Megkérdeztem a brókert, aki csak az ezüstben látott tavaly nyáron fantáziát, ez van előtte is ő javasolta a Magyar Telekomot, de az is sajnos behalt az osztalék szinten tartása mellett a tavalyi évben ,így veszteséges volt az is.
már bocsi, de ezüst fronton már kb. vérfagyasztó a hangulat, a "gyorsan sokat akarok keresni" típusú emberkék nem igazán errefelé csoportosulnak mostanság...
Nem bántásból írom, de kezdőként nem nyersanyag-certikkel kellene kereskedned. A nyersanyagokat talán a legnehezebb lekereskedni, hosszú idő kell, mire ráérez az ember. Tudom, hogy vonzó a "rövid idő alatt sokat kereshetek" stílus, de ennek az ellenkezője is igaz! Sok sikert!
Igyekszem, de még kezdő vagyok,de igyekszem! Silver02 (Erste) Certim van teljes kitettséggel (sajnos megint hülye-mohó voltam). Amit leírtál, azt úgy értetted, hogy ezen az arany ár mellett "teljesen jó" az ezüst árazása, vagy valami mást. Köszönöm szépen. 2017.06.12-én vettem a certiket, a certi jövőre jár le. A certi jeelnlegi ára: 412. Én 463 -on vettem...........akkor kb. 273 volt a dollár és kb. 16,9 az ezüst.
az ezüstbányászok - az alaptermékhez viszonyított ár tekintetében - azonban egyáltalán nincsenek lemaradva az aranybányászoktól... http://schrts.co/4xTLJq
már minthogy a két "jeles" csatorna fő profilban feldumálja a piacot (már amennyire lehetséges ez) a maestro inkább csak érdekes színfoltként jelenik meg ott a doom and gloom nézeteivel, amelyekre azért érdemes odafigyelni, mert ezt a buborékot ő kezdte el fújni dot com és housing bubble leánykori neveken és neki nem sok illúziója azzal kapcsolatban, hogy ez hová vezet...
Az a nagy helyzet, hogy SENKI nem mondja meg, hogy merre mennek majd a piacok, mindenki maga dönt és felel a döntéseiért. A nagy befektetők, bármit olvasok vagy csatornát nézek, CNBC, Bloomberg, senki nem tudja mi jön és ez így normális. Senkinek nincs kristalygömbje. Jó szerencsét mindenkinek, majd az idő megmutatja :)