O1Gci

Regisztráció: 2017-08-30 14:59:32

Hozzászólások száma: 510

Utolsó hozzászólás: 2025-12-18 12:44


Tapasztalat: 4
Aktivitás: 1
Népszerűség: 4

Kedvenc topikok db Utolsó hozzászólás

1 311 702
2025. 11. 18. 11:09

felfüggesztés(ek):

Moderáció:
Felfüggesztés a teljes fórumból - 2021-11-17 15:33-ig (5 nap, 0 óra, 0 perc)
A moderátor indoklása:
vegyél vissza ebből a stílusból légyszíves. ez egy fórum, nem politikai késdobáló

utolsó 20 hozzászólás

OTP Singlemarket problémák, kérdések csütörtök, 12:44
Nekem tegnap csinálta ezt.
Reggel 8.55kor beléptem,majd kerek 8 óra múlva 16.55kor autómatikusan kilépett.
Utána vagy 10x próbaltam belépni,de azt írta ko hogy technikai okok miatt nem tudja megjeleníteni.
A másik problémám,hogy szerettem volna a tabletemre is telepíteni a SM appot,de azt írja hogy nem lehet mert a telefonom már rajta van.Ezt értelmezni se tudom.
Így a tablet teljesen ki van zárva,mint erre használható felület?!
OTP Singlemarket problémák, kérdések csütörtök, 09:54
Engem az is nagyon zavar,hogy míg a DB-ben lehetett látni egy lapon (max. görgetni kellett picit,ha sok volt berakva) a kedvenc részvényeket plusz bármelyik 5-ös könyvét- csak egy kattintás volt-,addig itt ez nem létezik már.
Ez így idáig egy hatalmas lépés hátra a fejlődésben.
OTP Singlemarket problémák, kérdések szerda, 14:01
Ez a SM továbbra is egy hulladék.
Látom,hogy az "Új megbízás indítása" ablakban megint lefagyott az árfolyam (reggel még ment) és teljesen mást mutat,mint mellette a könyvben levő adatok.
Ezért bezárom a lapot,újjat nyitok és a belépésre kattintva rögtön beléptet úgy,hogy nem kér semmilyen adatomat és kódot sem küld.
Direktbrókerben ilyen sose fordult elő,itt viszont ez rendszeres.
OTP Singlemarket problémák, kérdések kedd, 20:32
Ez sajnos így van már legalább 2019-óta (akkor jöttem)  a befektetési alapoknál is csak ott általában 3-4 napig nem vonódik le a visszaváltott összeg és így duplát mutat!
OTP Singlemarket problémák, kérdések kedd, 15:25
bet.hu
OTP Singlemarket problémák, kérdések hétfő, 18:00
Küldtek a másik reklamációmra is "választ".A lényeg,hogy most sincs semmi látnivaló,hisz dec.12-től mar van könyv!Sok rohadék emberrel találkoztam már,de ritka amikor még fizetek is érte!
Köszönettel vettük az SingleMarket szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételét.• Nem kaptam értesítést arról, hogy az SM lesz az új felület, ahol tőzsdézni tudok.Ügyfeleinket a honlapon is a régi Direkt felületen tájékoztattuk a szolgáltatás megújulásáról.Sajnáljuk, hogy úgy érzi, a váltással kapcsolatban nem volt megfelelő az információ.• Könyvmélység Az ajánlati könyv (5-10 mélység) 2025. december 12. napjától elérhető. Ezt jelenleg költségmentesen biztosítjuk ügyfeleink részére.A Piacmélységnél alapből az 5-ös könyvet jelenítjük meg, a Teljes elérhető piacmélység-re kattintva a 10-es könyv elérhetővé válik.• FIFO Jelenleg csak FIFO készletpárosítás érhető el a SingleMarketen. További módszerek hamarosan bevezetésre kerülnek, ugyanakkor pontos időpontot a bevezetésről nem tudunk jelenleg mondani.Amennyiben sürgősen szeretné igénybe venni ezt a funkciót, lehetősége van Global Markets keretszerződést kötni. Ezt bankfiókban teheti meg. A keretszerződéssel telefonon keresztül lehetősége nyílik a FIFO-tól eltérő elven megbízást adni a papírjaira. Ezen a platformon adott tőzsdei megbízások költsége eltér a Single Market szolgáltatásban megadott tőzsdei díjaktól.A D1. melléklet Az OTP Bank Nyrt. értékpapír üzletági szolgáltatásainak díjtételeiről szóló Hirdetmény értelmében a tőzsdei megbízás díja Privátbanki Szolgáltatáscsomag esetében 40 millió Ft alatti megbízás esetén az összeg 0,46%-a (kedvezményesen 35%), minimum 500.