Lehet, hogy máshol van a hiba, nézz utána. Nálam folyamatosan megy, a héten egyszer állt meg, mint kiderült, a net szolgáltatónál volt egy rövid kimaradás.
Megint kidobott ez a fos Randi és nem tudja rendesen visszatölteni a könyveket és az árlistát miután újra beléptem! Bazmeg ez így nem biztonságos! Mi a faszért nem tudják ezt normálisan működtetni esküszöm ezt az egész magyar tőzsdének nevezett bohóckodást be fogom fejezni
Olyan fejlesztésekre gondoltam, amit az ügyfelek számának növekedésétől függetlenül is meg lehetne, kellene csinálni. Pl.: a Randin, Netboon felületen lenne mit fejleszteni. Úgy látom, hogy sokan szeretik a céget és szeretnek itt kereskedni, ezért lehet akadnának olyan ügyfelek akik értenek hozzá és szívesen segítenének a fejlesztésben némi kedvezményért cserébe (pl. jutalékmentes kereskedés, free time stb.). De még így is a Randi kereskedési felülete egészen jó színvonalúnak számít a magyar piacon. Ha az RC kicsit felturbózná a desktop és a netes felületet és tudná tartani a jelenlegi jutalékokat, néhányan lehúzhatnák a rolót a magyar brókercégek közül.
folyamatos az ügyfélszám növekedés is , egyrészről mindig vannak újak felnövekvő generációk másrészről hála és köszönet a konkurenciának mert annyira szar rendszereik vannak hogy tragédia elég csak beolvasni az otpdirektbroker vagy a kbc topikokba és akkor még az erstéről nem is beszéltünk ami állandóan szarakodik
Tartok tőle, hogy most a vírus okozta piaci turbulenciák okozzák a hirtelen megnövekedett érdeklődést és forgalmat, ami elég ritkán szokott lenni, úgyhogy nem feltétlenül éri meg ilyen terhelésre méretezni egy IT-t sem...
Sziasztok, az RC oldalán van vhol "termék" lista (részvény, etf) mert én nem nagyon találtam. :D pl SnP500at lehet venni náluk, vagy azt követő indexet? Köszi
Én még új vagyok a Randomnál de az észrevételedet én is meg tudom erősíteni, vittem is nekik két új ügyfelet egy héten belül. Azért remélem, ahogy növekednek, lesznek fejlesztések a rendszerükön illetve a platformon is.
Pozitív,hogy a sok munka mellett is követi az ügyfelei észrevételeit ! Már másnap megérkezik a válasz is, ami korrekt hozzáállás...Nem mellesleg 2 évig ingyen adta a 10-es 20-as könyvet...
Korábban is írtam de most is megerősítem, nincs még egy ilyen Brókerház tulajdonos aki ennyire szorosan interaktívan követi az ügyfelei észrevételeit! Le a kalappal és minden tisztelet kijár ezért. A magam részéről köszönöm a munkát amit végeznek az ügyfelekért azzal együtt, hogy ez nyilván közös érdek. További munkasikereket kívánok
Jó reggelt kívánok! . Köszönöm a megszólítást (bubu). Sajnos valóban
küzdöttünk némi túlterheltséggel, amit tegnap 10 és 11 óra között
sikerült megoldani, legalábbis a továbbiak azt mutatták. Nagyon
köszönjük mindenki türelmét és bizalmát. Egyszerűen arról van szó, hogy
sokszoros terheléssel haladunk. A magyarázkodás kettős. Egyrészről
boldogok vagyunk, másrészről napi 16 órát dolgozik mindenki a Randomban,
hogy megfeleljünk mindennek. Azt tudom továbbra is ígérni, hogy rövid-,
közép- és hosszútávú intézkedések sorát hozzuk, hogy "bármilyen"
terhelésben zökkenőmentesen haladjunk.
Lehet több devizát tartani TBSZ-en. Nekem is ilyen. Én főszámlára utaltam és amikor szükségét éreztem áttettem TBSZ-re. Ha direkt TBSZ-re megy és onnan vissza akarod venni akkor megszűnik a TBSZ számla és abban az évben már nem lehet újat nyitni. Ezért érdemes a főszámlára tenni és ha kell átmozgatni a TBSZ-re. (gyakorlatilag azonnal jóváírják a TBSZ számlán) Az átváltósat én nem csináltam mert direktben (euro)devizát utáltam ezért arra nem mondok semmit.
Sziasztok. Szeretnék befizetni RC-s számlámra. Több devizában kereskednék hosszú távon TBSZ-en belül, főleg USD és HUF-ban Lehet több devizát tartani a tbsz-en belül? Hogy érdemes befizetni? Főszámlámra utalok hufot, átváltom és utána rakom be a tbsz-en belülre vagy direktbe a tbszre fizessem be és ott váltsam át? Vagy tök mindegy? Válaszotokat előre is köszönöm. Z
ezt dobta fel nálam is, 1x... btw, nekem is sűrűn voltak
randi gondjaim, aztán újraraktam/paramétereztem a felületet... 2 gépet
használok, az egyik 1 régebbi 17' asus (4xcel/4gb+ssd), másik 1 deskpc
(volt), ezt nemrég váltottam le 1 újabb lapira... na, ezzel hasít
minden 17' asus tuf gaming (r7/8gb+ssd+GF6gb). randiban 2 konfigot
használok a lapikra, képességeik szerint beállítva... w10 mindkettőn.
most nálam is de mikor írtam négy öt alkalommal nyomtam rá mire megnyilt akkor is üres mezőkkel valami gond biztos van ha ennyien panaszkodnak , de lehet az informatikusok mókolnak folyamatosan nem tudom de megnyugtató lenne róla ha Virág Feri írna pár sort , ez hasznos lenne úgy is azt gondolja unalmas mostanában reggeli hírlevél : Tudom unalmas vagyok. Tudom nem írok semmiről.
Tudom megígértem, hogy amíg így lesz, ami van, addig nem okoskodok. Kitalálok
majd valamit, mert látom, elhúzódik a dolog, valamiképpen ehhez alkalmazkodnunk
kell vagy az unalommal gyötröm az Olvasóimat. Átgondolom...
Ma már nálam is jelentkezik a probléma mikor RANDI ból nyitnám a netboont : The service is not available. Please try again later. Eljött az idő, hogy valami magyarázat érkezzen a problémákra a holnap reggeli hírlevélben !!!!!! Megjegyzem a RANDI rendesen fut nyitás óta azzal gond nincs ma se és a mobil app is küldi a rendszer üzit azonnal .........
random capital
megnéztem az oldalukat, nekem jobban tetszik, mint az equitas.
más is gondolkodik váltáson? szerintetek érdemes?