagtartó :D.
Elkövetkező 2 hétre ti milyen eseményt láttok ami kihatással lehet a Ft-ra ? Én a hó végét látom még kritikusnak az Eu-spénzek ügye miatt, illetve hogy FED EKB és MNB hogyan sakkozik a kamatokkal. Ha USA tényleg megáll az egy érdekes helyzetet teremt, de olvastam olyat is hogy hiperinfla várható. 
Fsociety
Fsociety 2023. 03. 14. 15:11
Előzmény: #39432  TitusPullo
#39436
A-B-C ment fel így, korrekciónak teljesen jó. Korábban írtam,hogy ha befordul, akkor az 5.hullám lefelé már nagyobb TF-en dobhat egy divegenciát,és akkor ott lehet a vége (sztem az A hullámnak)
geza77
geza77 2023. 03. 14. 15:09
Előzmény: #39430  Madeinhungary
#39435
az jár a fejemben, hogyan ültél be 372őn fo$rintlongba amikor utána  382ről shortoltad 370et várva és talán még 380on rávettél egy adagot??????   és most boldog vagy, mert minden úgy alakult ahogy jó neked és hajrá dogtor mini szterelnö kúr különben is?!?!?!
https://www.tiktok.com/@rma_official__/video/7209692724126108934
tanrek 2023. 03. 14. 15:08
Előzmény: #39418  geza77
#39434

"összességében az elektromos nagyobb szennyezést jelent, mint a diesel"
Könyörgöm, ezeket az ostobaságokat honnan a bánatos @ból szeditek? És főleg miért terjesztitek olyan magabiztossággal, mintha a kérdéshez a leghalványabb közötök lenne?
(megjegyzem, anélkül, hogy nagyon elmélyülnénk a részletekben, pusztán paraszti logikával is minimum el kéne bizonytalanodni, mielőtt ezt leírod....)
geza77
geza77 2023. 03. 14. 15:06
Előzmény: #39421  ehe
#39433
igen a diesel a városban szennyez főleg itthon. Olvastam róla. Hatalmas probléma a sok átalakított kiherélt dpfes autó ami 1/1 tolja ki magából az olyan finom kormot, amit a pollenszűrő nem fog meg és a tüdőbe belemegy, onnan viszont nem ürül ki. A probléma sajnos ismét a pénz. A németek megveszik környezetvédelmi besorolásának megfelelően üzemeltetik és karbantartják, mert futja rá. A magyar az onnan levetett járműveket (10e eur 2010 2.650 ma meg 3.960) sem engedheti meg magának lassan hát még 1 nagyobb javítási költséget. Vagy nem is akarja megengedni kiherélik oszt jó napot.  A gép meg ontja magából a cuccot. Rákos megbetegedések szempontjából úgy emlékszem a magyarok élmezőnyben vannak Európában.
TitusPullo
TitusPullo 2023. 03. 14. 15:05
Előzmény: #39429  Fsociety
#39432
Tesztnek jó volt, csatornatesztnek, de megint a szokasos massziv impulzus, aktivan kereskednek vele, ez latszik
EURHUF_goes_to_haven 2023. 03. 14. 15:05
Előzmény: #39428  tanrek
#39431
Nyugodtan reflektálj rá, ha gondolod. Én amit eddig utána olvastam abból ezt gondolom. Ha tudsz olyat mondani, vagy linkelni ami erre rácáfol nyugodtan, kíváncsian hallgatom. 
Mikrózásnál nem gondokodok el rajta, de a cégnél van egy elég nagy napelempark saját is , de a cnc-k miatt nem elég természetesen. 
Mutass Prius átlag fogyasztást én nem hiszek a katalógus értékeknek, ismerősét próbáltam ki és az ő tapasztalati értékét írtam. Az ennyi.
Az én fogyasztásom saját, valós octavia 2 1.6 crtdi autópálya 90 tempomat ;)
Az MQB-s tapasztalat szintén valós, 1 hete voltunk oktatáson akkor ez jött ki. 
Leírtam, hogy jó DE NEKEM az én felhasználásomra, az én pénztárcámnak nem felel meg ? Ebből neked mégis mi baromság ?
Madeinhungary 2023. 03. 14. 15:02
#39430
Hát igen. Aki érti kicsit a dolgokat, az 390 felett forintlongba ült. Vajon mi járhat most gézu fejében?? 🤔
Fsociety
Fsociety 2023. 03. 14. 15:02
#39429
Délutáni update:
A korábban már vázolt csatorna fogja,szinte fillérre pontosan (megafonosoknál pezsgőt bontanak).
https://invst.ly/-j9h6
tanrek 2023. 03. 14. 14:56
Előzmény: #39426  EURHUF_goes_to_haven
#39428