- Ft / 3 EUR, 40 és 100 millió Ft közötti megbízások esetén az összeg 0,35%-a, minimum 500.- Ft / 3 EUR és 100 millió Ft felett az összeg 0,25%-a minimum 500.- Ft / 3 EUR.Global Markets keretszerződés esetén Privát banki ügyfeleink részére a BÉT azonnali eladás díja az összeg 0,65%-a.
OTP Singlemarket problémák, kérdések hétfő, 12:57
Most küldtek választ az egyik reklamációmra.A lényeg,hogy kb. nem is értik a problémám,jobban kell csak figyelnünk tulajdonképp és nincs is itt semmi látnivaló!
Köszönettel vettük az SingleMarket szolgáltatásunkkal kapcsolatos észrevételét, melyekre az alábbiakban válaszolunk. Rendkívül sajnáljuk, hogy a szolgáltatás nem felel meg az elvárásainak.• -Nem frissülnek az árfolyamok a felületen. 》Valós idejű árfolyam előfizetés esetén a Piactér funkcióval indított vételi/eladási tranzakcióknál láthatóak az azonnali árfolyam adatok. A SingleMarket felület, a porfólió/készlet beértékelésénél nem valós árfolyamot mutat, hanem szakaszosan frissülő árfolyamon látható a beértékelés.A napi kereskedési adatokat a Single Market diagram formátumban mutatja meg. A kívánt részvény kiválasztása után megjelenik a napi kereskedési diagram. Lehetősége van a következőket beállítani a felületen: Teljes képernyő funkció kiválasztása után a diagram típusát állítsa gyertyadiagramra, majd a Granularitást 10 percről csökkentse 1 percre. Az adatok így könnyen áttekinthetőek, hatékonyan követhetőek. • 
-Egy idő után kidob a felület, és amikor a belépés gombra kattintok, semmilyen adatot (emailcím, jelszó, sms) nem kér, simán beenged. 》Az ablak/felület bezárásával, nem történik meg a kijelentkezés, csak a kijelentkezés gomb használatával.Amennyiben nem saját eszközről használja az alkalmazást vagy hosszabb ideig felügyelet nélkül marad az eszköz, az aktív munkamenet kockázatot jelkent, így javasoljuk a kijelentkezés kezdeményezését (webes felületen a jobb felső sarokban található ikonra kell kattintani). • 
-TBSZ számlán nem jeleníti meg a portfóliót. 》Az InternetBank és MobilBank felületen 2025. november 21-én a a TBSZ termékek esetében nem megfelelően jelenik meg a portfólió. A probléma javítottuk. Az okozott kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük.Alapesetben a Single Market felületen, a Portfólióm menüpontban, alap portfólió/értékpapírok fülön számlaválasztó legördülő menüjéből választható ki a TBSZ épszámla. Itt mutatja a számlán lévő értékpapírok egyenlegét. A pénzeszközök fülön pedig a TBSZ számlához kapcsolt HUF és devizaszámlák egyenlegeit lehet lekérdezni.• A kedvencekben az eladási árfolyamnál vételi árfolyam van és fordítva.Az illetékes szakterület felé továbbítottuk javításra a problémát.• 
-A képernyőfelosztás is aggályos, nincs csuszka. 》A csúszka akkor válik aktívvá, ha a képernyő széléhez visszük a kurzort, halvány szürke háttérrel jelenik meg. Jelzése alapján javításra továbbítottuk, hogy a háttérből a rendszer kiemelje a csuszka sávot, azaz erősebb kontrasztot kapjon. • 
