A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
Tesla? Egyelore a legjobb es legkeresettebb autokat gyartja. http://keptarhely.eu/view.php?file=20200117v00rqebjs.jpeg . Hol van ehhez kepest a WABE? Meeg nincs is recesszio, meg nem is latni mekkora csokkenest okoz Brexit, egyelore meeg az uzemanyag arak sem emelkedtek, Es megse kepes profitabilisan mukodni? Ossze sem lehet hasonlitani.
Erste elemzés: . Ma reggeli elemzésünkben 2.411 forintra (7,1 euróra) vágtuk a Waberer’s részvényekre vonatkozó 12 hónapos célárunkat, melyet a DCF alapú értékelésünk alapján határoztunk meg. Ajánlásunk a célár és piaci ár közötti jelentős különbségnek köszönhetően Vétel. A cég az elmúlt negyedévekben tetemes veszteséget halmozott fel, ezt bizonyos esetekben a rugalmatlan fuvarszervezés, más esetekben az új szoftver bevezetése is okozta. Természetesen az iparági környezetben bekövetkezett változások is szerepet játszottak abban, hogy a cég nem tudott elég rugalmasan válaszolni ezekre a változásokra. Az ebből adódó problémák már jó ideje láthatóak. Válaszként az új vezérigazgató irányátásával komoly átalakításokba kezdett a Waberer’s, ami az elkövetkező negyedévekben hozhatja meg gyümölcsét, s végeredményben egy olyan cég jöhet létre, amely sokkal rugalmasabban válaszol a környezetben bekövetkező változásokra. Ennek keretében az értékesítési csapat megerősítése és átszervezése mellett például a tervező szoftvereket is átalakítják, és még lehetne folytatni a sort. Mindezeknek köszönhetően a második félévtől már látványos javulás lehet az operációban, amely az elkövetkező két évben teljesedhet ki. Az első jelek már láthatók. Azon túlmenően, hogy voltak már olyan hónapok, amikor az átlagos kamion kihasználtság a „régi szép időkre” emlékeztetett, az új értékesítési koncepció eredményeként sikerült egy újabb jelentős szerződést elnyerni (Audi). A jelentős, mintegy 80 millió euró értékű (pl. P/E értékelés) biztosítási üzletág sorsát is felülvizsgálják. Az eladástól a megtartásit bármi történhet. Mindenesetre ennek az üzletágnak az értékeltsége nagyobb, mint a teljes Waberer’s jelenlegi tőzsdei kapitalizációja, ami jól mutatja a részvény alulértékeltségét.
Decemberben életbe lépő Audi-szerződés támogathatja a negyedik negyedév eredményét. . A vállalat vezérigazgatója optimista hangvételt ütött meg, és az elindított változtatások a következő negyedévekben már érzékelhetőek lesznek véleménye szerint. . Plusz a kamion perből befolyó extra pénz.
A cikk megjelenése óta kb. 15%-ot esett a papír. Lehet magyarul kellene , mert nem értik az invesztorok. Hahahaha. Egyébként itt 1100 környékén mintha lenne vevő, csak valami majom megönti mindig. Így érthető módon minek jönnének még feljebb.
A Concord WABE anyaga elkepesztoen pocsek minoseg. A lenyeget jol leirja: a ceg legnagyobb szegmense, az ITS (internat. fuvarozas), ami 70% reszarany, meg annal is gyengebb mint tavaly volt...pedig az is pocsek volt. . Az arbevetel zuhant egy ev alatt -12%-ot, Q3-ben az EBIT margin 9,2%--->6,6%-ra esett vissza. A ceg egyszeruen onkoltsegen sem tud mukodni. Igy aztan, bar a tobbi szegmens nem romlott sokat, egeszeben a net veszteseg - 2.7M EUR ---> - 5,6m EUR novekedett. . Es mi a Concord konkluzioja? " Opinion: We reiterate our recommendation on BUY, with a TP of HUF 1,785 per share. " . Kerekperec? a ceg pocsek, a veszteseg novekszik, de azert VEDD ! A chart meg igy nez ki: . http://keptarhely.eu/view.php?file=20200114v00rpye7x.jpeg . Sajnos tovabbra sem varhato Q4-ben fordulat, es folytatodik az arfolyam erozioja. A brexit miatt csokken a fuvarozasi kereslet, es az uzemanyag ar emelkedes mellett a soforok bernovekedes tempoja is magas. WABE_nek romik a verseny-helyzete.
