Transzfernal befogadasi nyilatkozatot kell kerni de elotte tajekoztatni kell oket,hogy mi lesz atkuldve pl reszvenyek Mol milyen szamla pl normal stb..,ha tudjak fogadni akkor emailben megkuldik nyilatkozatot amit tovabb kell kukdeni a transzfert indito felnek.
Szamlanyitas egyszeru vagy KBC kozpont vagy a kijelolt K&H bankfiokokban lehetseges de idopontot lehet foglalni online a kbc oldalan.Par ora alatt aktivaljak mobilbrokert (mobildigipass) ezen keresztul lehet belepni,aktivalni webbrokert es szerzodeseket alairni.
Köszi Gyula. Azt hiszem, hogy hétfőn elkezdek a KBC-nél érdeklődni, mert most csak 2 értékpapírom van, annak más a hordozási költsége, mintha 3-4-10 lenne. A Random költsége már most nagyon sok, gyakorlatilag a befektetésem a tranzakciós költségre dolgozik, ezt nem szeretném hagyni.
Ahova én átmentem az sokkal drágább. Nagyon sokkal. Ezt úgy kompenzálják, hogy néha tényleg nagyon jó tippeket kapok, és keresek vele. De ehhez viszonylag sok pénz kell. Nem diszkont cég. Magyar alap kötés 5.000 Huf, Daytrade csak 3m felett. Külföldi alap kötés min. 10.000 Huf. Különben 0,3% kiemelt ügyfélként. Ez van.😥 Direkt kereskedési felület nics, csak dedikált üzletkötő. A brókercégek rangsorában az 1-3 között van általában. Nem az első.
az alábbi levelet szept. 9-én küldtem az info@ersteinvestment.hu címre, de azóta sem válaszoltak. Tárgy: NetBrokerGO alkalmazás T. Cím! Érdeklődöm, és remélem, hogy válaszolnak is rá, mert ez nekem nagyon fontos.Akár androidos, akár ios-os oprendszer alatt a képernyőolvasó bekapcsolása használatával tudnak-e a vakok kereskedni, A tárgyban megjelölt alkalmazással.Látják-e a választott papírjaikat, változtathatják-e a papírok sorrendjét stb. stb.Tapasztalataim elég elkeserítőek, amennyiben még mindig csak egy S8-al tudom az RC Mobilbroker alkalmazását használni, öbb éve komolyabb fejlesztés vagy javítás nem történt, hiába panaszkodtam. Pl. a Mobilbrokerx-nél a menübe nem lehet képernyőolvasó használata mellett belépni, hiába vettem egy S21 5G-t. Évek óta semmi változás.Nézzék természetesen azt tudomásul veszem, hogy elenyésző a vak felhasználók száma, de a 21. században – úgy látszik senki nem veszi komolyan az infokommunikációs törvényt!!! Várom mielőbbi megnyugtató és már okt. 1. utáni használhatóságot garantáló válaszukat. Tisztelettel: LS (teljes név)
Számomra döbbenetes az hogy 5 év alatt semmit nem fejlesztettek az Erstések a kereskedéai felületükön! Mondjuk a Randomosok se nagyon babrálták már! NYITOTT SZEMMEL JÁROK! ha lesz jobb a KBC nél akkor onnan is eljövök.
Sziasztok! Én is még egy pár napig Randomos vagyok... ☹️ Olvasom,, hogy mennyire sz@r a kéréskedesi felülete az Erstenek.. Miert nem írunk egy kérvényt, hogy ha már így elnyelte a Randomot az Erste, minket felhasználókat meg sem kérdezve.. akkor legalább az Erste felhasználói applikació minőség legyen meg mint a Randomnál volt, vagyis vegye át( még ha modositva is) a random kereskedési felületeit. Ez sem volt tökéletes ( én a netboon-t használtam) de kis türelemmel használható volt. Ahogy hallom az Erste-jé még rosszabb. Annyi becsületet megadhatnának akkor már nekünk, hogy törekedjenek javitani a szolgáltatást és nem csak a több pénzt beszedni.. Lehet hogy ha látnánk egy kis törekvést a profeszionalizmusra felőllük, mi, exRandomosok könnyebben elfogadnánk sorsunkat. Szóval..a lényege ennek a szövegnek... irjunk egy közös kérvényt, hogy elvárjuk az Erstetoől kereskedesi felületeik javitasan!
Kedves Randomosok! Volt Citiskent, csak egyet tudok tanacsolni: Meneküljetek. Fut-Fát ígértek, semmi nem teljesült. Egy volt Erstes és Citis ügyfél. Szerintem az Erste égeti a saját és a ti pénzeteket is ezekkel a felvásárlásokkal. Citi, Random, Commerz. A Citiről tudom, hogy totál bukás. A többi most megy.
Így van! Lássa csak ez a tróger banda, hogy sokan nem örülünk. Virag Feri, neked meg köszi, hogy másodszor is beszopattál az eladással. Inkább emeltetek volna díjakat, de maradt volna a Random.
random capital
megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.
más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?