Mivel igény van rá a fórumon nyitottam egy új OTP topikot, aki akar ír ide.
Lakás, ingatlan topikom troll mentes lett a moderálásom mellett, és az egyik legpörgősebb topik lett.
Írjatok ide, ha van kedvetek.
Hasznos fórumozást!
Minden jót, kitartást Neked! Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
Törölt felhasználó2022. 12. 25. 21:26
Egyébként megköszönök minden kritikát, hozzászólást , véleményt. Ha úgy tűnik is, hogy győzködni akarok másokat,- függetlenül attól-, mindig elgondolkodom azok véleményén. Örülök, hogy itt lehetek, tisztelek mindenkit. kezdő vagyok ezért sokszor nem sikerül normálisan fogalmaznom. További Boldog Karácsonyi Ünnepeket minden kedves fórumozónak.
Fele tőkém van OTPben ezenkívül Telekomban vagyok és 3 kicsi részvényben,mert azokat meg szinte "kötelező" tesztelni annyira alacsonyak az árfolyamaik.A háborúnak meglett az a hatása, hogy rendkívül lenyomott mindent. 5ből 4 részvénypakkom zöld. Az OTP per pillanat piros mert régi vételemet nem vettem vissza. De összességében pozitív az idei évben az OTI is.. Jó én egyértelműen longban ülök az tény..Short az nem a kezdők szintje ugyhogy kihagyom..Sportfogadásból jöttem át, ugyhogy idegekkel jól bírom:_)) Nem az észt akarom osztani, csak mindig azert irok be mert sok emberhajamos a pánikra.. Tipikus magyar ember módjára sok embernek semmi nem jó..Jön egy negatív hír egyből jön a világvége hangulat. Csak ami irritál hogy ahogy Kovko is írta, ne dőljünk már be folyamatosan ugyanannak a gumicsontnak..Ugyanazokata témájú cikkeket olvassuk már lassan egy éve. Ismétlem nem fogunk megkapni minden uniós pénzt.. Az OTP ha most esne 1000 pontort egy nap alatt akkor sem aggódnék mert ezta szintet visszafogja hozni..