Köszi,ez az elemzés csak ügyfélnek érhető el? Ez november 08-i,februárban jön az új elemzés,a jelentés után. Más vállalatokat is megnéznék,OTP,MOL,Richter.
Szerintem az eredmény az nem kérdéses. Az EU is kimondta a kamion kartellezést. Inkább az, hogy mikor jön és mekkora összeg lesz végül. Lehet peren kívül lesz megegyezés?
Látjátok, mondtam én, hogy Hathor azért kezdi szidni a papírt több fórumon is, hogy tudjon belőle csemegézni. Mondjuk kis hal ő ahhoz, hogy nagyon megrántsa a papírt, de azért néhány 1000-et fel akar szippantani a remegő kezűektől. Amint megérkezik ide a napi tucatnyi hozzászólásával és felbeszéléssel, akkor legyetek éberek, és kezdjetek eladásokba.
Azért remélem a most decemberben elindult Audi meló is hoz bevételt a logisztikai üzletágnak. A kamion kihasználások is egyre jobbak. (ezt olvastuk, meg írták is nekem). Bízok benne, hogy fordul a dolog és nyereségesek lesznek hamarosan a fő üzletágak is. Meglátjuk. Illetve , ha jönne a kamion per pénze, az dobna egyet rajta. Itt kérdés az, hogy mikor.
Igazad van, bizony eleg alapos a gyanu, hogy 1600-2000Ft/rv er a biztosito. Nade, ha a WABE fo uzletaga, a szallitmanyozas/logisztika kozben evi 15-20m EUR veszteseget csinal, egyuttesen is vesztesegesek, plusz mar van 300m EUR adossaga hozza? . Ha osszekotsz egy szeep piros almat egy megrohadt nagyobbal, akkor mennyit er a ketto egyutt?
Ja meg az elemzéseket olvasva 1600-at ér csak a biztosító, akkor itt 1100 körül nem jó befektetés az alapok kedvence? Na megyek, lassan indul az esti buli. Sikerekben Gazdag Boldog Új évet kívánok Nektek!!!
Végre már. Mit szarakodnak már ennyit a brexittel? Nagyon balfasz módon hozták le a brexitet az angolok. Már-már szánalmas kategória. Cameron 2016-ban beleszart a ventillátorba és lemondott. Jó srác. 3 év nem volt elég kilépni. Áj.
Azt a tegnapi szép piros gyertyát is direkt rajzolták. Feltűnő volt az elején a 2K-s vétel. Ott lehetett tudni, hogy csak rajzra kell a magas nyitó. Végén meg rádobtak 4K-t, hogy biztos ami biztos napi minen zárjon. Nagyon gennyeznek a papírral.
Egy nagyobb genya nyomja le, a beszart kicsik meg csak segítenek. MIkor kezdi magát összeszedni és vevők is beállnak, akkor szarik bele a ventillátorba. Remélem csak idén kell megszabadulnia a tételtől. Utána abba marad az eladói nyomás. Tulajdonképpen az 5100 HUF-os IPO óta esik. No comment kategóra.
