A Random is a BEVA tagja, ezért van, ezt a részvényes példát pedig azért említettem, mert a 2,5 évvel ezelőtti problémáknál eleve nem pénzbeli kártalanítás kellett volna, hanem mindenkinek kiadni azokat az értékpapírokat amelyek a számláján voltak.
sziasztok, kernek szepen segitseget, sosem adtam meg meg stop
megbizast...Bemegyek eladasba aztan 1. Db szam: az egyertelmu... 2.
Artipus (piac /limit): itt mit kell megadni, ha kell egyaltalan
vmit...? 3. Stop megbizasi ar: gondolom itt kell azt az osszeget
megadni, amit ha eler az arfolyam akkor adja el? 4. Arfigyelessel: igen
vagy nem? ....koszonom szepen!!!
Persze h van, de neked nem € kell ha van 100 000 OTP részvényed, hanem maga az értékpapír, amelyből limitált mennyiségeket bocsátanak ki, hiszen egy vállalat Saját tőkéjében vannak. A Kelernél vannak ezek a részvények, ez adja a biztonságot. A Random Brokernek most megy a legjobban, sosem volt jóval 30mrd feletti havi forgalma, ez évben többször is meglépte már ezt a szintet. Amúgy ha egy befektetési szolgáltató csődbe megy, az a minimum h nem pénzben kell kártalanítani az ügyfeleket, hanem visszaadni a meglévő értékpapírjait, ezt a 2015-ös brókerbotrányokra vonatkozóan értem, jelenleg egy BÉT-en jegyzett brókercégnél sem áll fenn ennek lehetősége.
sziasztok, kernek szepen segitseget, sosem adtam meg meg stop megbizast...Bemegyek eladasba aztan 1. Db szam: az egyertelmu... 2. Artipus (piac /limit): itt mit kell megadni, ha kell egyaltalan vmit...? 3. Stop megbizasi ar: gondolom itt kell azt az osszeget megadni, amit ha eler az arfolyam akkor adja el? 4. Arfigyelessel: igen vagy nem? ....koszonom szepen!!!
Több napja kaszálhattatok volna ha a Randomnál lennétek, nem károgni kell hanem váltani, az OTP szemében csak 1 ügyfél vagytok a 15 millióból, hiszen ilyen a hozzáállásuk, szarnak a fejlesztésre és arra h a pénzetekért minőségi szolgáltatást nyújtsanak.
Jártam OTP-ben. Egyenlőre csak a panasz levelet sikerült megírni. Az ügyfélszolgálatos nem volt a toppon, de még a központ se tudott konkrét választ adni hogy mi történt illetve mi lesz a sikertelen tranzakciókkal. Nem várok túl sokat, valószínű majd hivatkoznak a szerződés valamelyik pontjára és nem lesz semmi. De valamilyen kártérítést ki kéne sajtolni belőlük. Az átvezetésre annyit mondtak hogy a teljes számlaérték 0,5%-a.
én is OTP-s vagyok, reggel 9:50kor nyitotta meg először a SmartBróker-t, szerencsére nem kereskedek ma de tényleg idegesítő, addig is Portfolio vagy a Random Capital MobilBroker alkalmazásokon lehet követni ingyen a késleltetett adatokat, de az Random alkalmazás jobb ott 10-es könyvet mutat, de gondolkozok számlát nyitni a Random-nál
Igen most már valóban eltünt a menűsorból is!! Nagy nehezen felvették a telefont a 3 666 666-on, de csak irásbeli reklamációt fogadnak el!! Irjon mindenki ide...én kértem a minimális bukót átutalni a fszl-ra!! reklamacio@otpbank.hu Össze sem merem számolni a mai elmaradt hasznot a sok "fedezetre vár" megjegyzésre!!...közben ott a fedezet!!
OTP Direktbroker problémák