Màsnak sem működik az eladàs művelet az otp direktbròkerben? Beraktam piacira ès azt ìrja vissza,hogy majd ha kinyit a bank 9 utàn akkor tovàbbìtjàk a kereskedèsi rendszer felè.Vicc! Visszavonni sem lehet,nem ajànlja fel,ìgy most az a tètelem lebeg a rendszerben.
Ez az "értékpapír számladíj", amit ma levontak a szokásos havi díj újracsomagolt változata, vagy a tranzakciós adóval van összefüggésben? Itt kérdezem meg, mert jó eséllyel gyorsabb választ kapok, mint ha az ügyfélszolgálatnál ptóbálkoznék
Azért ne legyünk igazságtalanok, ők szóltak előre. :D :D :DPersze, hogy a néhány óra kinek mit jelent az más kérdés... "2022.10.20. 10:34 Tisztelt Ügyfelünk!
Fejlesztési
okokból 2022. november 21-én 0:00 órától, néhány órán keresztül, az
online azonosítást igénylő szolgáltatásaink nem lesznek elérhetőek.
OTP Bank"
Nekem az segített, hogy személyesen bementem, és ott az ügyintéző hívott fel egy bp-i illetékest, aki mindjárt tudott segíteni. Ha én hívtam az reménytelen volt. Sokáig fel sem vették, aztán egy gépi hang küldözgetett a menüpontok között. Majd mikor végre élő emberrel sikerült beszélnem közölte, hogy ez nem az ő területe, és tovább adott, majd az is tovább, ő is tovább ... végül vagy 5 emberrrel vbeszéltem, de senki sem tudott segíteni. Szóval menj be a fiókba.
OTP Direktbroker problémák