Érdeklődnék "sorstársaimnál". Ma 16.20-kor próbáltam belépni, az OTP Direkt-be be is tudtam lépni, de a DirektBróker immár 2 órája azt írja "Kis türelmet, a tranzakció végrehajtása folyamatban". Nem lép be, így se a portfóliómat, se a múlt heti tranzakcióimat nem tudom megnézni. Telefonon érdeklődtem, de állítólag nem tudnak hibáról. Több böngészővel is próbálkoztam, mindegyikkel ugyanez az eredmény. Más is ezt tapasztalja??
Amikor meglátom azt a reklámot, amiben az otp-s programozó örömködik azon hogy mindig valami új szolgáltatást fejleszthet, szétrobban a fejem. Először azt csinálnák meg rendesen, ami már megvan.
Egyre inkább az az érzésem, hogy az OTP-nél az IT-t valamiféle vicces divatos játéknak tekintik, amit jó mutogatni ha éppen működik, de túl sokat nem foglalkoznak vele, mert csak egy múló hóbort..
Szeretnék letölteni néhány korábbi ÉP szla. kivonatot, de ez a rühes tetves gennyes fos szarláda otp direkt mindenre azt mondja, hogy a "banki rendszer pillanatnyilag nem elérhető". Nálatok működik ?
OTP Direktbroker problémák