Az EBITDA azt mutatja meg, hogy minden költség és bér kifizetse után mi marad a cégnél. Ezt aztán adósságtörlesztésre, beruházásra és az eredmény flehasználására lehet költeni. Az adósságtörlesztés adott, a beruházás és az ererdményfelhasnálás pedig döntés kérdése.
Lesz 20-25 mrd Ft az EBITDA. Én amondó vagyok, hogy ennek mondjuk a 25%-át fordítsák saját részvény vásárlásra. 5-6 mrd Ft 250 kereskedési napra elosztva 20-24m Ft/nap. Azzal a forgalommal minden nap top10-es részvány lenne, de a napok nagy részében top5. És akkor úgy már felkeltheti sok intézmény érdeklődését is. Eleve cél a stratégiában a likviditás növelése.
Ez is megy szépen a helyére!! A100ft -os osztalékért vették ész nélkül.Most éppen -160-on van. A BIF is hasonló. Emelkedett 120ft-ot 45ft osztalékért. Azóta lement 100-at.
Jó befektetés az Autowallis részvény. Se osztalék, se árfolyam emelkedés(nagy esés) és még nem is likvid mert forgalom sincs. De majd a távoli jövőben változhat ez vagy még sem.
Valamit félreértesz, ez nem jóslat, hanem belső érték számítás. Maga a számolás kizárólag szakmai alapon megy. Ami a modellben a jóslás, az a cég későbbi működési számai. Eddig azokat azonban mindig túlteljesítette a társaság.
Nagyon vicces volt a Concorde elemzőház 205 forintos részvényenkénti ár jóslása. Még a 100 forint is magas léc lett neki. Ez a csodás jósda csak arra volt jó hogy megint pár kisbefektető bevásárol közben meg a vezetőknek kiosztott részvényektől megszabadulnak az illetékesek. Hol van már a 117 forintos saját részvény kibocsátási ár.
AZ,hogy esik vagy sem legfeljebb érzelmi hatást vált ki.Jelen helyzetben csak annyi jelentősége van,hogy menyi papír cserél gazdát ilyen áron! Majd amikor beindul az emelkedés ,amikor konszolidálódik a helyzet,akkor ez is szépen fog emelkedni.Ehhez még idő kell! Türelem.
A másik:Az eladók minden áron el akarják adni a papírt és kicsit lejjebb mennek az árral. Ez nagy hiba. A VEVŐ MEGVENNÉ TÖBBÉRT IS,DE Ő"RÁÉR".Kivár,mert úgy is jön valaki és odaadja olcsóbban.Az eladónak kellene kivárni és akkor a vevő előbb-utóbb megvenné drágábban is,mert azért adott megbízást mert venni akar Egy kicsit magasabb ár nem fogja eltántorítani a vásárlástól. Vagyis az eladókkal van a baj!!
Mert lopnak , csalnak , hazudnak. Q1 nem auditált , azt hazudnak amit csak akarnak. 10%os zuhanás a kisker forgalomban! Zsugorodó jövedelmek , 20% feletti hitelkamatok. Évi 50ezres népességfogyás már 42 éve. Fiatalok húznak el nyugatra ebből a mocsadék országból. Ebben az országban évről évre egyre rosszabb! Ez ígyis marad örökre.
Sajnos mindíg a globális hátteret nézik,pedig egy adott cég saját eredményeit is figyelembe kell venni. Azért mert nem megy az építőiparnak,most is van olyan építőipari cég amely nagyon nyereségesen tevékenykedik.
Nem a céget temetjük,a részvény árfolyamával van baj.Meg azokkal a kisbefektetőkkel,akik minden képen szabadulni akarnak a papírtól. Most is nem többért kínálja,hanem kevesebbért,mint az utolsó kötés. Menekül a papírtól és sajnos ezek vannak többen nem pedig a vevők.
Mert az autóipar ciklikus, sokan kiszálltak, sokan véreznek az elmúlt évek után. Kevesen maradtak a piacon. A számok magukért beszélnek, ha egyszer megindul, akkor meglesz indulva és mehet a rinyálás, hogy 200on sikerült beszállni. De ott már jönnek a nettó eladók, de a rózsaszínköd azt fogja mondani, hogy vedd, és vedd, de az már késő lesz. Jön a beragadás és a vezetőség hibáztatása. Nincs új sztori a nap alatt :)
A cég jó, a befektetési manager végzi rosszul a dolgát, ha egy cég féláron forog osztalék politika nélkül. Eltelt lassan 6 hónap érdemi növekedési hír, befektetési hír nélkül. Ha olyan krva jól meg a cégnek, akkor miért nem érdekel senkit a piacon?
igen öntik is a rv-t a piacra a beragadtak (is)....nem véletlenül nem emelkedik..... forgalom szinte nulla egész évben most van forgalom aki tud szabadul tőle amíg van forgalom ez látszik kb 100m forgalom 2 nap alatt és 100e pakkok vannak a könyvben 100-102 stb
Szép csendesen elindul lefelé,mert megint az aktuális ár alatt is eladják!AZ elmúlt 3 hónapban volt annyi mozgás,hogy most 95 -nél haszonnal lehet eladni.Legalább ilyen forgalom kellene hosszú távon ahhoz,hogy tovább emelkedjen.
ha itt most sikerülne megfogni, akkor simán mehetne feljebb. a 100Ft ember most elosztotta a pakkját és behozott 50K-t 99-re. őt kellene kibaszni onnan.
sosem lesz egy topmanager bérezésének 50% alapja rv. percek alatt tönkreabasznák az ráfolyamot. mondom, AP már 160-nál úgy szórta mint majom a lisztet.
Igen ,de tegyük fel, egy jó manager éves dellája egy ilyen cégnél 100m Ft. Nagyon nem mindegy neki, hogy ezt 1/1 cashben kapja, vagy 50% cash + x db részvény. Számítani fog, hogy azt a részvényt milyen áron tudja majd eladni. Vagy mekkora osztalékot tud felvenni belőle.
A.P -ről anno még az ősidőkben kiderült, hogy két kézzel szórta a nyeremény sajtpapírját a piacra, szal róla simán elképzelem, hogy túlad rajta, csakhogy megtankolja a cabriot.
Érdekes ez a Concorde elemzés 23-ra és 24-re is egészen jó eredményeket prognosztizál,ennek ellenére a céláraon alig változtat.Egyébkénk is olyan hervadt a cikk! Ír itt demográfiáról,lakás piacról mindenről ami nem tartozik ide!Magyarországi eladásokról,eu-s eladásokról,de a wallis nem ezeken a piacokon érdekelt zömében!
vicces hogy alig több mint egy havi árbevétel szinten forog a papír
elképesztő amit csinálnak ebben a cégben - le a kalappal a menedzsment előtt - úgy tűnik hogy sikerül jól elkölteniük a befektetőik pénzét - gondolom hamarosan helyére kerül a részvényárfolyam is
ez a volumen (árbevétel és profit) talán most már valami komoly befektető figyelmét is felkeltheti
2019-ben rv szám ~271m 2023~442m szóval simán lehet nyomtatnak még részvényt és akkor lehet itt bármilyen eredmény :-D ráadásul a kisker forgalom szerintem jelentősen csökken majd Q2-ben és a marzsok is alacsonyabbak lesznek valószínűleg
AutoWallis Nyrt+topic