Igen betetted,írtam is rá,hogy nekem nem kell új jó ez csak működjön. De ha lesz remélem az új rendszerhez nem lesz köze a mostani farigcsálójának:) Gyenge a főnökség,ha újra és újra ugyan azok a hibák jönnek elő és sok a panasz egyszerű lenne a megoldás:)
Ezért írok emailt már:)) Na de ott is kifakadtam múltkor a válaszukon, mert semmi nem történt és ment a reagálás rá! Aztán akkor csodálkoztam el, amikor panaszkezelési vizsgálatot indítottak! hmm Nem ellenem persze. :) A vizsgálati eredmény lényegét, be is tettem ide, ha jól emlékszem! Valami olyasmi volt a lényeg, hogy hamarosan jön az új rendszer és megszűnik a probléma.. Na ja!! :)) Ebből csak azt szűrtem le, hogy a rengeteg panasz ellenére, semmit nem tettek eddig, csak ha erélyesen, "kikelve magamból" válaszóltam vissza! Az eredmény nulla így is. 🤣🤣
ilyen válasznál elég rosszul reagálnék,ezért nem is szoktam reklamálni telefonon,jobb a békesség:) most se nagyon figyelheti,hogy lassan két napja nincs megoldva.
Elárulom, neked, hogy egy időben telefonom jeleztem nekik ha gond volt. Főleg a reggeli indulásnál szokott probléma lenni. Vagy az előző napit adta, vagy semmi adat nem jött, stb! Felhívtam a madarat és mondom neki, hogy nem jön adat! Azt mondja megnézi, mert ma még nem figyelte.. hmm :))
nálam péntek este frissült így jogos,hogy tegnap óta szar:) eleve az furcsa,hogy ez mindig elő jön ha hozzá nyúlnak,de az,hogy ezt jelezni is kell többeknek még gyászabb. nem ellenőrzik kiadás előtt? meg nem fér bele a munkaidejébe,hogy minden nap délelőtt ránézzen,hogy megye a szara.
igen én is úgy láttam, hogy valami frissítés lehetett egyik reggel, de még nem omlott össze, ez meglepő! Ahol nem egész forinton megy a lépésköz, ott megáll a tudományuk és akadozik általában a kötéslista is, sőt nem is hozza, de máshol is szar..! :)) Emailt egyből nyomni kell nekik, mert másképpen nem csinálnak vele semmit! Sok panasz esetén, aminek nyoma van, tenni kell valamit...! hmm Pár év múlva....:))
kereskedelmi programjukat kellen már rendbetenni, megint előjött a szokásos hiba (aminek megjavítása kb 2-3hét) utolsó ár 0, változás semmi, max-min semmi, viszont indokolatlanul ott van az indikatív ár, forgalom (db) semm, i kötéslista üres
Szemét erste, most már tenyleg elfogyott a türelem, hogy nem tudtok egy hónapot lehozni hiba nélkül a netbroker szarotokkal elmentek ti...... Ezért nektek kéne fizetni h bárki is használja...... Szégyen amit műveltek..... Mit is képzeltek.....
Ki kell másolni, akkor bejön.. Ersteben az atm kp. felvétnek is szép díja van, 1,49%+0,6%+149 forint.. Nálam felejtős a kártya is.. ---- A Netbrókerben dobtam a Futuresben összevett Erste Megtakarítási Alapok Alapját, 1-2% hozamért nem fogok semennyit se gyűjtögetni...
Erste Értékesített lakossági bankszámlák és díjcsomagok díjai és jutalékai https://gate.erstebank.hu/ebh_internet_hird_frontend/document/download?documentId={F70F9F22-E563-42F7-A041-43C5D6221AF6} . Nem tudok jobbat, jóformán minden számlacsomaghoz elvárás a rendszeres jóváírás, különben drágább a számlavezetés. A prémiumhoz meg 12 milliós egyenleg kell, de 1458 ft./hó vezetik..
ERSTE NetBroker
A telefont nem veszik fel!!!