-A menüpontban egyszer 4 menü van, máskor meg 5. Valamikor a kedvencek menüpont a főoldalon van, máskor meg a továbbiak menüponton belül. Ez hogy lehet, hogy egyszer így, máskor úgy jeleníti meg? 》Használt eszköz Tablet/notbook/telefon kijelzője jeleníti meg eltérő felbontásban a menüsort. Tartalmilag ugyanaz, csak a használt eszköz mutatja eltérő felbontásban.Egyéb információkAz OTPdirekt Internetbank Értékpapír és OTPdirekt Bróker felülete hosszú ideje megbízhatóan és megfelelő színvonalon látta el az ügyfelek értékpapír ügyleteinek kiszolgálását.
 Mint minden informatikai rendszer, az OTPdirekt is elérte életútjának végét, ígya lakossági ügyfélkör értékpapír ügyletei terén átadta helyét az új OTP InternetBanknak és MobilBanknak, valamint a SingleMarket szolgáltatásnak. A fentiek alapján az internetbank szolgáltatás megújítása szükséges és tovább nem halogatható lépés volt, így 2025. november 18-tól az új felületek állnak ügyfeleink rendelkezésére. Bankunk az elmúlt 5 évben párhuzamosan üzemeltette az új és a régi internetbank szolgáltatásokat, pontosan azon ügyfeleire gondolva, akik kitartottak a korábbi jól megszokott felület mellett. 
Az új OTP InternetBankban elérhető befektetési jegy, állampapír, OTP kötvény tranzakciós lehetőségeket fokozatosan alakítottuk ki, a tőzsdei kereskedésre alkalmas SingleMarket alkalmazás elérését 2025. július 10-től biztosítjuk, így ügyfeleink megismerhették az új felületeket.
Hiszünk benne, hogy az új OTP InternetBank és SingleMarket méltó utódja lesz a régi OTPdirekt és OTPdirekt Brókernek, és a kor követelményeinek megfelelő, innovatív, szerethető és legfőképpen a korábbinál is biztonságosabb felületet biztosít ügyfeleink napi bankolásához és értékpapír ügyleteihez.
OTP Singlemarket problémák, kérdések hétfő, 12:08
A SM applikációban másnál sem frissül a tőzsdei adat?
Mert én hiába próbálnám frissíteni,ugyan azt az értéket mutatja,de a grafikon meg megy alatta elvileg.
Ahhoz,hogy jó adatot lássak,be kell zárnom és újra belépni.
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 12. 20:32
Igen az applikációban ott van és működik,de a laptopon levő felületen nem láttam ilyet.
Hétfőn majd magnézem újra (most már nem kapcsolom vissza a gépet ),de én kettő lehetőségre emlékszem csak a jobbszél közepén :
Az egyik a KP a másik meg az értékpapír.
Az értékpapírnál meg sajnos már egyberak mindent.
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 12. 18:17
Nem dobott ki,minden maradt ahogy volt csak eltünt a 2 könyv mikor 17 órakor a frissítésre kattintottam -mert nálam magától nem frissül a könyv egész nap egyszer se!
A 8 óra amúgy meg le se telhetett mert 9:25-kor léptem be,most néztem meg az SMS érkezését.
Azt nézte már valaki,hogy a TBSZ-eken levő bef.alapokat összeadja (ugyan azt a típust persze,pl. az összes fundmant) amikor rámegyünk a portfólióra.
Magyarán nem lehet látni,hogy melyik TBSZ-en mi van,csak a készpénz van rendesen bontásban.Nekem 5 TBSZ-em van,ezért probléma és hihetetlen faszság így .Értelmetlen.
Csak a másik alkalmazásban,a mobil bankban lehet rendesen,külön látni.
Szerintem az OTP nél vagy valaki megőrült vagy bekerült a csapatba egy szabotőr mert ami itt megy az védhetetlenül faszság!
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 12. 17:18
Köszi,király!
Akkor jövő héten inkább mégiscsak irány az Erste!
Ez a mai nap engem nem győzött meg.
DirektBrókerhez képest ez egy rakás fos!
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 12. 17:09
Másnak is eltünt a mönyv 5 óra után?
Hiába frissítek,csak 2 üres ablak van a könyvek helyén és a felirat:"jelenleg nincsenek vételi/eladási ajánlatok!
