Most végre lehet valami elképzelésünk arról, milyen áron kaphatják a pappereket.
21-én lehívott 500.000db OTP-t, ennek piaci értéke kb. 3100misi.
20-án Csányi eladott 36.292 MOL-t 21.766-es átlagáron, ez kb. 790misi.
Ez a negyede. Durva lenne, ha negyedáron kapnák a papírokat. Mondjuk nem tudhatjuk, hogy DKJ-t adott-e el, vagy nem, meg - bár nem hiszem - de Ft-ban is állhatott valamennyi összeg a számláján.
Törölt felhasználó2006. 08. 22. 09:40
olvastam ma ezt: link
Kérdéseim vannak mert nem értem ezeket. Mit jelet az hogy áttröri az ellenállást? mitől van ellenállás, mi, vagy ki okozza, miért ellenállás....???
A másik meg a támaszok. Mik ezek, hogy alakulnak ki,- mi okozza, honnan tudhatom meg hogy mennyi stbstb.... szóval az írásokból el tudom képzelni hogy mit jelent és hogy pl most az írás szerint pl 6400Ft fölé nem várható hogy megy az ár, de ezt honnan veszik, mi alapján szűrhetnek le előre ilyen információt???
Kezdő vagyok, volt 2 vásárlásom és eladásom eddig, és még nagyon sokmindennel nem vagyok tisztában. Néztem a nemrég felrakott oldalt is ahogy a fogalmak le voltak írva, de az kevésnek tűnik. "A támaszvonalakat a jellemző minimumok összekötésével, míg az ellenállásvonalat a jellemző maximumok összekötésével kapjuk." Ezek a jellemzők napis szinten éves szinten vagy egyáltalán hogy vannak meghatárolva?
Koi!
A szlovák részleg eladása NEM aktuális még ( úgy értve rövid távon ). Előbb utóbb csak találnak valakit aki ebbe a nyamvadt leányba életet tud lehelni, ha már ennyi pénzt költöttek rá.
Törölt felhasználó2006. 08. 22. 09:12
Másik hír szerint nincs megelégedve szlovák leányvállalatával az OTP Bank, ezért ottani érdekeltségei felszámolását fontolgatja - jelentette ki Spéder Zoltán egy konferencián.
Törölt felhasználó2006. 08. 21. 21:01