Nekem tegnap a SmartBróker-ben történő bejelentkezéskor azt írta "Az ön által megadott azonosító nem létezik." WTF??? Ez ugyebár az az azonosító volt, számlaszámmal együtt, amit az alkalmazás tárolt és korábban gond nélkül be tudtam vele lépni. Gondoltam megpróbáltam újra hátha a jelszót baxtam el, ugyanazt írta. Na akkor begépelek mindent szépen egy ujjal pötyögve nehogy elbaxam. Erre "Az ön bejelentkezése le lett tiltva." Megy a "Folyamatosan azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek..."
Soha nem szólnak az emelésekről, ezeket a hirdetményekben időben közzéteszik (legalább 1 nappal az életbelépés előtt :) ), és az ügyfélre van bízva, hogy elolvassa-e. Most 314-ről emelték a 2021-es 5,1%-ra mért infláció mértékével 330-ra, és ezzel együtt megszüntették a 250 forintos akciós kedvezményes díjat. Szoktak ilyet csinálni, van valami díj, ami mellé raknak egy kedvezményes díjat, amit nem buzerálnak, csak a normált emelik évről évre a törvényileg engedett maximális mértékben, aztán egyszer csak eltörlik a kedvezményt, és az ügyfél nyakába öntik a több évnyi emelést egyben. Szóval ez le volt papírozva még februárban, de ha a panasz mellé van képernyőkép a kedvezményes díj mutatásával, akkor valószínűleg legalább a különbözetet jóváírják.
OTP Direktbroker problémák