Annyi baromságot hordtál össze a témában (ismét), hogy a bőség zavarától hirtelen azt sem tudom melyikre reagáljak...
Amikor a kajádat bedobod a mikróba, el szoktál gondolkodni azon, hogy az az áram honnan jön?
EURHUF_goes_to_haven 2023. 03. 14. 14:53
Előzmény: #39420  Fsociety
#39427
Az összes 1 hetes troll nicket az első személyeskedésnél jelentem :)
EURHUF_goes_to_haven 2023. 03. 14. 14:51
Előzmény: #39423  ehe
#39426
Prius szerintem az év átverése ha motor özemben 5,5-7l-t fogyaszt, míg a dízelem 90 el 3,9-4,5 ből megáll.. Ha nem sietek haza vagy melóban pályán külsőben tempomattal elhallgatom a podcasteket :D . 
Én soha nem mondtam, hogy nem jó semmire, de MINDENRE még nem jó, az én felhasználásomra jó lenne a napi ingázásra, csak sajnos pénzügyileg nem fér bele úgy hogy mellette albérletet és hitelt is fizetek. (cégnél promózzák az elektromos bringákat is 1000 el de 35km oda- 35 vissza azért max nyáron, ahhoz meg drágább mint a mostani autóm...)
Én jelenleg úgy gondolom, hogy második autónak, rövid távra, városba, tudatossan használva egy szuper megoldás, de árban még nem tud versenyre kelni a használtpiaccal. Elsődleges autónak az ÉN felhasználásomra és pénztárcámnak nem megfelelő még.
tanrek 2023. 03. 14. 14:47
Előzmény: #39407  kkv14
#39425

Jaja, mert ugye éppen kanyarban előztük a sógorokat, így aztán a béremeléseknek már csak a forintgyengülést kell kompenzálják... (különösen vicces, hogy a 15% arra sem elég, de ne kekeckedjünk...)
Mondd, te pontosan mire gondoltál, amikor ezt a hozzászólásod megfogalmaztad?
EURHUF_goes_to_haven 2023. 03. 14. 14:47
Előzmény: #39421  ehe
#39424
Városban? használható tömegközlekedés, bicikli, elektromos roller (feleségemnek vettünk egy Segway márkájút (csak az IP certified) rövidebb távokra / városban tökéletes az elektromos akár egy Renault Twizzy , de mint egy önző szemétláda annak azért az árát is elő kell teremteni, így sajnos nekem nem fér még bele.
Illetve azért azt halkan had tegyem hozzá, hogy a lithium se a fán terem, és attól, hogy a használat helyén még nem termel károsanyagot attól még az áram előállítása helyén bőven. (legyen az akár atom, gáz, szén stb stb. ) Megnéznék egy olyan grafikont, hogy ki az aki valóban napelemről tölti, és ki az aki simán a hálózatról. A tippen 80-90% ban hálózati. Én még amin elgondoldotam az egy balkon erőmű (max 600w os napelemrendszer amihez nem kell tároló akkumulátor és az inverterét egyenesen lehet hálózatra kötni, csak besegít a nappai fogyasztók táplálásában. Németországban az elektromos fogyasztásunk ~1050kWh / ÉV!!! Magyarországon elektromos bojlet miatt ennek a többszöröse úgy, hogy magyar országon palackos gázzal ment a főzés itt kinn meg elektromos kerámia lap + elektromos sütő... de ez már nagyon off topik. Remélem  megválaszoltam a kérdésed.
ehe
ehe 2023. 03. 14. 14:46
Előzmény: #39418  geza77
#39423
Ez a hazajárós autó még mindig egy fokkal szimpibb, mint az, hogy fú, fos elektromos nem jó semmire.
Horribile dictu lehet pár napra bérelni is akkor "megfelelő" "utazóautót".
Én se prius kategóriás autóra gondoltam, amivel ekkora távokat "kell" utazni, bár évente 4x még a vonat is beleférhetne... :)
EURHUF_goes_to_haven 2023. 03. 14. 14:42
#39422

Másik csoportból "kukker"től átemelve : Valahogy én is így gondolom, ha egy gazdaságban a pénz mennyisége folyamatossan növekszik úgy hogy amögött, vagy hatékonyságnövekedés, vagy plusz produktum és eredmény nincs az közép hosszú távon az érték mérőnek a leértékelődéséhez vezet. És akkor el lehet gondolkodni, hogy a Ft mögött az elmúlt 10-20 évben milyen plusz teljesítmény van, mikor a GDP növekedés stadionépítésekből és külföldi multinak éhbérérért dolgozó sori alkalmazottakból áll nagyrészt ?
. Financial forecasts #87562"
Ha a pénz kezdtek óta csak annál maradt volna, aki tesz is érte, hogy nála legyen - értsd, valami pozitív produktum van az mögött a piac szerint, amiért kaphat belőle, illetve a végtelen és bármikori teremtésének a lehetősége sem állt volna fenn  - akkor valószínűleg nem üresedett volna ki az értéke és nem indult el volna az felé az út felé, hogy majd ne érjen semmit sem.
Minden materiális dolog - legyen az az életnek bármilyen szegmense - elveszti az értékét akkor, ha csak úgy odadobjuk annak, aki nem tett érte, hogy jogosult legyen rá.
Hiszen azért hoztuk létre az "elismerést" és így egy "értékmérőt", hogy az azt megillető kapja meg méltó okból.
És mikor ezt a valamit eszetlenül elkezdjük adni mindenkinek és egyre többet és többet, akkor annak annyi lesz mint elismerő és értékmérő eszköz előbb-utóbb...
Szerintem."
ehe
ehe 2023. 03. 14. 14:41
Előzmény: #39414  EURHUF_goes_to_haven
#39421
Se te, se géza nem reagált a felvetésemre az általam felvetett egészségügyi kérdéseket illetően.

Topik gazda

Karterab
1 1 1

aktív fórumozók


friss hírek További hírek