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 12. 10:30
Nekem az semmit sem változik,illetve annyit igen,hogy már be se tölti ezt az ablakot (ahogy nézegetem a többi részvényt is közben).
Az írja ki a helyére egy kisebb ablakban,hogy frissítsek vagy próbálkozzak késöbb és van még egy szomorú smile is.
A könyvnél van frissítés gomb nekem is.
Hol lehet amúgy ebben az OTP-s befektetési alapokhoz hozzáférni?
Hogy lehet a könyvet és a kedvenc 5-6 részvényt egyidejüleg megjeleníteni?
Ez annyira szar,hogy nekik kéne még fizetniük,hogy használjuk!
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 12. 10:10
Nálatok is más értéket mutat a 10es könyv legjobb vételi és eladási ajánlata valamint a képernyő negyedét elfoglaló "Új megbízás indítása" ablakban levő?
Mert az ablakban nekem már fél órája 34.590 van és nincs frissítési lehetőség abban.
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 12. 09:45
Nekem egy rakás szar.
Alig tudtam belépni,de pár perc múlva ki is rakott.
Aztán a belépéshez másodszor már nem kért semmilyen adatot csak beléptetett.
Nálam több 10 máspdperc mire végrehajt bármit ha kattintok valamire.
Amúgy hogy lehet látni egyszerre a képernyőn a kedvenceket és az 5ös könyvet?
A direktbrókerben egyszerre mutatott vagy 6-7 kiválasztott részvényt és amelyikre lattintottam annak rögtön az 5ös könyvét.
Így volt értelme.
Itt ez megszünt?
A legjobb vétel most 34.590ft az otp-nél?
Hova kell kattintani,hogy frissítsek?
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 12. 11. 13:48
Én kedden beszéltem velük újra,3 hét után.
Privátbanki ügyfélként sem sikerült idáig megtudnom (ígérik,de nem hívnak vissza),hogy mennyi a transzferálási díj amennyiben készpénz van a TBSZ számlákon.
Azt már tudom,hogy 0.9% "termékenként" amennyiben be van fektetve,de mivel ez gecisok inkább visszaváltanám plusz nem is biztos,hogy OTP-s befalapokat fogadna az ERSTE -őket néztem ki én is.
A lényeg,hogy semmi változásról/javulásról nincs információjuk továbbra se,nincs dátumuk se rá,tudnak róla,hogy szar és hogy rengeteg a reklamáció,de ők nem tudnak sajnos semmit se tenni,kicsik hozzá.
A poén az,hogy eddig mindkét privátbankár akivel beszéltem NEM AZ OTP-nél tőzsdézik,van több számlájuk is máshol (Erste,revolut,IB,)
Szemét egy banda aki ezt intézte.
Azon már meg se lepődök,hogy mikor mondom,hogy másik bankhoz megyek nem is akarnak tartóztatni.
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 11. 21. 10:15
Én ma se kapcsolom már be a gépet.Nincs értelme így.Másik bank keresésén ügyködök inkább.
Ez mostanra már becsületbeli kérdéssé is vált nálam!
Nincs mit keresnem otp-nél!
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 11. 20. 17:46
Így még szomorúbb a történet.
Akkor ez idénre szerintem így is marad kb.!
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 11. 20. 16:37
Nem akarlak elszomorítani,de a Csányi Péter kaliberű manusokhoz 1000%,hogy nem jut el egyetlen "kisember" jelzése sem!
Kizártnak tartom,hogy ilyenre szánna időt,max. egy titkárnője elolvassa ha szerencsénk van.
OTP Singlemarket problémák, kérdések 2025. 11. 20. 16:30
Szerintem ilyenért egy normális országban biztos lenne retorzió (elöször bankon belül majd a felügyeletnél is),de mint lentebb írtam már,ebben a koszfészekben én semmilyen éppeszű és azonnali lépésre nem számítok!
Kevesek vagyunk mi sajnos egy ekkora céghez,le se vagyunk szarva kb.,ez a szomorú igazság!

friss hírek További hírek