Ez volt a TA projekcio amikor WABE emelkedett, es 1500-nal jart, meeg szeptember kozepen . http://keptarhely.eu/view.php?file=20190917v00q3n11b.jpeg . Ebben most itt tartunk, 1135 szintnel, a napos charton. Jol latszik, hogy eppen begyorsulni kezd az eses. Nem is meglepo ez most, mert ev vegen adozasi okokbol is, sokan eladjak a bukott poziciokat. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20191222v00rovjck.jpeg . Viszont. Miutan megteszteli a 922 Ft-ot, az utolso aljat, nos, az mar lehet egy jol utemezett vetel. Meg egyszer megtesztelheti utana is, plane ha ala szakad. Tovabbra is, valoszinunek tartom a 750 szintet, mint kovetkezo minimalis target. . De valoban: Ha WABE nem dol ossze, es nem alakul ki fizeteskeptelensegi csodhelyzet . beszuras: vigyazat: oriasi az adossag, nettoben is kozel 300m EUR, mikozben az egesz Equity 120m EUR korul van. Tehat abszolut megeshet hogy WABE nem birja el a negyedevenkenti 5-10m EUR veszteseg-novekedes mellett a ceg az esedekes banki kamat/adossagtorlesztesi fizetesekeket, es legalabbis atutemezni kell… .. de az mar esetleg egy jo vetel lehet 822-750 arfolyam savban. Csak eppen oriasi a kockazat is hozza. . Summary? WABE tovabbra sem invesztalhato ceg. Egyszeruen jozan invesztor szamara nincs abban az allapotban.
Igen tény, hogy lent van az árfolyam, de bármi lehet. Igaz felfelé nagyobba tér. Egyébként válaszoltak a levelemre. Nem nagyon voltak benne konkrétumok. A kamion per folyamatban. A biztosító stratégia felülvizsgálatárol nem nyilatkozhat. Fordulatra utaló jelek kezdenek megjelenni és optimisták a jövőre nézve és bíznak benne, hogy ez az árfolyamban is tükröződni fog. Szóval ez van. Ezt már kb. tudtuk. Szóval új infot nagyon nem kaptam.
Természetesen bármi megtörténhet, de az elemzők felfelé várják a papírt. Én csak pozitív véleményeket hallottam a jövővel kapcsolatban .Persze igaz, hogy mindig van lejjebb, de sokkal nagyobb az esély arra, hogy a közeljövőben jelentősen erősödni fog a részvény. Pl. Kamion-per lezárása januárban, fordulata jelentésekben, és amit még nem tudunk..
Alacsony az arfolyam, tehat nem eshet tovabb? uff. ;-) Minden TA szabaly ugy szol, hogy ennek a WABE chartnak az eddig melypont, 922 Ft, masodik megtesztelese ugy 90% valoszinusegu, es ugy 75% valoszinuseggel joval ala megy.
Nagyon bízom a Waberersben, annyira lenn van az árfolyam, hogy innen már nem eshet tovább. Épp most égettem meg magam a 4IG-vel, azon gondolkodom, hogy még veszek Wabsot. Jövőre be kell, hogy induljon, az elemzők is ezt várják.
Akkor fundazzunk egy picit. A WABE kilatasai becslesere a Freight Index kivaloan hasznalhato. Mert ha novekszik, akkor tobb munka van, javul a piac. . Nos, a Cass Index az USA piacat meri, es bizony, az idei gorbe a tavalyi alatt szalad. Ugy 5-7% nagysagrendben. 2016-17-18 evekben nott, 19-ben esett. Ha az USAnak nem megy jol, akkor sokan megfaznak. . De nem mutatnak sok jot a Baltic Indexek sem, jelenleg esnek a trendek. De szezonalisan amugy is, okt-nov-dec gyengebb honapok. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20191209v00r9bn7v.jpeg. . Szoval, nem szamitanek arra, hogy WABE pozitiv meglepetest okoz 2019 Q4-ben. Amugy a piac sem. WABE chartja egy ujabb le-impulzus mozgasban van. Uj ATL iranyaba. . http://keptarhely.eu/view.php?file=20191209v00rhy14r.jpeg
Szia, OK. Köszi. Az tuti. hogy a Wabinak kedvez szerintem. Bár írtam, más ügyben is a befektetési kapcsolattartónak, de nincs még válasz. Nem látszik (még), hogy az alapok kedvence, de várok.
Helló! A " Kamion " per eredmény hirdetését januárra tolták. Az pedig nagy valószínűséggel a Wabs-nak fog kedvezni. Addig ki kell bírnunk, hogy ne essen nagyot az árfolyam. Utána könnyebb lesz.
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link